Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka työpäivä ja olen sairaana

Vierailija
07.08.2022 |

Tosi kiva aloitus uudelle työlle. Kyseessä kaupan alan työ. Mitenköhän menee palkanmaksu kun huomenna tosiaan olisi ollut vasta eka työpäiväni?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa palkkaa ollenkaan, voi voi. Työsuhdetta ei voi aloittaa sairauslomalla.

Vierailija
2/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet et miten menee!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat normaalisti palkan.

Vierailija
4/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa muille töissä! Olet puheen aihe ja pitkään.Itse asiassa uusi työpaikka .Esi- mies/ nainen voi sanoa määrä aikaisi ei alkannut,ei umpetunnut eli koe aikasi. Joten Etsi uusi työ paikka.

Vierailija
5/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sille mitään voi. Työnantajalle varmaan sama, aloitatko huomenna vai vasta loppuviikosta. Jos nyt on jostain flunssasta kysymys, josta selviää muutaman päivän sairaslomalla.

Vierailija
6/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On flunssasta kysymys. Kotitestinkin jo tein, mutta se näytti negatiivista. Tosin aikaisemmin testi on näyttänyt positiivista mulla vasta 3-4 päivän kohdalla

Vierailija
7/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sille mitään voi. Työnantajalle varmaan sama, aloitatko huomenna vai vasta loppuviikosta. Jos nyt on jostain flunssasta kysymys, josta selviää muutaman päivän sairaslomalla.

Miten se muka olisi työnantajalle aivan sama aloittaako huomenna vai loppuviikosta????

Vierailija
8/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään teidän kiviaikavarpaideń työmotivaatio ja lisää palkkaa pitäisi kuitenkin saada?

Vierailija
9/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen räyhääjiä täällä taas pyörii?

Aloittajalle: ei tuolle voi mitään. Soitat aamulla ja kerrot tilanteen. Joissain paikoissa saa 50% palkasta, joissain koko palkan, eli kannattaa kysyä miten teidän työpaikalla menetellään.

Vierailija
10/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa muille töissä! Olet puheen aihe ja pitkään.Itse asiassa uusi työpaikka .Esi- mies/ nainen voi sanoa määrä aikaisi ei alkannut,ei umpetunnut eli koe aikasi. Joten Etsi uusi työ paikka.

Höpsis. Meilläkin keväänmittaan uusien kanssa on ollut sairaussäätöå, itsekään en ehtinyt montaapäivää olla uutena ennen sairastumista. Ei kelleen mitään seurannut ja tajuttiin että mitään voi taudeille.

Vierailija
11/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itse asiassa aika yleistä että sairastuu kun töiden pitäisi alkaa, tai kun on ehtinyt vasta pari vuoroa tekemään. On kuitenkin sen verran stressaava tilanne että monella elimistö reagoi ja vastutuskyky sen myötä.

Vierailija
12/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa työssä ekana työpäivänä ei edes tehdä mitään oikeaa työtä.

Mutta "kaupan alan työ" ei kerro mitään, se voi mitä tahansa varastotyöntekijän ja toimitusjohtajan välillä. Mitä vähemmän vaativa työ, sitä aiemmin sinun oletetaan aloittavan ne oikeat tehtäväsi.

Vierailija
13/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itse asiassa aika yleistä että sairastuu kun töiden pitäisi alkaa, tai kun on ehtinyt vasta pari vuoroa tekemään. On kuitenkin sen verran stressaava tilanne että monella elimistö reagoi ja vastutuskyky sen myötä.

Varmasti näinkin. Mulla kyllä myös lapsi aloitti päiväkodissa viikko sitten ja tuli heti kipeäksi :/ eli varmaan sitten tarttunut muhunkin.

Ap

Vierailija
14/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli muutama vuosi sitten uusi työntekijä ja hän oli alkuun pari päivää pois. Hänellä oli vatsatauti, joten oli kiva, että hän ei väkisin tullut sitä tartuttamaan toisiin. Työsuhteen alkupäivää siirrettiin alkavaksi siihen, kun hän tuli töihin.

Vierailija
15/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä palkan? Palkkaa saa töistä, ei kotona lorvimisesta.

Vierailija
16/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele tollo kirjoittamaan oikein.

Vierailija
17/17 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä palkan? Palkkaa saa töistä, ei kotona lorvimisesta.

Voi sua, etkö oo kuullut sairausajan palkasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä