*****CLOMISTIT VKO 43!*****
Kommentit (29)
Kiitokset Hanna onnitteluista. Ymmärrän kyllä sun tunteet. Olen niin monet kyyneleet tämän koneen ääressä itkenyt ja monet v:t ja p:t tullu päästeltyä, vaikka tietysti omien pinojen plussauutisista olen osannutkin iloita.
Nuo ajoitusjutut ovat kyllä syvältä. Meiltähän meni eka inssi ohi jonkun sairalan sulun takia. Ja liki oli ettei mennyt tämäkin samasta syystä. Pieniä ihmeitä tapahtuu ja ovis oli päivää tavallista aikaisemmin. Itseäni jotenkin helpotti se, kun luovuin luomuvauvahaaveesta. Luomuvauvaa meille ei tule, mutta kiitos lääketieteen - inssivauva mahdollisesti tulee. Jos ei olis tärpännyt tämä, niin olisimme jatkaneet rankempiin hoitoihin, niin kova yhteisen vauvan toive oli. Ja on edelleen. Pitkä tie on vielä edessä. Voimia sulle Hanna!!
Siis... ONNEA MYÖS KIHARALLE ja kiitos vastauksesta.
Ajattelin että ensi viikolla voisin alkaa tikuttelemaan, jos vaikka bongais oviksen tässä kierrossa. Ostin ekaa kertaa mammaksilta tikkuja, onko kellään täällä kokemusta niistä? Toimiiko ihan niinkuin muutkin?
Hittolainen kun meinaa iskeä flunssan päälle... :o( ja just kun olin suunnitellut aloittavani " uuden elämän" urheilun merkeissä ja varasin spinning tunnit.
Kaikille hyviä vointeja!
ONNEA SENNIINALLE JA KIHARALLE!!! Positiivisten ajatusten kanssa vain eteenpäin!
Hanna: Se on kyllä inhottava tunne, kun itsellä vastustaa kerta toisensa jälkeen kaikki raskautumiseen liittyvät asiat. Jaksamista vain! :)
ON: kävin tänään ultrassa ja ihka ensimmäinen onnistunut ovulaationi olisi tulossa!! Sekä oikealla että vasemmalla puolella oli hyvin kehittyneet rakkulat, oikea kooltaan 18mm ja vasen kooltaan 14mm. Munasolun pitäis siis irrota tässä parin päivän sisällä ja lekuri totesi, että tuo oikea puoli " taitaa viedä voiton" kun oli jo noin suuri, joten ei kuulemma ole " pelkoa" siitä, että molemmista irtoaisi. Nyt siis odotellaan ja tietenkin yritetään pupuilla oikeana päivänä. Sinänsä jännä fiilis, että olen jo todella onnellinen siitä, että minut on saatu ovuloimaan, joten uskon että en hirveästi pety, vaikka ei tässä kierrossa tärppäiskään. Nyt tiedän sen, että minulla on kuitenkin mahdollista tulla raskaaksi ja se on jo meikäläisen kohdalla paljon!! :)
Oikein mukavaa torstaita kaikille!
*greetas*
Tuntuu vaan koko ajan siltä, että tieto lisää tuskaa. Pelkään, joka kerta, kun käyn vessassa, et käy niin ku jo aikasemminkin. Koko ajan kuuntelen kehoa ja fiilistelen alavatsan tuntemuksia ym ja jos ei just sillä hetkellä tunnu mitään, nii ajattelen, et keskenhän se on.
En oo uskaltautunu viel tonne odotuspuolelle, mut alan varmaan siel purkaan näitä epävarmoja olotiloja.
Pikaisia plussauksia ja onnellisia odotuksia teille kaikille!
kihara ja esikoinen 4+5
minä uskaltauduin sinne odotuspuolelle ja avasin vilttiketjulle oman plussapinon. Kuitenkin on kokoajan pelko päällä, eikä nuo vessakäynnit ole kovin helppoja vieläkään. Äsken just tuli jotain kellertävää ja aattelin, että voi paska...Pitäis nyt vaan nauttia tästä ja lakata analysoimasta noita alapään tuotoksia...Mulla häviää kaikki tuntemukset myös välillä ja se säikäyttää. Sit täytyy vaan palautella mieliin, että esikoisen kanssa olin myös elämäni kunnossa, eikä mitään isompia vaivoja loppuajan kolotuksia lukuunottamatta ollut.
Myrksyisää perjantainjatkoa ja tsemppiä kaikille! Toivottavasti saamme mahdollisimman monta vedettyä mukaan plussajunaan!
KIHARALLE JA SENNIINALLE ONNEA!!!!
Nyt on taas seuraava etappi clomin syöntien jälkeen käyty eli olin 11pv:n ultrassa tänään ja follikkelit oli 22mm ja limakin oli kirkasta.
Kolme follikkelia oli siellä joten " toivotaan" ettei nyt kaikki kolme
sitten hedelmöity ;) kaksoset olisi ihan tervetulleita, kun tämä raskaaksi tuleminen on kerta näin vaikeaa.
Sain vielä pregnyl piikin, jonka pitäisi alkaa tehoamaan 36h kuluessa. Lääkäri sanoi että nyt sit la-su välinen yö vaan seksiä niin eiköhän se siitä. Sit ens tiistaina aloitan terolutin syömisen niin pitäisi kiinnittyä paremmin ja ehkäistä keskenmenoa..
Olin niin tohkeissani, että en muista puoliakaan mitä selitti, nyt sitten vain harjoittelemaan ja tuloksia odottamaan parin viikon päähän.
Olis kyllä paras häälahja, kun olemme menossa 2vk päästä naimisiin.
Mukavat viikonloput kaikille ja palaillaan toivottavasti pian +++ merkeissä..
Voipi olla et käykin niin hyvin et päästään sinne jyväskylään kuitenkin tässä kierrossa eli testit ei vielä ainakaan näytä plussaa ja kp on vasta 11 joten kyllä se ovis menee ens viikolle. Toivottavasti vaan tulee ennen perjantaita kun sillon en pysty millään olla pois töistä.
Mies kuitenkin lupas et jos ei tässä kierrossa niin sitten mennään seuraavassa et vaikka kuin kiirettä onkin niin järjestääyhden päivän vapaaksi. Nyt on sit toiveet taas vähän korkeamalla :)
Olipas ihana lukea teidän uutiset, ONNEA ONNEA MATKAAN teille molemmille, toivottavasti kaikki mene oikein hyvin ja mainiosti ja pääsette synnärille yhtä aikaa, vaikkakin eri sairaaloihin! Tsempitykset! Tässä kierrossa hypätään me muutkin kyytiin, kunhan vaan huolitte??!
Et sä Kihara mitään tätiä nyt tarvinnutkaan :) Pysykööt kaukana susta se inha olento ainakin seuraavat 9 kk, Kirsti käskee!
Hanna, tiedän tunteesi, mutta eihän heitetä toivoa kaivoon, eihän! Häntä pystyyn siellä, tytsy, jospa tää kierto tuo sen kaivatun... :)
Omaan napaan ei kuulu uutta, lääkäri ei eilen saanut ultralla mitään selville, ei edes että onko tulossa munista vai ei... vähän pöljä olo, kun ovistestissä ei vieläkään plussaa vaikka meneillään kp17. Jos ovis tulee ennen ens viikon torstaita (no herrajjestas sais kyllä luvan tulla...) niin silloin joudun koepalatestiin. Ottavan näytteen kohdun limakalvosta ja lähettävät labraan, joka kertoo sit mikä KP meneillään. Jos ei täsmää oiekan kp:n kanssa, sitten ollankin ongelmissa ja joudun uusien hormoonien äärelle. Jee.
Kysymys: kuinka todennäköistä on, että ovis jää testeillä bongaamatta? Käytän ClearBluen superhyperhienoja elektronitestejä :) Muitakaan ei löytynyt ja nyt uhkaa pankrotti, hihihi!
Aurinkoista päivää vaan kaikille sinne Suomen syksyyn ja plussatuulien puhaltelua!