Myin halpaa TV-tasoa ja JULKKIS tuli ja osti
Jotenkin hassua. Siis hyvähän on kierrätystä tukea mut TV-taso oli jotain Sotkaa ja varmaan 8v köytetty, hassua että joku julkkis kelpuuttaa?!
Kommentit (12)
TV taso, LOL, kas kun ei kasetti teline tai CD räkki
Öh? Porvoossako tapahtui?
Asun pk-seudulla ja olen 15 vuotta myynyt Huutiksessa / FB-ryhmissä / Torissa kamaa. Ja aina silloin tällöin joku semi-julkkis tai isompikin julkkis jotain hakee. Eräs TV:stä tuttu osti mun ruokapöydän. Mitä outoa tässä, tavallisia ihmisiä nekin on.
Joo kyllä julkkisten tulee ostaa vain uutta tavaraa näin on.
Ehkä julkkiksella on parempi maku kuin sinulla. Sotkakin voi olla in.
Julkkiksillehan rahaa tulee itsestään taskut täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisestikin oletat kaikkien julkkisten olevan rikkaita.
Tää. Nää seiska-kohu-julkkikset on järjestään jotain ulosotossa olevia.
Sit Arto Nybergit ja vastaavat on tavallisia duunareita tulojensa osalta. Toimittajan palkat ei ole suuret, eikä Yle maksa suuria julkkis-lisiä.
Kirjailijat ja useimmat muusikot tyhjätaskuja, taiteilijat apurahalla.
Rikkaita on jotkut julkkis-yrittäjät tai sitten joku julkkis-lääkäri tai -lakimies.
Keskivertojulkkis EI ole Suomessa rikas, vaikka monet instabeibet yrittää muuta väittää.
Mä olen ollut naimisissa julkkiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mitään. Minulta eräs TV:stä tuttu otti suihin. Anonyymit treffit Grindrissa ja näin kävi.
Niko Saarinen? Tuure Boelius? Juha Föhr? Jari Sillanpää?
Amerikassakin monet tv-tähdet tienaavat bruttona 5000$ per jakso.
Elikkä 20.000$ kuukaudessa ja asuvat kalliissa kaupungissa + kaikki muut menot. Juhlissa käyskennellään vuokratut tai sponssatut vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mitään. Minulta eräs TV:stä tuttu otti suihin. Anonyymit treffit Grindrissa ja näin kävi.
Niko Saarinen? Tuure Boelius? Juha Föhr? Jari Sillanpää?
Jone Nikula?
Vierailija kirjoitti:
TV taso, LOL, kas kun ei kasetti teline tai CD räkki
Onko oikeinkirjoituskin nykyään LOL?
Ilmeisestikin oletat kaikkien julkkisten olevan rikkaita.