Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa ihmiset jotka voivat sanoa mitä vain toisille

Vierailija
07.08.2022 |

Aina tulee se tekosyy koska mä ny vaan oon tällänen emmä tälle mitää voi toinen mikä ärsyttää noiden nuorien keskuudessa puhutaan vaan että läpällä ei semmonen ilkeily ja v1ttuilu ole mitään läppää tai persoonallisuutta. Suoranaista kus1pä1syyttä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ja väitän että tietyssä mielentilassa meistä lähes kaikki. Joskus ei muu auta kuin puhua selkeää suomenkieltä.

Vierailija
2/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä, sosiaalista kömpelyyttä, opittua käyttäytymistä.

Selvitymiskeino;

Käydään kiinni toisen oletettuihin heikkouksiin, etteivät omat heikkoudet paljastuisi.

Vitsaillaan, mutta ei itse kestetä vastaavaa.

On nähty monet kerrat, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on ja väitän että tietyssä mielentilassa meistä lähes kaikki. Joskus ei muu auta kuin puhua selkeää suomenkieltä.

Sitten pyydetään anteeksi, jos loukkaa toista.

Selkeä voi olla ilman ilkeyksiäkin.

Jos äly ja sympatia ei puutu.

Äläkä kosta kokemaasi vääryyttä syyttömälle.

Vierailija
4/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas inhottaa ihmiset, jotka levittävät täällä muiden yksityisyyttä koskevia tietoja surutta.

Vierailija
5/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas inhottaa ihmiset, jotka levittävät täällä muiden yksityisyyttä koskevia tietoja surutta.

Sinustako täällä on kirjoitettu?

Vierailija
6/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi juuri äskettäin tilanne, jossa oli toki mukana kiirettä ja stressiä.

Kaikki purkautui henkilöstä ilkeilynä, v- määsyytenä ja toisten erittäin ankarana arvosteluna.

Kun yritti puhua asiallisesti ja saada keskustelu- sekä kuunteluyhteyttä;

Aivan turhaa.

Tuloksena, että suuttui itsekin.

Ja kyseessä tässäkin henkilö, joka AINA syyttää muita eikä näe itsessään mitään

vikaa.

Varmaan yksi hirveimmistä luonnetyypeistä.

Osaa olla myös erittäin mukava, kukaan vieraampi ei uskoisi millainen on ns. se toinen puoli.

Vierailija
7/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat enemmän itsestään kun itse kettuilevat toisille.

Vierailija
8/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä jotka tuolla tavalla käyttäytyvät huonosti sanovat vielä että on muka joku oikeus käyttäytyä huonosti ja sanoa loukkauksia ja sitten vielä nauraa. Tuolla tavalla huonosti käyttäytyvät kuusikymppisetkin ja varmaan olivat teininäkin tuollaisia mitä kuvailit.

Vierailija
9/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita riittää. Jotkut kuvittelevat saavansa sitä kautta valtaa. Ne kuvittelevat saaneensa vallan, kun haukuttava selvästi järkyttyy. Itse kohtelen kaikkia alunperin ystävällisesti, mutta jos joku alkaa aukomaan päätään niin osaan antaa takaisin. Vaihtoehtoina siis, että opettelet hyviä comebackeja tai näytät siltä ettet välitä.

Vierailija
10/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita riittää. Jotkut kuvittelevat saavansa sitä kautta valtaa. Ne kuvittelevat saaneensa vallan, kun haukuttava selvästi järkyttyy. Itse kohtelen kaikkia alunperin ystävällisesti, mutta jos joku alkaa aukomaan päätään niin osaan antaa takaisin. Vaihtoehtoina siis, että opettelet hyviä comebackeja tai näytät siltä ettet välitä.

Juurikin näin

Vierailija
11/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka tuolla tavalla käyttäytyvät huonosti sanovat vielä että on muka joku oikeus käyttäytyä huonosti ja sanoa loukkauksia ja sitten vielä nauraa. Tuolla tavalla huonosti käyttäytyvät kuusikymppisetkin ja varmaan olivat teininäkin tuollaisia mitä kuvailit.

Näitä on ihan kaikenikäisiä, joilla on "oikeus" sanoa ihan mitä tahansa toiselle.

Yksi kuulemani selitys moiselle käytökselle on avoimuus. Itse nämä avoimet henkilöt ovat yleensä hyvin herkkähipiäisiä, joita voi jopa tervehtiä väärällä tavalla.

Vierailija
12/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ihan kaikenikäisiä, joilla on "oikeus" sanoa ihan mitä tahansa toiselle.

Yksi kuulemani selitys moiselle käytökselle on avoimuus. Itse nämä avoimet henkilöt ovat yleensä hyvin herkkähipiäisiä, joita voi jopa tervehtiä väärällä tavalla.

Niin tai perustelevat sen sillä että ovat suorasanaisia tai eivät mieti ennenkuin sanovat jotain.

Vierailija
13/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku käyttäytyy epäkunnioittavasti tai perseilee vaikkakin hymyssäsuin, ei ainakaan minulta kohteliaisuuksia, sympatiaa ja empatiaa kannata odottaa reaktioksi. Kannattaa vähän miettiä sanomisiaan ja tekemisiään, niin saatu vastakaiku ei tunnu niin herkästi vittuilulta.

Vierailija
14/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ovat samoja ihmisiä, jotka loukkaantuvat hyvin herkästi toisten puheista. Eivät siedä yhtään kritiikkiä silloin kun se kohdistuu heihin itseensä.

Vierailija
15/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki purkautui henkilöstä ilkeilynä, v- määsyytenä ja toisten erittäin ankarana arvosteluna.

Aivan turhaa.

vikaa.

Osaa olla myös erittäin mukava, kukaan vieraampi ei uskoisi millainen on ns. se toinen puoli.

Alapeukuttaja:

Oletko tosissasi, iskikö kohdalle?

Vai tuliko "vahinkopeukku alas"?

Jos ei, katsopa itseäsi peilistä.

Vierailija
16/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhaa.

vikaa.

Alapeukuttaja:

Oletko tosissasi, iskikö kohdalle?

Vai tuliko "vahinkopeukku alas"?

Jos ei, katsopa itseäsi peilistä.

Varmaan joku trolli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi