Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas on joku närkästynyt ja meilannut Iltapaskaan, kun lomahotellissa oli muurahaisia ja all inclusive kaljakaan ei ollutkaan huippua!

Vierailija
07.08.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22d4bc9b-f2d0-4acb-a38c-05d7aa2ef1bf

Eikö nämä osaa lukea matkanjärjestäjän esitteitä, tutkia netin arvosteluja ja arvioida hinta-laatusuhdetta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan se on että halvalla ei saa hyvää allinclusivea

Vierailija
2/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan all-inclu etelänröhnötyslomamme hotelli oli homeinen mörskä, jossa heti respa-aulan keskellä sätki jättimäinen torakka selällään. Allasbaarin drinksut olivat vahvasti lantrattuja, kalja oli pahaa, altaiden vesi kylmää, paikka täynnä möykkääviä ja käytöstavattomia brittejä joiden kakaroiden mielestä oli hauska tsoukki reunukselta seisoen kusta altaaseen seisaaltaa yms.

Itkettiinkö julkisesti? No ei, totesimme että tää touhu ei vaan ole meitä varten emmekä mene toiste, järkkäämme ihan itse lomareissumme ulkomaiden suuntaan eikä sotkeuduta matkatoimistojen tatjontaan. Kummasti reissujen taso nousi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä matkustajat ovat tehneet jonkinlaisen tuholaistorjunnan matkatavaroilleen

Vierailija
4/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mussutus jatkuu Norwegian lentojen korvauksien ympärillä edelleen, 2% jäi ilman täysiä korvauksia saneerauksen takia. Tavallaan ymmärrän mussuttajia, mutta vähän omasta tyhmyydestä kärsivät kyllä, nuo kun eivät maksaneet luottokortilla lentoja. Sillä luottokortilla ei makseta rahan puutteen takia, vaan sen tuoman maksuturvan vuoksi. Nyt uhoavat etteivät enää lennä ko. yhtiöllä, no ei kiinnosta ketään. Nuo lentävät about kerran vuodessa jonnekin Fuengirolaan juopottelemaan. Norwegian koneet lentävät edelleen loppuunmyytyinä ilman mussuttajia.

Vierailija
5/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nmämä matkustajat ovat tehneet jonkinlaisen tuholaistorjunnan matkatavaroilleen

🎵La cucaracha, la cucaracha

Ya no puede caminar

Porque no tiene

porque le falta

Una pata para andar... 🎵

Las cucarachas, las cucarachas

Nunca paran dé bailar

Aunque no tengan, aunque les falten

Las dos patitas dé atrás

Se acabó,🎵

Jospa matkatavaroitten seasta löytyykin kaikista

tuholaistorjunnoista huolimatta vielä yksi ,selällään

köllöttelevä ...cucaracha... Ohessa muutama säe

mukavasta *torakka- laulusta!*

Vierailija
6/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne olivat maksaneet, kun ei luottokortti?

Vastaako electronvisa luottokorttia noissa tietääkö joku

Vierailija
7/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken sisältävä loma on itselleni konseptina painajaismainen.

Vierailija
8/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkopankissa ja tilisiirroilla. Osa käyttänyt myös matkatoimistoja lippujen hankintaan sen sijaan, että olisivat itse suoraan ostaneet liput. Enpä osaa tuohon visa electroniin vastata.

Vierailija
9/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iltalehden haastattelema asiakas varasi lennot puolisonsa kanssa Austiniin Yhdysvaltoihin helmikuussa 2020. Lennot maksoivat 1 760 euroa ja ne maksettiin verkkopankin kautta."

Vielä vuonna 2020 joku maksaa verkkopankin kautta! Onko ollut joku jolla on varaa matkustaa vain kerran viidessä vuodessa, kun ei tiedä että ainoa oikea tapa on käyttää luottokorttia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66b7853b-7d5f-4cf1-a597-2c0aa93e4613

Vierailija
10/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lennot maksettiin tilisiirtona, mikä oli asiakkaasta virhe.

– Mutta ei se mielestäni oikeuta siihen, että rahoja ei palauteta."

Joo mutta jatkossa ymmärrät, että luottokortilla maksaneet saavat rahansa nopeammin takaisin ja käteisellä/tilisiirrolla maksaneet ovat pitkän jonon häntäpäässä.

Vierailija
11/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt hölmöilee myös allinklusiivista matkaa ostaessaan.

Vierailija
12/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mussutus jatkuu Norwegian lentojen korvauksien ympärillä edelleen, 2% jäi ilman täysiä korvauksia saneerauksen takia. Tavallaan ymmärrän mussuttajia, mutta vähän omasta tyhmyydestä kärsivät kyllä, nuo kun eivät maksaneet luottokortilla lentoja. Sillä luottokortilla ei makseta rahan puutteen takia, vaan sen tuoman maksuturvan vuoksi. Nyt uhoavat etteivät enää lennä ko. yhtiöllä, no ei kiinnosta ketään. Nuo lentävät about kerran vuodessa jonnekin Fuengirolaan juopottelemaan. Norwegian koneet lentävät edelleen loppuunmyytyinä ilman mussuttajia.

Mun yksi työkaveri, oli sossussa töissä, itki n. viisi vuotta sitten kun menettivät 900 eroa kun lentoyhtiö perui matkan konkan takia. Sanoin, että tottakai saatte Visalta takaisin sen summan. Akka sanoi, että ei heidän tarttenut niitä luotolla ostaa ja nauroi minulle.

Kun sitten kerroin miten homma toimii, häpesi oikein kunnolla. Sen mieskin oli joku kaupungin työntekijä, tyhmiä kuin saappaat molemmat.

Vierailija
13/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkopankissa ja tilisiirroilla. Osa käyttänyt myös matkatoimistoja lippujen hankintaan sen sijaan, että olisivat itse suoraan ostaneet liput. Enpä osaa tuohon visa electroniin vastata.

Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Matkatstot tuli itellä myös mieleen - ainakin niiden valmispakateissa on peruutusoikeuksiakin ollut aina.

Electronilla olen maksellut pienempiä summia ainakin itse buukatessa, ja toimivat kai peruutuksiin kuin luottokortit, en ole varma =)

Pientä varoitusta electronvisasta, ei aina tahdo toimia, toisaalta turvallinen kun siinä on vain se tietty summa fyrkk ladattuna itellä ainakin, kuin kukkaro siis...

No samaa mieltä kuin kirjoittaja "allinclusive olisi painajainen."

Vierailija
14/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi työkaveri, oli sossussa töissä, itki n. viisi vuotta sitten kun menettivät 900 eroa kun lentoyhtiö perui matkan konkan takia. Sanoin, että tottakai saatte Visalta takaisin sen summan. Akka sanoi, että ei heidän tarttenut niitä luotolla ostaa ja nauroi minulle.

Kun sitten kerroin miten homma toimii, häpesi oikein kunnolla. Sen mieskin oli joku kaupungin työntekijä, tyhmiä kuin saappaat molemmat.

Hieno homma, n 5 v sitten?

Kirjoittelet hiukan turhan tunnistettavasti jos vedät stooria ihan rehellisesti 😉

Kaikeksi onneksi Vaikutat itse superälyccäältä