***ELOISTEN marraskuun tapaaminen***
Eloisat tapaavat 3.11. perjantaina klo 10.00 Kampin liikekeskuksen kahvilassa. Kumpi kahvila?
ROHKEASTI KAIKKI NYT MUKAAN JUTUSTELEMAAN JA HERKUTTELEMAAN!
Kommentit (18)
Antakaapa vielä vinkki parkkipaikoista, pitäiskö jättää Ruohikseen vai onko Kampissa helppoja parkkeja?
Pitää vaan ajaa kamppi kylttien siis viittojen mukaan ettei tarvi kävellä siel autouen keskel. Sisäänajo esim tennarin vierestä. Ruoholahti varmaan halvempi vaihtoehto mut metrol joutuu tulee ja kävelee.
Taidan ottaa tuon pojulin myös mukaan, kun on sen verran aikaisin, että ei isukki voi töistä ihan vielä karata.
Hei,
Meidän pojan laskettu aika oli heinäkuussa joten viikoille 42+0 masussa sinnitellyt poika osoittautuikin vasta odotuksen loppumetreillä eloisaksi elokuuvauvaksi. Hoksasin keskusteluista, että ihanan aktiivisa näyttävät elokuisten äidit olevan vaikken olekaan vauvanhoidon, esikoisenhoidon ja opiskelun ohella pahemmin ehtinyt juttuja kommentoimaan. Tapaamispäivä näyttää kuitenkin sopivan kalenteriin ok joten yritämme päästä mukaan tapaamaan muita samanikäisiä vauveleita ja samassa jamassa olevia mammoja ;-)
t: Lotuxena, tyttö 3,5 v ja poika s. 10.8.2006
yritämme Neelan kanssa tulla tällä kertaa mukaan :).
Eli näillä näkymin olisin tulossa Toivon ja 1v 10kk tytön kanssa.
Minä ja tytsy tulemma myös. Jos vaan tällä kertaa säilytään terveinä.
Jamssa
Yritämme tulla paikalle Leevin kanssa perjantaina. Peukut pystyssä.
Mistä tunnistamme teidät? Ilmeisesti runsaista määristä vaunuja ja mammoja...;) Vai onko joku salasana?
Papuna
Niistä vaunujen runsaasta lukumäärästä tunnistaa kyllä tai sitten rohkeasti kysymällä. Niin minä viimeksi tein :)
Me emme Veeran kanssa tule tällä kertaa, koska mies on lomalla ja nautiskelemme rauhallisesti kotona kolmestaan. Ja toisaalta viime kertainen visiitti sujui Veeralta niin huonosti, että annanpa hänen kasvaa kuukaudella. Pikkujouluihin yritämme kyllä tulla. Olisi kiva päästä juttelemaan...
Puppe ja jo yli kolme tuntia päikkäreillä oleileva Veera
niin että mitäs sitä on sitten soveliasta kysyä? " Oletteko niitä nettimammoja?" Voi ei, kuulostaa ääliöltä.
Jamssa + tytsy 2,5kk
Minä viimeksi kysyin Vaagalta että oletkos menossa Eloisten tapaamiseen, tai jotenkin niin se oli. Minun tuntomerkkejä on Emmaljungan vaunut kovalla kopalla+ tummansinisellä kankaalla jossa on ruutukuviota. eiköhän me nähdä toisemme siellä. tietenkin voimme ottaa mukaan punaiset neilikat (ruusu taitaa olla vähän yliampuva). Kivoja tapoja tunnistaa toisemme otetaan vastaan..
Ei vaan nyt taitaa jutut mennä hieman överiksi. Laitetaan mun horinat vaikka tällä kerralla väsymyksen piikkiin =)
kyllä mullakin kävi mielessä sama asia, eli että miten tunnistan oikeat mammat. Siellä kahvilassahan saattaa olla muitakin äiti-tapaamisia. Minut ainakin tunnistaa harmaista Teutonian rattaista sekä pikimustasta pörrötukasta ;).
tuo eloisten tapaaminen kuulostaa hyvältä kysyttävältä (oh, miten järkevä lause). Mä tulen junalla, sen pitäisi olla varttia vaille 10 Helsingissä eli voin vähäsen myöhästyä.
Pääseekö sinne kahvilaan sisälle rattailla, vai pitääkö jättää ne ulkopuolelle?
Meillä on tumman siniset rattaat ja mulla on lyhyt ruskea tukka ja varmaankin musta puolipitkä villakangastakki.
Jamssa
Se on kauppakeskuksen sisällä se paikka eli vaunut siis sisällä ja paikka on iso eli mahtuu hyvin tuplillakin sinne liikkumaan tai jollain makuuvaunuilla. Huom. 5. kerros
Moi!
Tulemme 50/50 mahdollisuuksilla. Tuo aika on meille tosi aikainen, mutta yritämme päästä paikalle. Ja meidät tunnistaa kaksosten vaunuista.
Keskuksessa on useita kahviloita. Ehdotin johto cafeeta joka on Kampin keskuksen 5. kerroksessa. Siellä on paljon istumatilaa ja silleen rauhallisempi meininki kuin siinä alakerrassa jossa menee ihmisiä koko ajan erilaisiin kulkuneuvoihin. Mahdutaan vaunujen kanssa eikä olla tiellä. Sinne pääsee hissillä suoraan ekan kerroksen ärrän vierestä menee esimerkiksi hissi. Muuallakin niitä hissejä on. Ekalla kerroksella tarkoitan kerrosta jonne mennään siitä aukiolta rautatientorin puolelta. Siis se missä on K-kauppa. No kuiteskin 5 kerroksessa tämä kahvila ja siellä sen löytää tosi helposti kun täyttää koko keskiaukion ;)
Ehdotettu ajankohta oli perjantaina kello 10:00