Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita humalassa olevia?

Vierailija
06.08.2022 |

Ostin pullollisen samppanjaa Ranskan natojäsenyyden ratifioinnin kunniaksi. 12-volttisestakin saa ihan hyvät humalat. Onko muita humalassa olevia? Itse en oikein tykkää baareihin mennä jurreja ottamaan, varsinkaan yksin. Parhaimmat jurrit ovat sellaisia, joissa on tuttuja ihmisiä paljon paikalla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska on jo Natossa. Turhaan ostit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo shampanjaa ku siideriä. 

Vierailija
4/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE KASSIALMA

En ole " Kassialma edelleenkään Luojan kiitos!

Vierailija
5/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä

Vierailija
6/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti on kassialma

Vierailija
7/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Jellonaa...  Pitäis olla hymiönä se Nirvana emoji

Vierailija
8/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hakea lissää lonkerosixpäkin verran, just ehti. En ole pitkään aikaan juonut mitään perskännejä, mutta tänään voisi vähän humputella 

Vierailija
9/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiljua juotu noin 1,5litraa. Juon vielä litran ainakin. :)

Vierailija
10/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viini virtaa!

Vierailija
11/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa humalaisia lauantai-iltana? No eiii.....

Vierailija
12/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut humala vähän liian monta kertaa parin viime vuoden aikana ja nyt on elämäntaparemontti käynnissä. En ole siis humalassa, enkä tule olemaankaan todella pitkään aikaan.

Vierailija
13/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten mielenkiintoista, miten osasta ihmisiä tulee agressiivia kännissä. Itse olen jurrissa se mukava mies, rento olo ja sellainen "i love you" fiilis.  Joskus 10 vuotta sitten kun oltiin työporukalla ryyppäämässä, niin yksi tyyppi sai järkyt raivarit ja veteli toista tyyppiä turpaan huolella. Aivan puskista tuli tuo.

Selkeästi huomasi verensokerin laskun tuoman raivokohtauksen. ap

Vierailija
14/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole. Tuolla ralleissakin kaikki katsojat ihan absolutisteja :D

Vierailija
15/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten mielenkiintoista, miten osasta ihmisiä tulee agressiivia kännissä. Itse olen jurrissa se mukava mies, rento olo ja sellainen "i love you" fiilis.  Joskus 10 vuotta sitten kun oltiin työporukalla ryyppäämässä, niin yksi tyyppi sai järkyt raivarit ja veteli toista tyyppiä turpaan huolella. Aivan puskista tuli tuo.

Alkoholi muuttaa aivokemioita. Siksi se osalla saa ärripurrin pintaan. Osahan ihan tarkoituksella haastaa riitaa, jotta pääsisi tappelemaan. Kännissä tämä vain korostuu. 

Vierailija
16/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi muuttaa aivokemioita. Siksi se osalla saa ärripurrin pintaan. Osahan ihan tarkoituksella haastaa riitaa, jotta pääsisi tappelemaan. Kännissä tämä vain korostuu. 

Ja sitten selvinpäin kusipää oleva muuttuu mukavaksi. Siitähän tulee sanontakin "juo itsesi mukavaksi". 

Ja pliis modet älkää poistako tätä ketjua, pidetään hyvän mielen ketjuna. 

ap

Vierailija
17/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten selvinpäin kusipää oleva muuttuu mukavaksi. Siitähän tulee sanontakin "juo itsesi mukavaksi". 

Ja pliis modet älkää poistako tätä ketjua, pidetään hyvän mielen ketjuna. 

ap

Ei mene ihan noin yksiyhteen. Jos on perusluonteeltaan kspää ei se viinalla muuksi muutu. Tuo sanonta viittaa lähinnä siihen, että kohtuullinen määrä alkoholia rentouttaa ja suomalaisillakin alkaa juttu luistaa paremmin. 

Vierailija
18/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viiniä nyt, mutta persikat laitoin uuniin, paljon voita ja fariinisokeria, tulee kinuski samalla.

Sit laitan kuuman persikan päälle vaniljajätskiä.

Sellaista täällä.

Vierailija
19/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni alkoholimäärä sekä naisella että miehellä virittää mukavasti illan panoihin. Liikaa ei saa ottaa.

Vierailija
20/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä hyvää konjakkia selventää aina ajatuksen juoksua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme