Pettämisen jälkeen parisuhde takaisin
Hei, mä kyselisin pettämisen jälkeisestä ajasta yleisesti. Totta kai, pettäminen on väärin ja nyt "jätä se sika" ja muut kommentit voi jättää pois tästä ketjusta.
Mulla on siis käynyt niin, että mies on "etsinyt naisia" Jodelissa eli yrittänyt siis saada minua kiinni seuranhakulankoihin postaamisesta ja hän on myös minua yrittänyt Jodelin seuranhakuviesteistä löytää. Olen nähnyt Jodelin chat-keskusteluja, jotka eivät todista mitään, milloin seuraa on haettu, mutta paikka on todistettavissa. Uskonko miestä vai mistä saisin lisätodisteita? Mies ei suostu itse puhumaan muuta kuin että hän on minua etsinyt enkä voi hänen sanaansa luottaa.
Suhdetta melkein kaksi vuotta takana.
Kommentit (4)
Aloittakaa joku uusi yhteinen harrastus - vaikka jodlaaminen. Ja mieluiten housut jalassa.
Mä itse pitkään vastustelin virallisen seurustelun aloittamista emmekä siitä ole puhuneetkaan sittemmin. Oli liian aikaista eikä hän tiennyt, mitä haluaa. Olen epäillyt alusta alkaen miestäni pettämisestä. Hän on pettänyt aiemminkin. Olen pyytänyt videoita ja kuvia, kun hän on käymässä nukkumaan, että on varmasti yksin nukkumassa tai kun hän on kavereidensa kanssa baarissa tms. Viestittelen jatkuvasti, ettei hän olisi pahoilla teillä.
Olemme lähinnä "ilman sopimusta" yhdessä eli emme ole puhuneet seurustelusta virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse pitkään vastustelin virallisen seurustelun aloittamista emmekä siitä ole puhuneetkaan sittemmin. Oli liian aikaista eikä hän tiennyt, mitä haluaa. Olen epäillyt alusta alkaen miestäni pettämisestä. Hän on pettänyt aiemminkin. Olen pyytänyt videoita ja kuvia, kun hän on käymässä nukkumaan, että on varmasti yksin nukkumassa tai kun hän on kavereidensa kanssa baarissa tms. Viestittelen jatkuvasti, ettei hän olisi pahoilla teillä.
Olemme lähinnä "ilman sopimusta" yhdessä eli emme ole puhuneet seurustelusta virallisesti.
Täällä sama, tosin mies on virallisesti toisen naisen avomies eli olen toinen nainen. En siis pyydä kuvia kun on käymässä nukkumaan. Mutta en tule ikinä luottamaan etteikö panisi kahta tai neljää muuta samaan aikaan. Tästä syystä en suostu miehen kanssa mihinkään vakavampaan, vaikka on pyytänyt. Koen, että on parempi saada suhteen alussa luottamus sille tasolle, ettei tarvitse miettiä mahtuuko muita. Nyt ei ole niin käynyt ja en tätä edes halua yrittää nostaa sille tasolle.
Mitä sä olet tehnyt, että sua sieltä pitää etsiä? Kuulostaa kovin kummalliselta.
Luottamusta rakennetaan pala palalta. Miten te luottamuksen rakensitte kun aloitte seurustelemaan?