Kaupan kassa, vastaa rehellisesti: arvosteletko?
Rehellisiä vastauksia: arvosteletko mielessäsi ostajien tuotteita ja elämäntapaa tuotteiden perusteella?
Kommentit (12)
En, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Onko sulla huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
En, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Onko sulla huono itsetunto?
Ei mutta sulla varmaan on kun oot töissä kassalla...hups
Kuulin sellaisen kaupan kassan palautteen podcastissa ja kiinnosti vaan oliko yleistä.
Harva varmaan tietoisesti arvostelee, mutta hankala sitä lienee olla huomaamatta, jos vaikka jossain pienessä lähiökaupassa käy joka päivä sama ihminen ostamassa vaikka kaljaa tai sipsiä.
Päivässä näkee 200, viikossa 1400 ja kuukaudessa jotain 30 000 ostosta - sä et kiinnosta mua yhtään. Et pätkääkään.
Ei siinä ehdi miettiä kenenkään ostoksia tarkemmin.
On sen verran raskasta hommaa esim. päihtyneiden tai muuten vaan veemäisten asiakkaiden takia että mulle on aivan sama mitä ostat, olen vaan kiitollinen kaikista niistä jotka osaavat käyttäytyä.
En todellakaan arvostele.
Usein kyllä toisten ostoksista saan ideoita omaan ruokapöytään, tyyliin joku ostaa tortillatarvikkeita ja päätän itsekin tehdä niitä pitkästä aikaa. Ja tuore basilika tuoksuu niin ihanalle, että mulle tulee aina nälkä ja sit alan haaveilemaan jostain hyvästä ruuasta. Sit aina muutaman seuraavan asiakkaan tuotteista mietin, mitä herkullista niistä saisin tehtyä.
Muuten ei kiinnostele, kuka mitäkin ostaa.
No mitä se hyödyttäisi arvostella, kun ei edes tiedä ostaako asiakas ne kaikki tuotteet itselleen vai kenties muillekin? Itse esimerkiksi ostan itselleni joka kerta lähinnä vain ns. terveellisiä juttuja ja puolisolle usein kaikkea pakastepitsoja sun muita eineksiä, niin ala siinä sitten tekemään analyysiä minusta.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan arvostele.
Usein kyllä toisten ostoksista saan ideoita omaan ruokapöytään, tyyliin joku ostaa tortillatarvikkeita ja päätän itsekin tehdä niitä pitkästä aikaa. Ja tuore basilika tuoksuu niin ihanalle, että mulle tulee aina nälkä ja sit alan haaveilemaan jostain hyvästä ruuasta. Sit aina muutaman seuraavan asiakkaan tuotteista mietin, mitä herkullista niistä saisin tehtyä.
Muuten ei kiinnostele, kuka mitäkin ostaa.
Minulle on kaksi eri kassaa alkanut hekumoimaan basilikan ihanasta tuoksusta, kun niitä ostan melko usein.
Vierailija kirjoitti:
Harva varmaan tietoisesti arvostelee, mutta hankala sitä lienee olla huomaamatta, jos vaikka jossain pienessä lähiökaupassa käy joka päivä sama ihminen ostamassa vaikka kaljaa tai sipsiä.
Meillä on ihan iso ruokakauppa ja kyllä sielläkin on ne päivittäiset vakiasiakkaat, jotka ostaa AINA kaljaa. Ja niitä on muuten paljon.
Mut mitä sitten? Ei se minulle kuulu, eikä minua kiinnosta ketään arvostella. Miksi arvostelisin?
Huomaaminen ja arvostelu on vielä aika kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan iso ruokakauppa ja kyllä sielläkin on ne päivittäiset vakiasiakkaat, jotka ostaa AINA kaljaa. Ja niitä on muuten paljon.
Mut mitä sitten? Ei se minulle kuulu, eikä minua kiinnosta ketään arvostella. Miksi arvostelisin?
Huomaaminen ja arvostelu on vielä aika kaukana toisistaan.
Itse käyn ostamassa kahden alkoholistitutun kaljat kaupasta ja noin kerran viikossa omatkin juomat. Ihan varmaan pitävät kyseisen Prisman myyjät meitsiä ihan rapajuoppona, vaikka vain alle kolmannes ostamistani kaljoista on minulle. :D
EIpä siinä paljoa jaksa miettiä kenenkään ostoksia