Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?
Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.
Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.
Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Ketjun noituutta harrastava haukkuu ihmeen paljon Jeesusta.
Just saying...
Ja Jeesuksesta puhuva haukkuu noituutta. Itse uskon Jeesukseen hengellisenä opettajana yhtälailla kuin vaikkapa Buddhaan. Raamatun uskon kuitenkin olevan ihmisten kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.
Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä
Tai siis kuvittelet että sinulla on ollut.
Voihan olla, että koko muuta maailmaa ei ole edes olemassa ja kaikki on vain sinun mielikuvituksen tulosta?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saying...
Sitä se paholainen haluaakin seuraajistaan.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä!
Jeesus on edelleenkin vain satuolento.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä,
Ehkä suurin osa maailmaa on yliluonnollista, koska emme tiedä kunnolla mitä on energia.
Vierailija kirjoitti:
Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan.
Ja muuten vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa.
Kaikki manipulointi on yhdelle hyvä, toiselle paha. Esimerkiksi jos todella rakastan luontoa, ja toisaalta vihaan sen vastuutonta käyttöä sekä vähä-älyisyyttä, tahdon hävittää suuren osan ihmiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla.
Teet rankan olettamuksen, kun lähtökohtaisesti erotat erotat meidät Jumalasta...
Vierailija kirjoitti:
Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu.
Minulle rukoilu ei ole mitään tälläistä, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
On väliä, kun muut eivät tee samoin. Hyvän suojelu edellyttää pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suurin osa maailmaa on yliluonnollista, koska emme tiedä kunnolla mitä on energia.
Tiedämme sen oikein hyvin, ja kaikki tässä maailmassa on määritelmällisesti luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaisin aiheeseen: onko se (aloituksessa esitelty) ilmiö, siis onko moni ihminen kokenut vastaavaa?
Jos on, onko heillä neuropatia tai jokin muu neurologiaan kuuluva diagnoosi? Onko jokin lääkitys?Minä koen vastaavia asioita. Ei ole lääkitystä, ei sairauksia, ei neurologisia diagnooseja eikä muitakaan ongelmia. En käytä alkoholia enkä muita huumeita. Olen tervejärkinen ja tasapainoinen.
Ok. Itse en ole kokenut, siksi mua vois hyvin huijata tässä. Kun palstalla on kirjoitettu unihalvauksesta, en ole epäillyt kertomuksia, ehkä siksi että ne liittyy uni-valve-tilaan. Tästä en tiedä.
Mulla on koko ajan ollut sellainen mutu, että aloitus on keksitty. Kuulen silti mielelläni lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan.
Ja muuten vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa.
Kaikki manipulointi on yhdelle hyvä, toiselle paha. Esimerkiksi jos todella rakastan luontoa, ja toisaalta vihaan sen vastuutonta käyttöä sekä vähä-älyisyyttä, tahdon hävittää suuren osan ihmiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla.
Teet rankan olettamuksen, kun lähtökohtaisesti erotat erotat meidät Jumalasta...
Vierailija kirjoitti:
Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu.
Minulle rukoilu ei ole mitään tälläistä, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
On väliä, kun muut eivät tee samoin. Hyvän suojelu edellyttää pahuutta.
No nyt oli kyllä oiken yrittämällä yritetty väärinymmärtää tuo mun viesti...
Tuollainen spesifinen hallusinointi hyvässä vireystilassa (?), ilman jonkun aineen (ehkä lääkkeen) vaikutusta ja terveenä ei kuulosta uskottavalta. Mutta "puolihereillä" hallusinoituna olen valmis pitämään enemmän uskottavana. Migreenioireena, ehkä (nippu x ilmiöitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saying...
Ja Jeesuksesta puhuva haukkuu noituutta. Itse uskon Jeesukseen hengellisenä opettajana yhtälailla kuin vaikkapa Buddhaan. Raamatun uskon kuitenkin olevan ihmisten kirjoittama.
Siitä ei pelastu että uskoo Jeesukseen hengellisenä johtajana, profeettana y.m.
Ainoastaan uskomalla Jeesukseen, niin kun Raamattu opettaa, ja antamansa elämänsä Hänelle.
Ihan oikeesti... tieteellä ollaan lähetetty jo ihminen kuuhun ja robotteja muille planeetoille ja te hihhulit elätte täällä vieläkin keskiajalla.
Siitähän on monesti jo tarjottu rahaa valtavat kasat, että joku toteennäyttäisi mitään "yliluonnollista" ja kukaan siinä ei ole onnistunut.
Kaikki teidän kokemukset on selitettävissä tieteellisin perustein.
Pitäisi tänä päivä laittaa suljetulle osastolle lepäämään, jos näkee asioita joita ei ole olemassa.
AP, sinulla on lahja! Leijonaportti on nyt auki. Ehkä näkysi oli yhteydessä siihen.
Minulla on taustalla kristillinen kasvatus. Uskon Kristus-energiaan. Rauhaa olen kuitenkin löytänyt vasta kääntymällä sisäänpäin; meditoimalla, joogaamalla, hiljentymällä.
Viime aikoina olen janonnut tietoa enkeleistä, pyytänyt merkkejä ja saanutkin niitä. Väreistä puheenollen, arkkienkeli Mikaeliin muistaakseni liitetään sininen väri. Sitten ovat vielä henkiauttajat, jotka voinevat myös näyttäytyä väreinä.
Olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana kahdella eri näkijällä/kanavoijalla. Molemmat näkivät minusta asioita, joita heille ei "tässä ulottuvuudessa" ole kerrottu.
Mieheni ei edes tiedä kaikkea menoistani, mutta pitää valitettavasti minua kahelina, kun olen niin kiinnostunut henkisistä asioista. Tältä tieltä ei vaan ole paluuta. Ja ihmettelijöille tiedoksi: meitä "hörhöjä" on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen energiaa käsieni välissä kun laitan ne toisistaan erilleen,.mutta vastakkain. Sormet alkavat taipua taakse päin ja energiakenttä voimistuu. Tämän huomasin kun joskus kauan sitten meditoi. Mitään käyttöä tälle energialle en ole löytänyt.
Tai siis kuvittelet tuntevasi.
Ihminen on yleensä ympäristöä lämpimämpi ja tuottaa lämpöä. Joten tuo tyyppi pitää omaa lämpösäteilyä jonain kosmisena energiana.
Käsien taipuminen taas johtuu heikoista lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tänä päivä laittaa suljetulle osastolle lepäämään, jos näkee asioita joita ei ole olemassa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen energiaa käsieni välissä kun laitan ne toisistaan erilleen,.mutta vastakkain. Sormet alkavat taipua taakse päin ja energiakenttä voimistuu. Tämän huomasin kun joskus kauan sitten meditoi. Mitään käyttöä tälle energialle en ole löytänyt.
Ihminen on yleensä ympäristöä lämpimämpi ja tuottaa lämpöä. Joten tuo tyyppi pitää omaa lämpösäteilyä jonain kosmisena energiana.
Käsien taipuminen taas johtuu heikoista lihaksista.
Lämpöhän on energiaa?
Vierailija kirjoitti:
--Kaikki teidän kokemukset on selitettävissä tieteellisin perustein.
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
AP, sinulla on lahja! Leijonaportti on nyt auki. Ehkä näkysi oli yhteydessä siihen.
Minulla on taustalla kristillinen kasvatus. Uskon Kristus-energiaan. Rauhaa olen kuitenkin löytänyt vasta kääntymällä sisäänpäin; meditoimalla, joogaamalla, hiljentymällä.
Viime aikoina olen janonnut tietoa enkeleistä, pyytänyt merkkejä ja saanutkin niitä. Väreistä puheenollen, arkkienkeli Mikaeliin muistaakseni liitetään sininen väri. Sitten ovat vielä henkiauttajat, jotka voinevat myös näyttäytyä väreinä.
Olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana kahdella eri näkijällä/kanavoijalla. Molemmat näkivät minusta asioita, joita heille ei "tässä ulottuvuudessa" ole kerrottu.
Mieheni ei edes tiedä kaikkea menoistani, mutta pitää valitettavasti minua kahelina, kun olen niin kiinnostunut henkisistä asioista. Tältä tieltä ei vaan ole paluuta. Ja ihmettelijöille tiedoksi: meitä "hörhöjä" on yllättävän paljon.
Minut Jeesus pelasti puolitoista vuotta sitten, kun " huusin" apua Jumalalta. Tapahtui jotain niin uskomattoman hienoa ja kaunista.
Jeesuksessa olen saanut rauhan ja hänen ansiostaan pystyin nousemaan kriisistäni.
Surullista lukea että itse et ole kokenut rauhaa Jeesuksessa, vaan olet kääntynyt pimeyden puoleen.
Toivon että pyytäisit apua Jumalalta ja kääntyisit pois pahuuden palvelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut Jeesus pelasti puolitoista vuotta sitten, kun " huusin" apua Jumalalta. Tapahtui jotain niin uskomattoman hienoa ja kaunista.
Jeesuksessa olen saanut rauhan ja hänen ansiostaan pystyin nousemaan kriisistäni.Surullista lukea että itse et ole kokenut rauhaa Jeesuksessa, vaan olet kääntynyt pimeyden puoleen.
Toivon että pyytäisit apua Jumalalta ja kääntyisit pois pahuuden palvelemisesta.
Luulen, että Jumala, Korkein Voima tai miksi ikinä häntä kutsummekaan, auttaa minua juuri näin. Apua olen pyytänyt monesti. Miksi nämä em. asiat eivät voisi olla se vastaus. Minua vetää puoleensa vain ja ainoastaan rakkaus. Olen tietoinen myös pimeän puolen olemassaolosta, enkä tunne vetoa sinne. Minun Jumala on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsien taipuminen taas johtuu heikoista lihaksista.Lämpöhän on energiaa?
Lämpöenergiaa. Ei mitään kosmista auraenergiaa.
Minä koen vastaavia asioita. Ei ole lääkitystä, ei sairauksia, ei neurologisia diagnooseja eikä muitakaan ongelmia. En käytä alkoholia enkä muita huumeita. Olen tervejärkinen ja tasapainoinen.