Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?
Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.
Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.
Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtietää, ija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että harrastat jotain okkultistista, esim.meditaatiota, joogaa (muuten kuin liikuntana), tarotia, itämäisiä uskontoja tms. Lopeta ne ja pyydä Jeesusta apuun, silloin et näe enää energiakenttiä.
Pyydä sinä psykiatria apuun niin et näe enää jeesuksia.
Jeesuksen näkee vasta tämän maallisen elämän jälkeen. Nämä salatieteitä harjoittavat ovat niitä, jotka ovat eksyneitä ja sekaisin. Me ei nähdä mitään, mutta he näkevät.
Tämän elämän jälkeen ei näe mitään, koska silloin olemme kuolleita.
Fyysisen kuolema on faktaa. Tietoisuuden tms sisäisen maailman päättymisestä/jatkumisesta emme tiedä.
No sen tiedämme, että siitä ei ole mitään näyttöä ja tietoisuutta ei olla koskaan milloinkaan havaittu elävien aivojen ulkopuolella, eli voimme aivan hyvin puhekielessä todeta että kaikki päättyy kuolemaan.
Mutta mikä saa aivoissa solun tietoiseksi?
Sähkökemialliset reaktiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuun ohjeet ja käskyt:
"Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta." 3. Moos. 19:26
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Aika selkeät ovat neuvot tässä asiassa.
Kukaan ei kiellä etteikö Raamattu noin sanoisi, Raamatun todenperäisyyden voi kuitenkin kyseenalaistaa. Millä perustelet sen, että Raamattu ja sen jumalakäsite on yhtään todempi kuin hindujen vedat tai islamin koraani?
Esim siinä että kaikki Raamatun ennusteet ovat tähän päivään asti käyneet toteen. Eikö jo se ole aikamoinen todiste?
T.eriMitkä ennusteet ovat käyneet toteen? Onhan Nostradamuksen ennusteet käynyt aikalailla toteen.
Nostradamuksellakaan ei ole ainuttakaan ennustuksen kriteerejä täyttävää ennustusta.
Minä taas tunnen energiaa käsieni välissä kun laitan ne toisistaan erilleen,.mutta vastakkain. Sormet alkavat taipua taakse päin ja energiakenttä voimistuu. Tämän huomasin kun joskus kauan sitten meditoi. Mitään käyttöä tälle energialle en ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koko ilmiötä pidä torjua sen vuoksi, että joku tulkitsee sen energiana.
Ei pidä kuvitella olevan mitään "ilmiötä" vaan koska joku hörhö luulee näkevänsä "energiakenttiä."
Näitä "hörhöjä" jotka tämän ilmiön selkeästi havaisevat, sattuu vain olemaan maailmanlaajuisesti vähintäänkin satoja tuhansia.
Mitä sitten? Uskovaisia on monta miljardia eikä se tee jumalista yhtään sen todellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen lukenut tutkimuksesta, jossa uskottiin joillain ihmisillä olevan dna:ssa jäänteitä vesimatelija-ajoilta. Nämä henkilöt pystyivät aistimaan sähköä (=energiaa) paremmin kuin henkilöt joilla tätä ko. geeniä ei ollut. Jos joku muistaa tutkimuksen laittakaa linkki, lukemani juttu oli muistaakseni englanniksi!
Joillain vesieläimillähän on sähköaisti. Voisiko olla kyse jostain tällaisesta?
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?
Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.
Et selvästikään ymmärrä tästä asiasta mitään.
Ei, vaan sinä et selkeästikään ymmärrä kuinka typerä tuo AP:n väite on.
Ap:n väite ei ole alkuunkaan typerä. Näen itsekin energiakenttiä käsissä ja koko kehossa, sekä itselläni että muilla. Tässä ei ole mitään typerää, vaan tämä on olemassaoleva tosiasia. Energiakentät ovat todellisia ja ne voidaan havaita ihan omilla aisteilla. Täytyy myös ymmärtää se, että meillä on hienovaraisempiakin aisteja kuin pelkät fyysiset aistit.
Kyllä se on täysin typerä, ja ei, et näe mitään energiakenttiä yhtään missään.
Ei asia muutu typeräksi, vaikka sinä itse et näe energiakenttiä etkä usko niitä olevan. Ne ovat kuitenkin olemassa,
Ei edelleenkään ole. Vertaisarvioitua tieteellistä todistetta pöytään, tai suu kiinni.
Hehheh! Mitään sellaista ilmiötähän ei ole olemassa, mitä tiede ei ole vielä pystynyt laitteillaan mittaamaan, vai mitä?
No ei tietenkään. Se on olemassaolon määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen lukenut tutkimuksesta, jossa uskottiin joillain ihmisillä olevan dna:ssa jäänteitä vesimatelija-ajoilta. Nämä henkilöt pystyivät aistimaan sähköä (=energiaa) paremmin kuin henkilöt joilla tätä ko. geeniä ei ollut. Jos joku muistaa tutkimuksen laittakaa linkki, lukemani juttu oli muistaakseni englanniksi!
Joillain vesieläimillähän on sähköaisti. Voisiko olla kyse jostain tällaisesta?
Onko ihminen joskus ollut vesieläin mielestäsi?
Ihminen ei muutenkaan ole eläin .
Jumala loi ihmiset ja eläimet.
Ihminen on eläin siinä missä muutkin eikä satuolennot edelleenkään luo yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että harrastat jotain okkultistista, esim.meditaatiota, joogaa (muuten kuin liikuntana), tarotia, itämäisiä uskontoja tms. Lopeta ne ja pyydä Jeesusta apuun, silloin et näe enää energiakenttiä.
Jeesuksen näkee vasta tämän maallisen elämän jälkeen. Nämä salatieteitä harjoittavat ovat niitä, jotka ovat eksyneitä ja sekaisin. Me ei nähdä mitään, mutta he näkevät.
Fyysisen kuolema on faktaa. Tietoisuuden tms sisäisen maailman päättymisestä/jatkumisesta emme tiedä.
No sen tiedämme, että siitä ei ole mitään näyttöä ja tietoisuutta ei olla koskaan milloinkaan havaittu elävien aivojen ulkopuolella, eli voimme aivan hyvin puhekielessä todeta että kaikki päättyy kuolemaan.
Aivothan itsessään eivät tietäisi yhtään mitään ilman aistihavaintoja ja hermostoa. Joten "tieto" aivoille tulee ulkopuolelta, ja aivot vain käsittelee sen ja mahdollisesti varastoi.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Yhtä vähän kuin nykyihmiset haluavat uskoa Jeesukseen, yhtä vähän he haluavat uskoa persoonalliseen Paholaiseen. Kuitenkin Paholaista sanotaan raamatussa tuhanten juonten mestariksi. Hänen valtaansa on annettu osa tämän hetkisestä maailmasta, kunnes tulee Jeesus Kuninkaitten kuninkaana ja murskaa hänet.
Meditaatio, ns. white noituus jne, ovat osa noita juonia, joilla sidotaan ihminen verkkoon jonka lanka on valhetta, kuin hämähäkin seitti, kaunis ja houkutteleva, lähes näkymätön, mutta tappava. Seitissä ei ole rauhaa ja totuutta jota Jumala tarjoaa.
Meditoinnin ja noituuden tuomitseminen paholaisen juonitteluksi on nimenomaan kristinuskon propagandaa ja valhetta, koska ihmisiä halutaan hallita ja kontrolloida eikä haluta että he löytävät omat voimansa ja oman true selfinsä.
Jos löytää oman voimansa noituudesta ja meditaatiosta y.m, niin silloin on valinnut pimeyden tien. Se tie johtaa ikuiseen kadotukseen.
Uskovaiset eivät ilkeyttään puhu tästä, vaan siksi että haluamme että kääntyisitte Jumalan puoleen. Saisitte ottaa uskon vastaan ja pelastua.
Miksi kenenkään pitäisi kääntyä satuolennon puoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivothan itsessään eivät tietäisi yhtään mitään ilman aistihavaintoja ja hermostoa. Joten "tieto" aivoille tulee ulkopuolelta, ja aivot vain käsittelee sen ja mahdollisesti varastoi. Myös kasveilla on havaittu olevan kommunikaatiota ja reagointia ympäristöönsä, eikä niillä ole aivoja. Tietoisuus on paljon laajempi asia kuin sanallistettu tieto.
Kyllä, tietoisuus on kaikkialla ja läpäisee kaiken.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen energiaa käsieni välissä kun laitan ne toisistaan erilleen,.mutta vastakkain. Sormet alkavat taipua taakse päin ja energiakenttä voimistuu. Tämän huomasin kun joskus kauan sitten meditoi. Mitään käyttöä tälle energialle en ole löytänyt.
Tai siis kuvittelet tuntevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.
Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.
Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä, mutta kiitos nyt kuitenkin. Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan. Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa. Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla. Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu. Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuun ohjeet ja käskyt:
"Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta." 3. Moos. 19:26
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Aika selkeät ovat neuvot tässä asiassa.
Kukaan ei kiellä etteikö Raamattu noin sanoisi, Raamatun todenperäisyyden voi kuitenkin kyseenalaistaa. Millä perustelet sen, että Raamattu ja sen jumalakäsite on yhtään todempi kuin hindujen vedat tai islamin koraani?
Esim siinä että kaikki Raamatun ennusteet ovat tähän päivään asti käyneet toteen. Eikö jo se ole aikamoinen todiste?
T.eriRaamatussa ei ole yhtään ennustuksen tunnusmerkkejä täyttävää ennustusta. Pelkkiä epämääräisiä huumepäissä tehtyjä tulkintoja ja arvauksia.
Antaa tulla niitä ennustuksia sitten. Muistetaan ne kriteerit jotka ennustuksen on täytettävä ollakseen tieteellisesti pätevä:
- yksiselitteinen, ei sisällä tulkinnanvaraisuuksia
- aikaan sidottu, ennustuksen täyttymisellä on jokin takaraja
- falsifioitavissa, on selkeästi osoitettavissa koska ennustus ei täyttynyt
Takaisin aiheeseen: onko se (aloituksessa esitelty) ilmiö, siis onko moni ihminen kokenut vastaavaa?
Jos on, onko heillä neuropatia tai jokin muu neurologiaan kuuluva diagnoosi? Onko jokin lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.
Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä
Tai siis kuvittelet että sinulla on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä, mutta kiitos nyt kuitenkin. Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan. Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa. Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla. Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu. Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
Ei kristinusko opeta että Jumala on erillään meistä. Jumala om koko ajan läsnä, ja tietää kaikki ajatuksemme. Uskovaisessa kristityssä " asuu" Pyhä Henki, ja johdattaa meitä. Pyhä Henki=Jumala. 1 Jumala, kolmessa persoonassa= Isä, Poika, Pyhä Henki.
Ketjun noituutta harrastava haukkuu ihmeen paljon Jeesusta.
Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä
Tai siis kuvittelet että sinulla on ollut.
Voihan olla, että koko muuta maailmaa ei ole edes olemassa ja kaikki on vain sinun mielikuvituksen tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun noituutta harrastava haukkuu ihmeen paljon Jeesusta.
Just saying...
Sitä se paholainen haluaakin seuraajistaan.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä!
Mitkä ennusteet ovat käyneet toteen? Onhan Nostradamuksen ennusteet käynyt aikalailla toteen.