Paras hajuvesi???
Kertokaas hyväntuoksuisia naisten hajuvesiä, ei liian voimakkaita :) Ajattelin ostaa lahjaksi kaverille ja ei mitään hirveen hintasia koska köyhä opiskelija olen :D
Kommentit (45)
Hajustamaton, sellainen mikä ei tukahduta ihmisiä kun ohi kävelee.
Entäs lahjakortti Emotioniin niin voi itse valita? Tai sitten valitset jonkun takuuvarman ja raikkaan tuoksun?
Mä myös harrastajana sanoisin, että jos lahjan saaja pitää hajuvesistä, sitä suuremmalla
todennäköisyydellä sokkona ostettu on väärä valinta. Lahjakortti tai jokin muu lahja..?
Älytön idea.
Halpa hajuvesi lahjaksi. Osta nyt vaikka viinipullo ja suklaata mieluummin.
En ostaisi hajuvettä sokkona lahjaksi, ei ole olemassa tuoksua josta kaikki pitäisivät.
Mennen. Taitaa kyllä olla partavesi, mutta kyllä se vähän karskeimmille käy.
Vierailija kirjoitti:
No se on ainakin halpa ja varmasti kestosuosikki😂
Vm-71
Vierailija kirjoitti:
toiset jopa juovat sitä
Metsään menee rytinällä jos et ole 100% selvillä lahjan saajan tuoksumieltymyksistä. Lahjakortti on fiksumpi valinta.
Vierailija kirjoitti:
Joku vaniljatuoksu 🤔
Yäk :D
Sokko-ostos menee kyllä helposti pieleen. Et ilmeisesti ole perillä kaverin mieltymyksistä, ja sittenkin hajuvettä pitäisi mieluiten testata iholla ennen ostopäätöstä, ettei tule yllätyksiä. Lahjakortti olisi varmempi valinta.
Ei hajuakaan, en oo koskaan käyttänyt, enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Partavesi on hajuvettä, samaa turhaa paskaa jota rankkitynnyrit käyttää.
En ostaisi summamutikassa. Voithan viedä ystäväsi kemikalioliikkeeseen ja antaa hänen tuoksutella ja valita mieluisen tuoksun itse. Kaikki ei sovi kaikille.
Itse suosin pehmeää tuoksua, olen käyttänyt vuosikymmeniä kestosuosikkiani, Oskar de la renta.
Vm-71