Onko paikalla ketään raskaana olevaa/ollutta joka ollut marjastamassa?
Mulla kävi raskaana ollessa niin, että söin vaan marjoja metsästä enkä saanut mitään talteen.
Kommentit (10)
Mä en nyt oikein ymmärrä, mitä ap ajaa takaa.
Raskaana olevat käyvät töissä, koulussa, teatterissa, kaupassa, punttisalilla, ratsastamassa ja sienestämässä ihan yhtä lailla kuin marjastamassakin, jos vain trveys/kunto sen sallii.
Meillä lapset syövät usein enemmän marjoja kuin mitä saavat kippoon kerättyä. Itse en malta syödä, kun on kiire kerätä, ja sieniä nyt ei raakana meillä syö kukaan, ei edes oliiviöljyn ja sormisuolan kanssa.
En ymmärrä aloitusta. Olen ollut viimeisilläni raskaana marjastamassa, ei ollut homma eikä mikään paria litraa kerätä.
Ehkä hän tarkoitti sitä, että ei malttanut olla syömättä.
Viimeksi keräsin 25 litraa mustikkaa ja söin kotona mustikksmaitona osan
Muija oli raskaana ja viikon metsässä
Olen ollut raskaana marjassa, sienessä, vaeltamassa jne. Viime syksynä keräsin pari ämpärillistä mustikoita miehen ja lasten kanssa. Puolukassakin kävimme loppusyksystä. Taisin olla 5. tai 6. kuulla raskaana. Vauva syntyi tammikuun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut raskaana marjassa, sienessä, vaeltamassa jne. Viime syksynä keräsin pari ämpärillistä mustikoita miehen ja lasten kanssa. Puolukassakin kävimme loppusyksystä. Taisin olla 5. tai 6. kuulla raskaana. Vauva syntyi tammikuun alussa.
Ja siis en syönyt mustikoita tavallista enempää. Kaksi toisistaan täysin erillistä asiaa. Voit syödä tai olla syömättä mustikoita, olit raskaana tai et.
Saatoin aikanaan vaimoni raskaaksi marjareissulla. Tapahtui mättäiden päällä. Vaimo nimenomaan halusi tuota yhdyntää metsässä. Pidämne vahvaa uskoa yllä, että juuri tuo kerta johti tulokseen.
Mulle käy useinkin noin ilman, että olen raskaana.