Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisma-ohjelma, TV 1, katsokaa ihmeessä, liikunta mm. ehkäisee syöpää tutkitusti

Vierailija
06.08.2022 |

Uusinta ma 8.8. TV 1 klo 15.55 . Tulossa myös aiheista aivot sekä ruoka.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Lähdin tästä sitten juoksemaan itseni hengiltä.

Vierailija
2/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se Douglas Adamsille. Tosin hän on kuollut, sai sydärin kuntosalilla. RIP.

Vierailija
4/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan lihaksen supistelussa vapautuu vasta-aineita syöpäsoluille. Voi harjoittaa niitä lihaksia ja kehon osia missä syöpää ei esiinny. Antaa toivoa elämään.

Vierailija
5/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan lihaksen supistelussa vapautuu vasta-aineita syöpäsoluille. Voi harjoittaa niitä lihaksia ja kehon osia missä syöpää ei esiinny. Antaa toivoa elämään.

Mikä tutkimus?

Vierailija
6/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on aktiivisesti käynyt lenkillä ja silti sai syövän. Sai onneksi apua ajoissa ja on täysin tokeentunut siitä.

Liikunta voi auttaa ehkäisyssä saada syöpää, mutta silti mahdollisuus saada syöpä myös on.

Vierailija
7/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan sitten lääketieteen vastaiskua. Se on varmaan samaa tasoa, humbuug.

Mutta ei se mitään, usko riittää.

Vierailija
8/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se Douglas Adamsille. Tosin hän on kuollut, sai sydärin kuntosalilla. RIP.

42

Vierailija
9/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaksissa on siis syövän vasta-aineet? Miksei voi harjoittaa niitä lihaksia, missä syöpää on?

Jaa, mutta nyt onkin mätäkuu ja jutut teekkarihuumoria.

Vierailija
10/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä näissä ihmettelen, on, että liikunta kuulemma edistää älykkyyttä. On se kumma, kun yliopiston proffat eivät ole lihaskimppuja, ja paljon kukaan ei käy salilla. Esmes minä, jolla on 2 korkeakoulututkintoa, olen elämässäsi käynyt salilla alle 5 kertaa.

Vierailija
11/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se, miten mainostettiin koulussa kovasti liikunnan älykkääksi tekevää vaikutusta. Sattumoisin luokkamme triatlonisti oli ainoa, joka reputti yo-kirjoitukset. En sitten tiedä miten tyhmä hän olisi ollut ilman harrastustaan.

Vierailija
12/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä näissä ihmettelen, on, että liikunta kuulemma edistää älykkyyttä. On se kumma, kun yliopiston proffat eivät ole lihaskimppuja, ja paljon kukaan ei käy salilla. Esmes minä, jolla on 2 korkeakoulututkintoa, olen elämässäsi käynyt salilla alle 5 kertaa.

Sinulla on hyvät geenit.

Vierailija
13/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on parasta, mitä voi tehdä housut jalassa. 

Vierailija
14/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksista vapautuu liikunnassa T-soluja, jotka tappavat syöpäsoluja. Liikuntaa voisi yrittää tehdä eri tavoilla niissä määrin kuin pystyy ja jaksaa.

Vierailija
15/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja oppineisuus ei tarkoita samaa asiaa.

Vierailija
16/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tutkimus?

Kannattaa katsoa ohjelma, paljon hyvää asiaa, tutkimustausta selviää sieltä. Minusta kaikki mikä antaa vähänkin toivoa kannattaa noteerata. Itsellä lähipiirissä syöpäsairas ihminen, suru on suuri, ja siksi koetan tarttua jokaiseen oljenkorteen. AP.

Vierailija
17/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa vastauksesi uudelleen... saatat päästä jäljille.

Vierailija
18/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se, miten mainostettiin koulussa kovasti liikunnan älykkääksi tekevää vaikutusta. Sattumoisin luokkamme triatlonisti oli ainoa, joka reputti yo-kirjoitukset. En sitten tiedä miten tyhmä hän olisi ollut ilman harrastustaan.

Hän keskittyi VAIN lihaksiin.

Viisas olisi keskittynyt MYÖS niihin.

Vierailija
19/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sun älykkyydessä ole kehumista, jos miellät vain salin liikunnaksi ja lihaskimput liikunnallisiksi.

Vierailija
20/22 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tutkimus?

Kannattaa katsoa ohjelma, paljon hyvää asiaa, tutkimustausta selviää sieltä. Minusta kaikki mikä antaa vähänkin toivoa kannattaa noteerata. Itsellä lähipiirissä syöpäsairas ihminen, suru on suuri, ja siksi koetan tarttua jokaiseen oljenkorteen. AP.

Oletko tutustunut näihin tutkimuksiin?