Oletko tehnyt koskaan mitään miehen vuoksi?
Minä en. Olen feministi enkä mode tällä palstalla. Hepeneetkin inhottaa. Jaxuhalit.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hiekka hiertää vulvassa?
Ap::lla vai sinulla?
Hirvittävää kommentointia monella. Uhri ole. satiini pvc latex mode mekosssani uhekana seksuaalisena naisena. jä sit mä vaan panen. mistä johtuis?
Jos mies tunnustaisi, ettei ole tehnyt mitään naisen puolesta, mikä hän olisi? Tuskin sovinisti riittää vastaukseksi, vaan mennään vihan puolelle.
vastausta ei ole tullut, eikä vauvanaiselta tule. nimim. "meillä tehdään vaikka mitä"
Niin mies makaa kuin petaa.
Jos et ole saanut naistasi tai naisia tekemään mitään puolestasi olet epäonnistunut itse. Kato peiliin ja mieti mikä on mennyt vikaan. Aloita vaikka miettimällä onko asenne naisiin kohdallaan.
Itse ollut yli 40v aviossa, vaimo tehnyt joka viikko aloitteet 90% sesti. Halunnut seksiä. Antanut mielellään suikkareitakin imuttaen viimeiseen pisaraan vuosien mittaan jos olen halunnut tai välillä muutenkin. Pillusta ei ole ollut koskaan puutetta. Tehnyt kaikki jutut muutenkin mun puolelta. Mulle jäänyt vain hänen tyydyttämisensä ja orgasmien anto yms miehiset jutut.
Urpo sinä olet, etkä mikään fenimisti.