Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelut ja kaverit

Vierailija
05.08.2022 |

Onko yleistä käydä kaverin kanssa seksileluostoksilla liikkeissä tai netissä? Tai tietääkö moni millaisia seksileluja kavereilta löytyy ja kenties nähnyt ne? Puhutteko avoimesti hankinnoistanne ja kokemuksistanne erilaisista leluista? Minulla on kaveri joka kertoo hyvin avoimesti näistä ja on pyytänyt minua mukaan shoppailemaan kanssaan, mutta jotenkin koen olevani liian ujo. On ollut jopa valmis lainaamaankin minulle joitain leluja jos haluan kokeilla. Yritän kovasti rohkaistua asiaan, mutta olisi kiva tietää onko tämä kovinkin yleistä hyvien kavereiden kesken?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kavereita sekä olen muutamassa discord ryhmässä missä voi keskustella avoimesti seksileluista, tosin keskustelu on useimmiten turri/fantasia maailman seksileluista. On jotenkin vapauttava keskustella kun kavereillakin on vastaavia leluja niin ei tule sellaista häpeän tunnetta. Useimmiten jaetaan kokemuksia jos ollaan vaikka uutta lelun ostoa harkitsemassa. Välillä jaetaan kuvia toisillemme uusimmista ostoksista ( ei siis kumminkaan niitä kuvia kun lelu on käytössä 🤭) 

Vierailija
2/4 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustele enkä koe sille tarvetta. Eikä kukaan kaveri ole ottanut puheeksi edes humalassa joten uskoisin ettei näistä avoimesti puhuminen ole kaikista yleisintä. Pari kyllä juttelee muuten aika avoimesti seksielämästään mutta ei tästä osa-alueesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin joskus kavereiden kanssa, mutta kaverit ostivat vain jotain minihameita. Seksileluja vain vähän vilkaistiin ja itse en ostanut mitään.

Vierailija
4/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tai ainakin oli seksilelu kutsuja, niinkuin Tupperware, mutta myytiin asuja ja leluja. Silloin tuli kaveriporukalla noita yhdessä hankittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme