Lentokentällä: onko käsidesinfiointipyyhe neste?
Minulla on kasa käsidesinfiointipyyhkeitä.
Onko ne nesteitä?
Kommentit (10)
Onko varma tieto? Ripsivärikin luetellaan nesteeksi
Onko meikinpuhdistuspyyhkeet ok? Ei luetella nesteeksi?
https://www.finavia.fi/fi/lentoasemalla/matkatavarat/ennen-matkaa?id=
"Hyvä nyrkkisääntö on, että jos tuotetta voi levittää, se on nestettä."
Vierailija kirjoitti:
Onko varma tieto? Ripsivärikin luetellaan nesteeksi
On varma tieto.
Vähän ohi mutta olen viemässä sähkösavustinta sukulaiselle, siis savustuspönttöä ruumaan menevässä matkalaukussa. Kai tämä käy? Sähkökiuaskin viety joskus. Matkatavarahaku ei tunne tällaista vehjettä tietenkään. - Raparperin varret on joskus pitänyt avata paketista. Eivät tunnistaneet tätä "eksoottista" vihannesta avattunakaan, mutta päästiin läpi. Vähän jännittää mitä nyt käy.
En löytänyt mistä kysyä, joten olisi kiva jos joku vastaisi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi mutta olen viemässä sähkösavustinta sukulaiselle, siis savustuspönttöä ruumaan menevässä matkalaukussa. Kai tämä käy? Sähkökiuaskin viety joskus. Matkatavarahaku ei tunne tällaista vehjettä tietenkään. - Raparperin varret on joskus pitänyt avata paketista. Eivät tunnistaneet tätä "eksoottista" vihannesta avattunakaan, mutta päästiin läpi. Vähän jännittää mitä nyt käy.
En löytänyt mistä kysyä, joten olisi kiva jos joku vastaisi, kiitos.
Aika harva varmaan sähkösavustimia kuljettanut, joten vastaukset voivat olla vähissä.
Oletko kysynyt asiaa käyttämältäsi lentoyhtiöltä?
Pyyhe ei ole neste, ei edes nesteytetty pyyhe. Arkijärki hoi!
Meidän käsimatkatavarasta poistettiin Helsinki-Vantaalla nämä erittäin vaaralliset yksittäispakatut Muumi-kosteuspyyhkeet.
Vierailija kirjoitti:
Meidän käsimatkatavarasta poistettiin Helsinki-Vantaalla nämä erittäin vaaralliset yksittäispakatut Muumi-kosteuspyyhkeet.
Höpö höpö. Korkeintaan ne olisi laitettu litran muovipussiin.
Ei ole pyyhkeet, mutta pullossa oleva on tietysti.