Seksi tuntuu syylliseltä, miksi
Olen miltei 30-vuotias, neitsyyden menettänyt 16-vuotiaana. On ollut seurusteluja ja myös lyhyempiä suhteita ja yhden yön juttuja nuorempana.
Seksin jälkeen tulee sellainen todella "likainen" olo. En tiedä, miten sitä kuvata mutta sellainen, että "tulipa taas antauduttua himojen valtaan, hyi" sellainen, että on vaan paljastanut kaiken itsestään ja tehnyt jotain himollista ja outoa. Tämä tulee sekä seurustellessa ja kaikessa muussakin.
Seksin jälkeen tekee mieli laittaa tyyliin haalarit päälle ja katsoa muumeja 2h ja tyyliin alkaa virkata, ikäänkuin se muka helpottaisi oloa ja huomaan, että olen ihan sama ihminen, vaikka minulla on fyysiset tarpeeni.
Minua myös hävettää kertoa, jos tapailen jotakuta, koska sittenhän tavallaan kaikki saavat tietää, että harrastetaan seksiä ja kuvittelevat minun tekevän sellaista.
Ihmettelen, onhan minulla 5 sisarusta, heillä on puolisot ja lapsia. Hehkutan ystävieni ja tuttavieni ja sukulaisieni uusia rakkaussuhteita, koska minusta on oikeasti ihanaa, että muut kokevat sellaista ja jos joku kertoo viettävänsä ällösöpöä kylpyläiltaa, missä nautitaan toisista, niin minussa se herättää oikeasti onnellisia tunteita. Olen onnellinen muiden puolesta.
Voidaan ystävien kanssa puhua seksistä, välillä puhutaan todella vakavasti ja välillä kerrotaan hauskoja kommelluksia ja nauretaan mahat kippurassa.
Siksi ihmettelen, miksi juuri minä, koen omat himoni ällöttäviksi ja jotenkin, että teen todella väärin, kun ajattelen edes moisia.
Pystyykö kukaan samaistumaan?
Kommentit (4)
Kasvatus. Miten teillä on kotona käsitelty seksiä? Onko se ollut jotain kiellettyä ja tabua?
Vierailija kirjoitti:
Kasvatus. Miten teillä on kotona käsitelty seksiä? Onko se ollut jotain kiellettyä ja tabua?
Kuten vastaajilla nro 1 ja 2...
Ei ole tarkoitettu, että naidaan sinne ja tänne. Siitä likaisuuden tunne. Synniksikin sitä sanotaan. Oli ilmeisesti niin epämiellyttävä totuus, että joku poistatti kommentin.
Eiköhän kyse ole vain siitä, että naiset on opetettu häpeämään tarpeitaan. Jokaisen naisen on tämä ratkaistava omalla tavallaan. Seksuaaliterapeutista voisi hyvinkin olla apua.