En jaksa enää opettajan työtä.
Joo joo on lomaa todella paljon mutta työ on todella kuormittavaa ja raskasta eikä palkkakaan päätä huimaa. Nyt jo stressaa kun piti palata töihin. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (8)
Rakastan opettajan työtä. Hyvä palkka kun miettii, että on todella pitkät lomat. Ihanaa jakaa tietoa ja ohjata lapsia.
Sen takia ajattelin että antaisin yhden liian kovan palan yhdelle opettajalle joka ei ole hänelle liian kova pala historiaa nähden, mutta muille huonoille opettajille on, sellaisille jotka ovat kiittämättömiä.
Sinä et vaikuta kiittämättömältä koska kirjoitit että lomaa on mutta se syy ilmeisesti siihen kuormitukseen on toiset huonot opettajat jotka tekevät suomalaisista lampaita ja naurunalaisia, ihan syystäkin.
Käytin Jumalan ja Taivaan isän antaman viimeisen viestin yksityisyyttä kunnioittaen. Seuraavasta viestin lähetyksestä puhelintani voidaan seurata.
Vaihda alaa, niin moni muukin on tehnyt!
Kaikkia ahdistaa kun lomat loppuu. Ne ihmiset valehtelee, jotka väittää että työstä voi tykätä.
Alanvaihto. Tosin myönnän että atk-opettajalle helpompaa kuin hissan ja mantsanopelle.
Jaksamista, teet tärkeää työtä eikä sitä tiedä milloin seuraava ovi avautuu!
-Entinen ope
Mulla kesälomaa neljä viikkoa, talvella viikko. Ekat kesälomaviikot menee palautumiseen, vikat viikot töiden alkamisesta stressaamisen. Eli näin se on muillakin, mutta meiltä puuttuu siitä välistä ne viikot.
T. Johtaja IT-alalla
Minä puolestaan odotan, että pääsee takaisin töihin. Onhan tässä tullut lomailtua.
- kollegasi
Itsekin olen stressannut jo kaksi viikkoa töihin paluuta. Hullua ajatella, jos normityöläinen kuluttaisi puolet lomastaan työn alkua murehtien. Ärsyttää myös jo heinäkuussa aktivoituvat opettajat - minä olen ainakin lomalla. En edes tiedä mitä luokka-astetta opetan, mutta kai tuo maanantaina selviää. Pitää ajatella, että työtä se vain tämäkin on.