Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohjelmaa rippijuhlissa?

Vierailija
03.08.2022 |

Mitä olette tehneet rippijuhlissa? Oliko vain ruoka ja kahvit? Onko alkumaljat? Pitikö joku puheen? Oliko yhteislaulua/virsiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen dark roomia.

Vierailija
2/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelmaa. Vapaata seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kerran olen ollut rippijuhlissa, joissa oli alkumalja. Ja kerran yksissä juhlissa oli puhe

Yleensä rippijuhlat järjestetään lähimmille sukulaisille ja ystäville, jotka yleensä ovat toisilleen tuttuja, joten vapaa seurustelu ja kahvittelu riittää ohjelmaksi oikein hyvin. 

Vierailija
4/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kerran olen ollut rippijuhlissa, joissa oli alkumalja. Ja kerran yksissä juhlissa oli puhe

Yleensä rippijuhlat järjestetään lähimmille sukulaisille ja ystäville, jotka yleensä ovat toisilleen tuttuja, joten vapaa seurustelu ja kahvittelu riittää ohjelmaksi oikein hyvin. 

Kiitos vastauksesta. Meillä kaikki eivät tunne kaikkia.

Vierailija
5/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata seurustelua. Lisäksi isoset tulivat tervehtimään ja esittivät pari laulua.

Vierailija
6/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten puheet, pullonpyöritys, rippilapsen ryöstö ja tuolileikki on meillä ollut perinteisesti.

Vierailija
7/7 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni rippijuhlissa oli alkumaljat, pidin pienen tervetuliaispuheen, jonka jälkeen oli kahvittelua ja vapaata seurustelua. Kivat juhlat, joita jopa ex-anoppini kehui. Mukana olivat siis minun sukulaiseni, sekä ex-miehen suku ja tyttären kavereita.