Ohjelmaa rippijuhlissa?
Mitä olette tehneet rippijuhlissa? Oliko vain ruoka ja kahvit? Onko alkumaljat? Pitikö joku puheen? Oliko yhteislaulua/virsiä?
Kommentit (7)
Muistaakseni kerran olen ollut rippijuhlissa, joissa oli alkumalja. Ja kerran yksissä juhlissa oli puhe
Yleensä rippijuhlat järjestetään lähimmille sukulaisille ja ystäville, jotka yleensä ovat toisilleen tuttuja, joten vapaa seurustelu ja kahvittelu riittää ohjelmaksi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kerran olen ollut rippijuhlissa, joissa oli alkumalja. Ja kerran yksissä juhlissa oli puhe
Yleensä rippijuhlat järjestetään lähimmille sukulaisille ja ystäville, jotka yleensä ovat toisilleen tuttuja, joten vapaa seurustelu ja kahvittelu riittää ohjelmaksi oikein hyvin.
Kiitos vastauksesta. Meillä kaikki eivät tunne kaikkia.
Vapaata seurustelua. Lisäksi isoset tulivat tervehtimään ja esittivät pari laulua.
Sukulaisten puheet, pullonpyöritys, rippilapsen ryöstö ja tuolileikki on meillä ollut perinteisesti.
Tyttäreni rippijuhlissa oli alkumaljat, pidin pienen tervetuliaispuheen, jonka jälkeen oli kahvittelua ja vapaata seurustelua. Kivat juhlat, joita jopa ex-anoppini kehui. Mukana olivat siis minun sukulaiseni, sekä ex-miehen suku ja tyttären kavereita.
Suosittelen dark roomia.