Kysymys miehille
Onko sinulla kokemuksia miestevälisestä seksistä, jos on niin millaisia.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On. Eksyin nuorena miehenä homobaariin puoli vahingossa.
Olin kuitenkin kokeilun haluinen nuori mies ja ajattelin kokeilla.
Löysinkin seuraa helposti.
Illlan päätteeksi menimme miehen asunnolle tarkoituksena, että minua pannaan peppuun.
Riisuttiin ja näin miehen kyrvän lepoasennossa, se oli aivan järkyttävän kokoinen sopersin paniikissa jotain, että kaverit odottaa ja lähdin vauhdilla asunnosta.
Tähän kuului vastata, että seksi miehen kanssa on jotain ihan tajunnanräjäyttävää ja huomattavasti parempaa kuin naisten kanssa :D
Muutamia kertoja on tullut harrastettua kun ollaan tavattu bi-pariskuntia kimppaseksin merkeissä. Ihan hyviä kokemuksia ja kaikkea kokeiltu eli runkkaamista, suuseksiä ja anaalia.
On kokemusta. Se on hetkellisesti kivaa mutta mielummin naisten kanssa naiskentelen. Välillä sitä kiimapäissään vaa ajautuu miesten kanssakin touhuamaan. En tiedä mikä siinä on. Ehkä helppous ja tuhmuus kiehtoo. Kiimoissas lähet naisille ehdottamaan ni saa vielä selkäänsä ja syytteet päälle😅 tai en ainankaa tiedä mistä sellaisia naisia löytää kelle vaa ilmottaa että vartinpäästä paineiden poisto ja heippa. Ja onhan se mukavaa vaihtelua vaikka aina taudit hieman hirvittää kun ei varsinaista vaki suhdetta ole. Ja mielestäni kumit ei kuulu kuin autoon😆
Ainoastaan hentain muodossa. Ja siinäkin toinen oli poika, joka näytti hieman tytöltä.
Hyi helvetti. Etkö älyä yhtään hävetä!!
Olen kiinteistönhoitaja ja kokemukseni on seuraavanlainen, sain työtehtävän yhdelle asunnolle ( viemärin avaus).
Oven avasi kauniisti laitettu nainen tai ainakin luulin häntä naiseksi ( totuus paljastui myöhemmin).
Sain työn tehtyä ja meni siitä asiakkaalle ilmoittamaan.
Nainen olikin siirtynyt olohuoneen sohvalle ja riisunut itsensä alastomaksi. Huh huh alapäästä löytyikin jotain muutakuin pillu...
Siinä hän runkkasi melko mukavan kokoista kaluaan ja pyysi istumaan viereensä sohvalle.
Tein työtä käskettyä ja istuin hänen viereensä. Katselin luomutuneena tuota naista ja hänen runkkaamistan.
Nainen kysyi, että haluanko koskea hänen kaluunsa. Epäröin, mutta otin sen käteeni ja aloin hiljalleen vedellä edestakaisin, kiimatippaa alkoi muodostua kalun päähän. Meni muutama minuutti ja hän laukesi käteeni.
Tämän jälkeen lähdin pois, mutta en varmaankaan ikinä unohda kyseistä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinteistönhoitaja ja kokemukseni on seuraavanlainen, sain työtehtävän yhdelle asunnolle ( viemärin avaus).
Oven avasi kauniisti laitettu nainen tai ainakin luulin häntä naiseksi ( totuus paljastui myöhemmin).
Sain työn tehtyä ja meni siitä asiakkaalle ilmoittamaan.
Nainen olikin siirtynyt olohuoneen sohvalle ja riisunut itsensä alastomaksi. Huh huh alapäästä löytyikin jotain muutakuin pillu...
Siinä hän runkkasi melko mukavan kokoista kaluaan ja pyysi istumaan viereensä sohvalle.
Tein työtä käskettyä ja istuin hänen viereensä. Katselin luomutuneena tuota naista ja hänen runkkaamistan.
Nainen kysyi, että haluanko koskea hänen kaluunsa. Epäröin, mutta otin sen käteeni ja aloin hiljalleen vedellä edestakaisin, kiimatippaa alkoi muodostua kalun päähän. Meni muutama minuutti ja hän laukesi käteeni.
Tämän jälkeen lähdin pois, mutta en varmaankaan ikinä unohda kyseistä kokemusta.
Onko kaikkk talkkarit homoja
On. Eksyin nuorena miehenä homobaariin puoli vahingossa.
Olin kuitenkin kokeilun haluinen nuori mies ja ajattelin kokeilla.
Löysinkin seuraa helposti.
Illlan päätteeksi menimme miehen asunnolle tarkoituksena, että minua pannaan peppuun.
Riisuttiin ja näin miehen kyrvän lepoasennossa, se oli aivan järkyttävän kokoinen sopersin paniikissa jotain, että kaverit odottaa ja lähdin vauhdilla asunnosta.