Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkatkaa sy-voide, joka ei turvottaisi silmänalusia

Vierailija
03.08.2022 |

Olen kokeillut monia silmänympärysvoiteita, viimeisimpänä Kiehlsin avokadovoidetta. Ja aina tuloksena on, että silmien aluset on silminnähden turvonneet ja silmien alla roikkuu sellaiset turvotuspussit. Muuten kyllä voiteet tekee mitä lupaa ja olen tyytyväinen niihin, mutta tuon järkyn turvotuksen takia en voi käyttää. Turvotusta silmien alla ei juuri ole silloin kun en käytä sy-voiteita. Ikää on 44. Vinkatkaas joki hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuollaisia tarvitaan? En käytä mitään muuta kuin silloin tällöin perusvoidetta ja iho on aivan normaali.

Vierailija
2/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuollaisia tarvitaan? En käytä mitään muuta kuin silloin tällöin perusvoidetta ja iho on aivan normaali.

No minä tarvisin kosteuttamisen ja juonteiden vuoksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista Louis Widmerin silmänympärysvoidetta. Erinomainen voide eikä turvota, sveitsiläinen sarja.

Vierailija
4/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:lla kosmetiikka-allergia?

Vierailija
5/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jo vuosia käytössä Cliniquen All about eyes -voide, ja ei ole ainakaan minulla turvottanut, päinvastoin.

Vierailija
6/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako voiteet muka juonteisiin? Turvotus kait peittää juonteita, mutta ei ne mihinkään katoa.

Retinoli voi jonkun verran auttaa.

Vierailija
7/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel Freen Anti-aging seerumia laitan koko kasvoille ja rintakehään, myös silmienympärysiholle.

Vierailija
8/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarins on toiminut minulla hyvin, ei turvotusta. Samoin monet geenit ja ohuet geelivoiteet. Katso selonteossa, jos luvataan poistavan turvotusta niin voit vaatia rahat takas kun silmät turpoo.

Vierailija
9/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Dermoshopista tilattu silmänympärysgeeli. Ei aiheuta turvotusta ja varsinkin näin kesäaikaan tuntuu kivan viileältä.

Vierailija
10/10 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene soothing eye contour cream, saa apteekista