Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin yliopiston Sisu

wtffffff
02.08.2022 |

Oon aloittamassa tutkinto-opiskelijana Helsingin yliopistossa enkä tajua tosta Sisusta mitään. Pitääkö ne kurssit itse siis lisätä sinne vai saako siihen jotain ohjausta? Jossain ohjeissa luki että pakolliset kurssit ois siellä valmiina, no mulla ei kyllä kaikki ole.

Tunteeko joku tän systeemin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teille pidetään siitä joku orientaatio-opastus. Odota sitä. Jollet voi odottaa, mene ohjausvastaavan tai opintosihteerin juttusille.

Vierailija
2/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuf, voisi perustaa i hate sisu klubin mutta ei onneksi ole enää ajankohtainen.

Muistaakseni kurssit tulee kun lisäilet niitä opintosuunnitelmaasi. Tai sitten siinä välissä piti tanssia alasti kuunvalossa ja uhrata kolme avokadoa. Kaikenlaisia outoja rituaaleja siinä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kurssit tulee kun lisäilet niitä opintosuunnitelmaasi. Tai sitten siinä välissä piti tanssia alasti kuunvalossa ja uhrata kolme avokadoa. Kaikenlaisia outoja rituaaleja siinä oli.

No siltä tosiaan vaikuttaa :D

Just se tässä onkin kun en osaa lisätä opintosuunnitelmaan mitään. Ja opinto-ohjaajat vielä lomilla. Mietin vaan tuleeko kurssit jo täyteen jos en ehdi sitä itse tekemään hyvissä ajoin...

-ap

Vierailija
4/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti sen Suden kanssa: kyllä ne neuvoo aikanaan. On siitä muutkin selvinneet, vaikka ihan nimensä veroinen se järjestelmä (käännettynä) on.

Vierailija
5/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siltä tosiaan vaikuttaa :D

Just se tässä onkin kun en osaa lisätä opintosuunnitelmaan mitään. Ja opinto-ohjaajat vielä lomilla. Mietin vaan tuleeko kurssit jo täyteen jos en ehdi sitä itse tekemään hyvissä ajoin...

-ap

Kaiken järjen mukaan ekan vuoden kursseille kyllä pääsee kunhan saa sen orientaation käytyä. Eli huolestu vasta joskus syyskuussa tai koska teidän linja sitten aloittaakin opiskelun.