Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla kesäloma vielä edessä?

Hoitoalalla
01.08.2022 |

Mulla kesäloma syyskuussa joten koko kesä on mennyt töissä ja vielä pitäisi viisi viikkoa jaksaa. Olen kyllä ihan poikki ja niin väsynyt. Olen hoitoalalla töissä ja niin täynnä sitä hommaa. Muistisairaat osaa olla todella raskaita henkisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomani alkoi tänään. En ole ehtinyt pahemmin kesällä olla ulkona, enkä ylipäänsä "viettää" kesää mitenkään. On ollut niin paljon velvollisuuksia. Muutto vei useamman viikon, joskin nyt helpottaa. Hellettä en odota. Kunhan olisi sateettomia päiviä kun olen menossa Lappiin vaeltamaan.

Vierailija
2/5 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, lomailen mielelläni vasta sitten kun koulut on jo alkaneet. Tänä vuonna voisi taas uskaltautua johonkin reissuunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ensimmäinen lomapäivä. Ja kylläpä tässä jo loman tarpeessa olikin! Viime kesänä lomani oli jo kesäkuussa, eli aika pitkään on tässä välissä painettu töitä.

Vierailija
4/5 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ensimmäinen lomapäivä. Ja kylläpä tässä jo loman tarpeessa olikin! Viime kesänä lomani oli jo kesäkuussa, eli aika pitkään on tässä välissä painettu töitä.

Mulla oli viime vuonna elokuussa kesäloma ja talviloma oli tammikuussa. Olen niin poikki ja kyllästynyt työhöni.

Vierailija
5/5 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme