Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tavanneet sairaalloisen huomionkipeää ihmistä?

Vierailija
01.08.2022 |

Entä oletteko kokeilleet sellaista, että tylysti jätätte hänet täysin huomiotta? Korkeintaan tervehditte ja annatte sanattomalla viestinnällä viestin että ei voisi vähempää kiinnostaa tämän huomion hakeminen. Oletteko myös todistaneet miten tällainen ihminen hermostuu silloin täysin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni vaikuttaa siltä, että sinua kiinnostaa kun kuitenkin muutat käytöstä tämän mukaan. Miksi lähdet leikkiin? Siinähän annat toisen olla.

Vierailija
2/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni vaikuttaa siltä, että sinua kiinnostaa kun kuitenkin muutat käytöstä tämän mukaan. Miksi lähdet leikkiin? Siinähän annat toisen olla.

Pakko tehdä se tiedostetusti, koska olen normaalisti sosiaalinen ja empaattinen ihminen, normi reaktio olisi jutella ja kysellä niitä näitä, yrittää ymmärtää ihmistä ja antaa anteeksi kaikki paha jota minulle on koskaan tehty.

Tämä ihminen ei vaan ansaitse huomiotani, koska on paitsi rasittava kun hakee jatkuvasti huomiota, niin on myös käyttäytynyt tosi törkeästi minua kohtaan.

Jännää vaan huomata kun tällainen ihminen menee ihan sekaisin kun ei saakaan haluamaansa huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt onko hän huomion kipeä vai sosiaalinen ja kanssaihmisistään kiinnostunut sekä puhelias, joka kokee käytöksesi epäkohteliaaksi ja tylyksi henkiseksi väkivallaksi?

Vierailija
4/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä oppilaissa jonkin verran. Viimeisimpien kanssa yritin jo loppua kohti tätä huomiotta jättämistä, mutta he saivat vanhemmat uskomaan, että heidän kanssaan ei suostuta keskustelemaan ja heille ei suostuta selittämään, mikä heidän käytöksessään on pielessä. Kyseessä olivat 16v pojat, jotka esimerkiksi häiritsivät opettajaa seksuaalisesti ja sen jälkeen olisivat halunneet keskustella tästä aiheesta uhrina olleen opettajan kanssa, mikä olisi mielestäni ollut tahallista kiusaamisen jatkamista vanhempien tuella. Toinen näistä käytteli tunnilla kännykkää ja koko ajan vilkuili, että huomaanhan minä. Siinä kohtaa ajattelin, että isompi rankku on jäädä huomiotta. Samaan aikaan vanhemmat sitten usein kuvittelevat lapsensa olevan silmätikkuna, vaikka tämä itse tekee aivan kaikkensa saadakseen sitä huomiota. Ikävä kyllä viran puolesta sitä on pakko sitten antaakin.

Vierailija
5/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt onko hän huomion kipeä vai sosiaalinen ja kanssaihmisistään kiinnostunut sekä puhelias, joka kokee käytöksesi epäkohteliaaksi ja tylyksi henkiseksi väkivallaksi?

Ei, kyllä hän on sairaalloisen huomionkipeä, joka ikisessä keskustelunkäänteessä kääntää puheen itseensä. Hakee huomiota milloin milläkin, ihan mikä tahansa syy kelpaa. Milloin voivotellaan jotain vaivaa, milloin liioitellaan jotain omia saavutuksia.

Sekö ei ole epäkohteliasta? Aika surkeat sosiaaliset taidot ihmisillä, joka puhuu vain ja ainoastaan itsestään. Nyt kun otit henkisen väkivallan puheeksi, niin eiköhän päinvastoin tuo lähentele sitä?

Vierailija
6/6 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä hän on sairaalloisen huomionkipeä, joka ikisessä keskustelunkäänteessä kääntää puheen itseensä. Hakee huomiota milloin milläkin, ihan mikä tahansa syy kelpaa. Milloin voivotellaan jotain vaivaa, milloin liioitellaan jotain omia saavutuksia.

Sekö ei ole epäkohteliasta? Aika surkeat sosiaaliset taidot ihmisillä, joka puhuu vain ja ainoastaan itsestään. Nyt kun otit henkisen väkivallan puheeksi, niin eiköhän päinvastoin tuo lähentele sitä?

No sitten varmasn niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi