Miehen totaalisen outo käytös
Mieheni ei ole koskaan puolustanut minua tai asettunut minun puolelle ulkoisia hyökkäyksiä vastaan, siis ihmisten hyökkäyksiä ja solvauksia vastaan, vaan hän on halunnut säilyttää omat kasvonsa, eikä ole yhtään ainoaa kertaa astunut esiin vaan mielluummin poistunut tai suorastaan paennut tilanteesta pois. Nyt on tilanne se, että myös minä olen alkanut käyttäytyä samalla tavalla ja talo olisi myynnissä, ostatko?
Kommentit (11)
Millaisessa seurassa oikein liikutte jos on usein tilanteita joissa teitä kohtaan hyökätään? Meillä ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa seurassa oikein liikutte jos on usein tilanteita joissa teitä kohtaan hyökätään? Meillä ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta.
Ei meilläkään 20 vuoden liiton aikana. Neuvo: kannattaa valita seuransa vähän tarkemmin.
En todellakaan ostais jos noi kaikki hyökkäykset tapahtuu siellä pihapiirissä.
Totaalisen outoa tässä on lähinnä tuo aloitus. Ihan kummaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Totaalisen outoa tässä on lähinnä tuo aloitus. Ihan kummaa tekstiä.
Mitä kummaa tuossa on, etkö osaa soveltaa lukemaasi käytäntöön, ihan selvää kirjoitusta tuo on, mies on siellä joku pahis ja talon rouva kaipaisi vähän jeesiä. Vaikuttaa epämiellyttävältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ostais jos noi kaikki hyökkäykset tapahtuu siellä pihapiirissä.
Hyökkäykset tulevat puunlatvoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä talo Porvoossa?
Ei ole, se on Kemissä.
Kerropas ap ihan konkreettisesti, mitä nuo kokemasi hyökkäykset ja solvaukset ovat? Myös, mikä on sinun osuutesi asiaan. Mitä olet tehnyt tai sanonut ?
Itsenäinen, vahva ja rohkea nykynainen tarvitsee siis sittenkin prinssin pelastamaan itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen, vahva ja rohkea nykynainen tarvitsee siis sittenkin prinssin pelastamaan itsensä?
Ei prinssiä vaan Suursuomen Keisarin.
Onko tämä talo Porvoossa?