Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko urheilu- tai fysiohierojan sukupuolella merkitystä sinulle, mies vai nainen?

Vierailija
01.08.2022 |

Toisessa ketjussa oli hyvää ja aktiivista keskustelua aiheesta, onko lääkärin sukupuolella merkitystä. Siinä ketjussa pari keskustelijaa mainitsi suhtautuvansa hierojan sukupuoleen erityisellä kriittisyydellä, joten kysytäänpä nyt kaikilta muiltakin:

Onko urheiluhierojan tai fysioterapeuttisen hierojan sukupuolella merkitystä sinulle? Onko täysin yhdentekevää, onko hieroja mies vai nainen? Ja miksi, onko ollut epämääräisiä tapauksia?

Mainitse mieluusti myös sukupuolesi, jotta me muut pysymme kärryillä siitä, mistä näkökulmasta kommentoit tätä asiaa: että oman sukupuolesi edustaja on mieluisampi, vai että vastakkainen sukupuoli on luontevampi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, kunhan osaa hommansa. 

N38

Vierailija
2/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle urheiluhierojan sukupuolella oli väliä. Halusin naisen, kun olen itse nainen.

En halunnut joutua miettimään vaikka pakaroita käsiteltäessä, että kuuluuko tämä asiaan.

En väitä, että nainen ei voisi käyttäytyä asiattomasti, mutta itse pystyn rentoutumaan ja luottamaan helpommin ja se on erittäin tärkeää hieronnan hyödyn kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle urheiluhierojan sukupuolella oli väliä. Halusin naisen, kun olen itse nainen.

En halunnut joutua miettimään vaikka pakaroita käsiteltäessä, että kuuluuko tämä asiaan.

En väitä, että nainen ei voisi käyttäytyä asiattomasti, mutta itse pystyn rentoutumaan ja luottamaan helpommin ja se on erittäin tärkeää hieronnan hyödyn kannalta.

Miten niin kuuluuko asiaan? Sinähän asiakkaana päätät, mitä kohtaa haluat hierottavan ja mitä et. Toki niin, että piNmpin hieronta ei koskaan kuulu asiaan, mutta noin muuten on sinun valintasi.

Vierailija
4/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kuuluuko asiaan? Sinähän asiakkaana päätät, mitä kohtaa haluat hierottavan ja mitä et. Toki niin, että piNmpin hieronta ei koskaan kuulu asiaan, mutta noin muuten on sinun valintasi.

Joopa joo.

Urheiluhieronta on oikeasti aika intiimi tilanne ja jos haluan takaraajojen hieronnan, niin kyllä siellä aika intiimialueilla käydään ihan ilman pinnin hierontaa.

Vierailija
5/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs jos hieroja onkin lesbo?

Vierailija
6/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja sen jälkeen kun nais hieroja alkoi hieromaan pakaroitani useista kielloista huolimatta.

olen sen jälkeen käyttänyt mies hierojia.

Vierailija
7/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan peppu pitää hieroa, jos on yhtään alaselkäongelmaa.

Vierailija
8/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdellä mies hierojalla ja puhui niin paljon, että en mennyt toista kertaa. Mielummin tietysti käyn naisella ja itse olen nainen. Mutta on hyviä ja huonoja hierojaa jokaisesta sukupuolesta riippumatta. Mutta tunnen olevani enemmän ns. turvassa naishierojan kanssa. 

Vierailija
9/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieronta käsittää aina myös pakarat ja tissit. Tosin jos naisella on ikää yli 40 niin sitten ne jätetään välistä:)

Vierailija
10/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfana valitsen toki aina naisia ja hoitelemme aina toisemme <3

Vierailija
11/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran mieshierojalla ja se oli vähän liiankin hienotunteinen. Tai siis kun teen fyysistä työtä, niin mulle kroppa on vähän sama asia kuin vasara tai lapio, työväline johon suhtaudun mutkattomasti ja jotenkin aattelen, että hierojallekin se asiakkaan kroppa ois vaan työskentelykohde, vähän kuin autonkorjaajalle auto :D mutta siis tämä hieroja käänsi selän kun riisuin vaatteita, ja sanoi että pidä vaan rintaliivit päällä (avasi ne toki selkää hieroessa, mutta laittoi taas kiinni ja sitten etupuolta hieroessa se vaan pyysi siirtämään olkaimet pois edestä) ja kun nousin ylös käänsi taas selän (vaikka mulla oli ne rintsikat päällä). Mulle siis tuli sellanen olo, että se ei oikein ollut sinut sen kanssa, että piti asiakkaaseen koskea. Tai jotenkin tälleen. Ymmärrän toki että varmasti on naisia joille tämmönen hienotunteisuus on kiva ja ne sitä arvostaa, mutta toisaalta taas sitten aattelen, että voisi asiakkaan kanssa käydä läpi ennen hierontaa vähän sitä että haittaako sitä alastomuus ja haluaako se olla siinä ne rintsikat päällä jne. 

Vierailija
12/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfana valitsen toki aina naisia ja hoitelemme aina toisemme <3

Et ole alfa koska mitään alfoja ei ole olemassakaan:) Hierojanaista kuvottaa kaljamahasi ja kiiltävä päälakesi:)

Vierailija
13/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran mieshierojalla ja se oli vähän liiankin hienotunteinen. Tai siis kun teen fyysistä työtä, niin mulle kroppa on vähän sama asia kuin vasara tai lapio, työväline johon suhtaudun mutkattomasti ja jotenkin aattelen, että hierojallekin se asiakkaan kroppa ois vaan työskentelykohde, vähän kuin autonkorjaajalle auto :D mutta siis tämä hieroja käänsi selän kun riisuin vaatteita, ja sanoi että pidä vaan rintaliivit päällä (avasi ne toki selkää hieroessa, mutta laittoi taas kiinni ja sitten etupuolta hieroessa se vaan pyysi siirtämään olkaimet pois edestä) ja kun nousin ylös käänsi taas selän (vaikka mulla oli ne rintsikat päällä). Mulle siis tuli sellanen olo, että se ei oikein ollut sinut sen kanssa, että piti asiakkaaseen koskea. Tai jotenkin tälleen. Ymmärrän toki että varmasti on naisia joille tämmönen hienotunteisuus on kiva ja ne sitä arvostaa, mutta toisaalta taas sitten aattelen, että voisi asiakkaan kanssa käydä läpi ennen hierontaa vähän sitä että haittaako sitä alastomuus ja haluaako se olla siinä ne rintsikat päällä jne. 

Oletko alle 30v ja hoikka? Miulla ainakin hierojana alkaisi seisoa jos sellaista pitäisi hieroa puolialastomana

Vierailija
14/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mieshierojalle, en halua tuntemattoman miehen koskettavan minua.

(olen estynyt, saa alapeukuttaa)

N44

Vierailija
15/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy hieronnoissa. Ties mihin riettauksiin voivat johtaa.

Vierailija
16/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään jo ennen niitä ongelmia. Itse urheilen ja käyn säännöllisesti urheiluhierojalla ja luottamus onkin erittäin tärkeää, jotta siinä tilanteessa voi rentoutua ja olla hierottavana ilman että täytyy miettiä mitä toinen tekee ja miksi

Vierailija
17/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alle 30v ja hoikka? Miulla ainakin hierojana alkaisi seisoa jos sellaista pitäisi hieroa puolialastomana

Hierojalla on ihan vaatteet päällä.

Tai ainakin siellä missä itse käyn.

Vierailija
18/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään jo ennen niitä ongelmia. Itse urheilen ja käyn säännöllisesti urheiluhierojalla ja luottamus onkin erittäin tärkeää, jotta siinä tilanteessa voi rentoutua ja olla hierottavana ilman että täytyy miettiä mitä toinen tekee ja miksi

Jos tekee jotain väärää niin eiköhän kaikki tiedä miksi.

Vierailija
19/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla ihan sinut asian kanssa kun oli hieroja, mutta metoo tekee varovaiseksi. Tässäkin ketjussa naiset vihjailevat että olisi jotain asiattomia pervoja mieshierojat ja ei ole kaukana että tekevät jonkun valituksen nimen kanssa someen. Ei tässä ympäristössä pysty toimimaan normaalisti kun on täysin lainsuojaton ja epäilyksenalainen lähtökohtaisesti vain ja ainoastaan sukupuolensa vuoksi. Hävetkää.

Vierailija
20/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.

Urheiluhieronta on oikeasti aika intiimi tilanne ja jos haluan takaraajojen hieronnan, niin kyllä siellä aika intiimialueilla käydään ihan ilman pinnin hierontaa.

Sulla on aika kummallinen "urheilu"hieroja, jos pimperoisenkin hieroo läpikotaisin.