Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mä tykkään eniten reeosta ja heidistä. Oon tykännyt koko kauden. Näistä kahdesta kun joutuu valitsemaan niin reeo voittajaksi mut molemmat haluaisin nähdä viel ens viikol.
Heidi turvaan ensin, Reeo pääsee muutenkin, kun saa äänitulvan seuraavaksi.
Mua harmittaa toivoa Mian lähtöä. Hyväsydäminen ja reipas likka.
Vierailija kirjoitti:
Sanonta "auktoriteettia ei oteta, se annetaan" sopii kyllä hyvin tähän kauteen. Nyt Reeo auttaa jo napin ompelussa. Ovat muut niin tottuneet sysäämään kaikki hommat Reeolle. Ja sitten märistään kuinka Reeolla on auktoriteettiasema.
Reeo auttaa sydämellisesti muita laiskoja vetelehtijöitä, mitä se itse siitä saa, ei mitään.
Kiittämättömyys on maailman palkka.
Vierailija kirjoitti:
Pieni HUOMIO tähän väliin. Täällä nyt kovasti hehkutetaan Heidiä, jotta Heidi pääsisi finaaliviikolle. Sitä minäkin toivon. Mutta jos Reeo kuitenkin voittajasuosikkisi, niin ääniä Reiskalle. Y-laudalla äänestävät Heidiä, Reeon vihaajat päättäneet äänestää Heidiä ja Lauran kannattajat pistävät rahansa Millulle. Reeo oikeasti vaarassa tippua tänään. Kaikki luottavat Reeon ylivoimaiseen suosikkiasemaan, mutta tässä voi kikkaillessa käydä huonosti.
Tänään Reeo ekana turvaan! Ja sit ääniä Heidille niin paljon kuin kukin haluaa. Eiköjoo? 🙏😊 Itse tulen tänään äänestämään molempia.
Eikö nyt kannattaisi antaa Reeolle kaikki mitä pystymme? Se on muuta sitten Herran haltuun.
Toivottavasti Sallan piski ei tule tonne taloon. Sitä Sallan lässytystä ja pillitystä ei jaksais kukaan
Vierailija kirjoitti:
Sanonta "auktoriteettia ei oteta, se annetaan" sopii kyllä hyvin tähän kauteen. Nyt Reeo auttaa jo napin ompelussa. Ovat muut niin tottuneet sysäämään kaikki hommat Reeolle. Ja sitten märistään kuinka Reeolla on auktoriteettiasema.
Reeo otti tuon ompeluhomman, häneltä ei pyydetty sitä. Irtopisteiden keruuta?
Kakkatoimittaja tänään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sallan piski ei tule tonne taloon. Sitä Sallan lässytystä ja pillitystä ei jaksais kukaan
Tuskin sillä muitakaan harrastuksia onku se koira. Ellei sit kaikille tehdä ankkahuulet :D
Vierailija kirjoitti:
Siis miten muutenkin, millä tavoin muutenkin, eihän se pääse turvaan muuten kuin sillä, että kansa äänestää Reeoa.
Mulla on vahva epäilys, että Heidi tippuu tänään.
Millulla on melko varmasti suurempi kannattaja joukko.
Reeo on osaava eiköhän luonnistu auttaminen luonnostaan asiassa kuin asiassa.
Tietäjät tietääää kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka monta fanaattista faceryhmää Lauralla, niin satasiaan syytäneillä faneilla tulee suru puseroon viikon päästä, sillä Millu kaasuttaa voittoon.
Kuka haluaa pierumestarin voittoa?
Kaikessa hyvä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi naputtaa maaleja liukuhihnalta. Taitava tässäkin lajissa 🥰
Klo 12.12
Klo 12.15
Klo 12.19Heidi nakutti maaleja sarjatulituksena. Ihan omaa luokkaansa :)
Muut antoivat keharin voittaa ettei sille tulisi paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo otti tuon ompeluhomman, häneltä ei pyydetty sitä. Irtopisteiden keruuta?
Mia tuhersi langan umpisolmuun, vei Lauralle, joka katsoi solmua ja ojensi Reeoa kohti. Reeo kysyi "Ai minä vai?" Laura nyökkäsi "Joo".
Vierailija kirjoitti:
Näillä näkymin Reeo ei ole saamassa mitään äänitulvaa. Facessa kiertää joku kampanja et äänet heidille. Oli hyvä kommentti joltain, että nyt kannattaa oikeasti Reeon fanien aktivoitua. Jos joku muistaa yhden aiemman suosikin, Käärme-Timon, niin tippui samalla tavalla, kun kaikki luulivat suosion riittävän ja aloitettiin äänillä kikkailu.
Heidi turvaan. Reeo voisi tippua.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla laillahan se LAssekin viime kaudelta äänestettiin ulos ,kun oli koko ajan suosikkina, niin porukka luuli että kyllä se saa ääniä, mutta ei sitten saantukaan. Nyt on turha luulla mitään, vaan pistellä eurot menemään ja vilkkaasti.
Millun pierukakkajuttuja ei enää jaksa kuunnella. Toivottavasti lähtee tänään.
Rasittava huutaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y-laudalla kuvia Reeon vaimosta, huhhuh! Tosin eipä yllättänyt että repalla on hyvännäköinen nainen.
miten haen, onko Reeo osiossa?
BB seurantalangassa päivä 77 ainakin
Näyttää romanilta, onko?
Nuo Laura ja Merve on olleet aika ilkeitä Reeoa kohtaan, halveerasivat Reeoa.
Kaksi harakkaa talon ilkeimmät ihmiset,
onneksi toinen jo lensi tiehensä, olisi saanut lentää jo aiemmin toinenkin.