Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Montako tuhatta ihmistä tonne bb-taloon hakeekaan, ja sit nää oli ne parhaat. Parhaat ja mielenkiintosimmat. Miettikääs sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelmaan oli paljon hakijoita, niin valittiin samasta firmasta Millu? Onko se edes sallittua.
6000 hakijaa, oliko Reeo ja Millu laittaneet hakemuksen ilman nelosta ja eikö Sofia tyttökin ollut kutsuttu.
Kyllä on merkillistä, että 6000 hakijan joukosta on kaiken kaikkiaan pystytty löytämään näin tylsät asukkaat. Onko hakukriteeri ollut, että kaikki alimmat hakukriteerit alittavat otetaan bb:n
Miikan juhla-asu: lierihattu, sukkahousut ja käsilaukku.
Maksettua sisältöä kirjoitti:
Mistä näitä ääniä Mialle oikein tulee? Valistuneiden katsojien rahapussista tietenkin. Tänäänkin lähtee ääni Mialle.
kaikki oli häädössä paitsi Reeo niin Millu sai 4 pilkku jotain ääniä, Heidi 33,5 %, Laura 37,5, Miikka
Muistakaa äänestää Reeoa!! Tämän kauden johtohahmo ja kantava voima!!
Vierailija kirjoitti:
Millu on tainnut käyttää suhteitaan, ei muuten olisi ohjelmassa?
En tiedä suhteista, mutta silloin kun oli vieläkahtiajako ja aita kaatui, Millu sanoi Miikalle:
No, minä puhun Jaajoolle. Jaajoo kuuntelee mua. Miikka kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut Milenan twiitti keissiä? Onko Milenalle selvinnyt, että twiitin kirjoitti Merve.
Ei ole Mervellekään. Tai hän ei sitä ainakaan myönnä.
Heidi sanoi niissä tuotannon soittamissa sanomisissaan samaa Milenasta mitä se twiitti. Miksei se voi olla yhtä hyvin vaikka hänen kirjoittamansa?
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto taitaa pelata Millusta voittajaa. Yök!
klolme joista tuotanto leipoo voittajaa Reeo, Laura, Mia uskoo sätissä olevat veikkaavat, joku osuus oikeaan
Onko noi haastateltu taloon? Looran läpät ym? Psykologiset testit?
Huomenna varmaan tuolla askarrellaan itsenäisyyspäivän koristeita, väritetään Suomen lippuja ja leikitään taas vähän lisää.
tylsää tuo tiktokkaus, uutiset alkaa
Vierailija kirjoitti:
Mia on kyllä käyttäytynyt melko hälyttävän rennosti alusta asti kuin olisi sopparivoittaja koko kisaan. Läppä lentänyt, koska tietää -
Että voittopaalit menee kuten tuotanto haluaa. Silloin on helppoa olla rennosti..
Vai oisko vaan se, että hän on tottunut olemaan julkisessa duunissa, minkä lisäksi hän on ikäisekseen todella itsevarman oloinen. Hienosti tulee talon vanhempien asukkaiden kanssa toimeen, ilman kiusallista pikkutyttö-leikkiä. Ihan omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi haastateltu taloon? Looran läpät ym? Psykologiset testit?
Ne keitä ei ole kutsuttu taloon, ovat varmasti jonkun tuotantotyypin tutun tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Mä säästän koko potin ensi viikonlopun karkeloihin. Kruunataan Repaleissönistä bb2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on tainnut käyttää suhteitaan, ei muuten olisi ohjelmassa?
En tiedä suhteista, mutta silloin kun oli vieläkahtiajako ja aita kaatui, Millu sanoi Miikalle:
No, minä puhun Jaajoolle. Jaajoo kuuntelee mua. Miikka kiitti.
Aijaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miikan juhla-asu: lierihattu, sukkahousut ja käsilaukku.
Mekko ja korkokengät enää puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna varmaan tuolla askarrellaan itsenäisyyspäivän koristeita, väritetään Suomen lippuja ja leikitään taas vähän lisää.
Eihän nyt mitään kansallistunteita ja sellaisia tässä woketuksessa sallita. Kyllä ainoo sallittu lippu on sateenkaari lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Mä säästän koko potin ensi viikonlopun karkeloihin. Kruunataan Repaleissönistä bb2022.
Ois siistiä, jos Reeo pääsisi myös osaksi seuraavan BB:n tuotantotiimiä. Sillä ois varmasti hyviä ideoita.
Voi Jeesus mikä lastentarha! Taitaa tuotantokin koostua melko vähä-älyisestä porukasta!