Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Millu poistetaan poistetaan pelistä salakäytävän kautta, kenties? Hihii.
Reeolla noussut pomous päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Salla vollottaa?
Ehkä koki tilanteen niin kuin minäkin täältä sohvalta, että vitutti tuo, että Reeo johtohahmona yhtäkkiä tekee päätöksen Millun hyväksi. Onneksi Miikka sentään puolusti Sallaa. Mun mielestä on vaan epäreilua kun Salla on ollut joka ikinen kerta häädössä, eikä ole saanut tuolla koskaan oikein mitään ekstraa ja kuitenkin luovutti vapaaehtoisesti sen videojutunkin Miikkalle.
Mihin millu valittiin? En oo kerennyt katsomaan nyt illalla 24/7.
Nyt kyllä Reeon pisteet laski. Kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Talon rääväsuu ja kaasuttelija valittiin, miksi :(
Tosi hyvä tyyppi. On kuin kotonaan tilanteessa kuin tilanteessa ja tulee toimeen kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti raivostuttavaa tuo Heidin huokailu tuolla. Mikä vaivaa????
Heidiä vaivaa ruma naama ja vähäinen älykkyys
Ai itsestäsikö kerrot millainen naama sulla on? Näin arvelinkin älykkyytesi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Reeolla noussut pomous päähän.
Sellainenhan se on ollut koko ajan. Jengi vaan ihme joukkopsykoosissa hypettää ihan tavallista pulliaista, joka on mennyt taloon esittämään hyvää tyyppiä.
En toivo enää Reeon voittoa. Ei helvetti, että ottaa päähän toi possu.
Pikkujoulut. Pari alkoholijuomaa ja se on taas siinä. 🤪
Mä oon todella pettynyt Reeon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää aina tehä niinku Reeo sanoo? Voi helvetti nyt oikeesti. Näköjään Reeon sana on laki tuolla talossa. Kaikilta pitäis kysyä erikseen, eikä niin, että yks aina sanoo sen ekan sanan eikä muut sitten halua kuin peesailla "mun henkilökohtasesta mielestä"
Jep joo
Nytkö vasta huomasit - viikolla 11?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien pitkän matikan kirjoittaminen on ollut älykkyyden mittari????
Aina. Paitsi heille ketkä näkee älykkyyden mittarina naamapakkelin paksuuden, tekotissien kuppikoon, täyteaineiden määrän kasvoilla ja huulissa. Jne.
Riippuu siitä, millä arvosanoilla. Ei vaadi erityistä älykkyyttä päästä juuri ja juuri läpi pitkästä matematiikasta, jos on vähänkään jaksanut tunneilla istua.
Nyt kunnolla viunaa vaan taloon. Pääsevät rähisemään toisilleen.
Hyvä, ettei Salla mennyt tuohon Reeo-käärmeen leiriin.
Oli kyllä Reeolta jotenki tökerö toi tilanne missä päätettiin salahuoneeseen menijä.
Jotenkin tulee tunne, että jarruttelee itseään, koska elää siten, kuten ns kuuluu elää.