Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
85821/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä edelleenkään iso osa ihmisistä ei siis vieläkään näemmä tajua mihin Lauran suosio perustuu...eikä syy todellakaan ole siis mitkään sponsoriäänet..

Lauraa äänestää tavalliset toimihenkilönaiset. He näkevät tässä tilanteessa yhden naisen taistelun Roomaa vastaan. Taistelutoverit kaatuvat oikealta ja vasemmalta puolelta, mutta Laura jatkaa sitkeästi. Tälle tavalliset television katselijat antavat tukensa.

Aika tasamaan tallaajia ne katsojat on, jotka näkevär Laurassa mitään viihdyttävää.

Jos se Laura  Roomaa vastaan taistelee, pitäisikö Lauran lähteä palkka-armeijaan.

Läppämachine voittaa koska heittää koko ajan niin hauskaa läppää, ja hymyilee aurinkoisesti, ja on ystävällinen kaikille. Eikä ole osallistunut juonitteluun kuten muut.😁

Vierailija
85822/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ymmärtää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä edelleenkään iso osa ihmisistä ei siis vieläkään näemmä tajua mihin Lauran suosio perustuu...eikä syy todellakaan ole siis mitkään sponsoriäänet..

Onko syynä suuntautuminen vai menneisyys?

Aidosti hämmästynyt, mihin perustuu?

Ei sitä oikein osaa sanoa. Laura vaan tuntuu vähiten laskelmoivalta. Eniten voittoa toivon kuitenkin Miikalle. Poika on hoitanut retuperällä olleet asiansa kuntoon, ansaitsee siitä pikkuisen ylimääräistä hyvää . Voittopotistahan taitaa verottaja haukata osansa, joten mikään jättisumma se ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85823/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltaisen gheissakuula"läpänheiton" perusteella Laura antoi itsestään kyllä varsin erikoisen kuvan..

Rahoittajia tuntuu kiinnostavan moinen iltanuotio..

Vierailija
85824/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mokansa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiö kirjoitti:

Bb plaza kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura johtaa inhokkilistaa ja inhokki listalla olevat yleensä tippuu.

Reeo johtaa suosikkina ja sitä se on ollut  alusta saakka. 

Missä inhokkilistassa? Onko laajojen kansanosien käyttämä?

Inhokkilista löytyy BB Plazan sivulta.

Löytyykö linkkiä siihen?

Osaatko kirjoittaa google hakuun Bb plaza?

Ei ole kovin vaikeaa..

https://bbplaza.org

Ja vielä helpommaksi tehtynä

OHO! No joo johtaa kyllä Laura aika hyvin tota inhokkilistaa

Ja vastaanottaa 30.000 (brutto) puolentoista viikon kuluttua.

Ja roppakauoalla negatiivista julkisuutta. Ei ole sen arvoinen voitto kyllä. Mutta mitäs läks, ei voi kuin itseään syyttää...

Myönteistä julkisuutta. Vain jotkut palstaläyhääjät eivät pidä hänestä, mutta paljon on aitoja faneja.

Älä nyt jaksa. Jopa jodelissa keskustellaan nykyään, että ihme hapannaama. 

Jodel on paikallinen. Jollain toisella paikkakunnalla on eri tekstit. Ja tuolla edellä mainostetussa inhokkipalstassa niitä äänestäjiä on todella vähän. Mahtuisivat yhteen kaivoon.

Jodelissa voi muutta kaupunkia. Täällä vauvalla on satoja keskustelijoita, twitterissä satoja, yl i lau dalla satoja ja missään laurasta ei tykätä yksittäisiä ihmisiä lukuunottamatta. Tämän voi jokainen omalla silmällä katsoa. 

Laurasta tykkääjät todetaan taas sunnuntai-iltana.

Laura takia toivon, että nämä ihmiset ei ole yksittäisiä. Todella toivon. Laura on puhunut miten ajattelee paljon mitä muut ajattelee ja jos nyt tulee ulos talosta ja näkee kaiken tämän..

Tietenkin ovat yksittäisiä. Et kai sinä tosissasi kuvittele, että ne älyvapaat jutut jostain sponsoriryhmästä voisivat olla totta?

Eli lauraa äänestää vain muutama ihminen? 

Ei, vaan päin vastoin.

Just tätä tarkotin, että toivottavsti on näin eikä laura tuhlaa omia rahojaan puhuu yllättävästi laskuista. Siitä ei kannata maksaa, että on talossa väkisin kun suurin osa katsojista ei voi sietää. 

Lauraa EI todellakaan äänestä vain muutama ihminen. Ettekö te herranjumala vieläkään tätä tajua!? Muutama sama ihminen sitävastoin kiertää kaikilla näillä eri keskustelupalstoilla haukkumassa ilmaiseksi häntä mutta nämä k.o. ihmiset Eivät kuitenkaan itse äänestä yhtään ketään, koskaan ... eikä nyt ole mistään sponsoriäänistä myöskään kyse..

Kun mitäpäs jos Laura nyt vaan onkin monen mielestä äänestämisen arvoinen.. ? , on ollut altavastaaja, ei ole ollu vahvoja liittoja, on lähes joka su sohvalla , täälläkin muutama mamma haukkuu häntä kokoajan jne...Esim nuo asiat vaikuttavat monella BB seuraajalla just niin, että he äänestävätkin juuri sen takia Lauraa..ja se on ihan fine.

Lauran paras ominaisuus, ettei päässyt porukkaan mukaan ja siksi äänestetään :D ok.

Vierailija
85825/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauraa äänestää tavalliset toimihenkilönaiset. He näkevät tässä tilanteessa yhden naisen taistelun Roomaa vastaan. Taistelutoverit kaatuvat oikealta ja vasemmalta puolelta, mutta Laura jatkaa sitkeästi. Tälle tavalliset television katselijat antavat tukensa.

Laura on ollut talossa juoruilijoitten suurin  juorukello. Haukkuu kanssakilpailijoita.

Yksi niistä on todennäköinen vihaviesti Milenalle ja uskon vahvasti Lauran olevan sen takana.

On olevinaan parempi muita. 

Haukkuminen perustui siihen mitä ne muut olivat tehneet, ei siihen millaisia he ovat luonteeltaan. Tuo sinun päästösi on päinvastainen. Uskosi Milena-twiitin kirjoittajasta ei perustu mihinkään tosiasioihin. Ja tuo "olevinaan muita parempi" perustuu sinun kuvitelmiisi. Ehkä hän todellakin on paljonkin sinua parempi.

Vierailija
85826/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kauden yksi ilmiöitä niin asukkaissa kuin katsojissakin on ollut silmänpalvonta: sellainen kuuvalotus, että kun mä ilmoitan olevani hyvä, niin sitten mä olen. Kun minä ilmoitan olevani oikeassa, niin sitten minä kanssa olen. Kun minä ilmoitan, että tuo on toksinen, niin sitten se on. Kun minä ilmoitan olevani nainen, niin sitten minä kanssa olen, vaikka mulla olisi munat. Kun minä ilmoitan, että tuo kirjoitti sen twiitin, niin se kanssa kirjoitti. Kaikki on ilmoitusasioita, se on kätevää, nopeaa ja tehokasta.

Katsojilla ilmoitusasia on ollut mm. se, että Heidin on tottelevainen ja tekee mitä miehet käskee. Joo. Näin. Kyseessä on tämän kauden arvaamattomin pelaaja, joka on heittänyt tärkeimmän liittolaisensakin tarvittaessa häätöpenkille. Hänen pahimmat arvostelijansa Laura, Merve ja kumppanit eivät unelmissaankaan uskaltaisi olla niin rohkeita ja omapäisiä, että olisivat sujauttaneet toisensa luiskaan. Ei, he tottelevat ryhmänsä päätöksiä. 

Oikeasti voimakas, pärjäävä, hyvällä asenteella pääsääntöisesti koko ajan oleva nainen tuolla on nimenomaan ollut Heidi. Nuori, lapsellinen vielä ja sitten kuitenkin monessa asiassa hyvin kypsän oloinen pohdiskelija. Löytyy hoksaavuutta, fyysistä kestävyyttä. Sen rinnalla nämä ilmoitus-ihmiset ovat paperia (Milena 'olen bosslady ja voimakas' (no et ole kumpaakaan), Merve 'olen älykäs ja feministi' (no et ole, ja et ole), Laura 'olen läppämachine ja hyvis (no et ole ollenkaan, ja et ole todellakaan), Millu 'olen hyvä valehtelemaan ja piereksimään' (no e...joo kyllä olet, ja olet kyllä).

Väiski The Pihajuoppo voittoon!!!

Erittäin osuvasti kirjoitettu! Näillä argumenteilla en näe kaudelle kuin yhden oikean voittajan ja se on Heidi!

Olen 100% samaa mieltä! Heidi voittoon!

Se mitäänsanomaton tallustaja ja töppönen (Heidi) yäk!

Vierailija
85827/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne käärmeet parhaillaan taas läyhäävät kenet äänestävät häätöön. Kylläpä on Loora niin hyvä Heidin kaveri, että antaa sille 2 pistettä häädössä. Musta tuo kuulostaa enemmän selkäänpuukotukselta kuin ystävyydeltä.

Hohhoijaa, pelistä on kyse. Heidikin aikoi antaa Lauralle. Eri liitoissa pelaavat ja ymmärtävät sen. Reeohan antoi Heidille, vaikka samassa liitossa, samoin Rusua puukotti.

Tottakai Laura voi antaa Heidille ja Heidi Lauralle, ovat eri liitoissa ja se on peliä.

Se taas että Reeo antoi ns. pakon edessä Heidille, ei taas ole mitään selkäänpuukottamista. Reeo tiesi sen itsekin että se ei vaikuta lopputulokseen millään tavalla, eikä Reeo Heidiä ole missään kohtaa halunnut häätöön. Jos tuon jonain selkään puukotuksena haluaa nähdä, niin ei kauheasti ole ymmärrystä tästä pelistä.

Vierailija
85828/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Reeon mollaamista koosteessa, huoh🥱

Olihan tuo typerä kommentti Reeolta.

No, Reeon kommentti oli nyt vaan totuus.

Miehet ja naiset ovat erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla, vaikka miten yritetään vääntää kaikki samaan sukupuolettomaan muottiin. Olen nainen, mutta olen sitä mieltä että naiset tarvitsevat tuollaisessa tilanteessa vähän lempeämpää kisakäsittelyä. Ettei tule itku, niin kuin meinasi moneen kertaan tulla eräillä.

Uskomatonta, että meillä on naispääministeri ja joku viitsii kirjoittaa näin haitallista soopaa.

Mitä se naispääministeri tähän kuuluu? Toki - jos hänen tekemisiään tässä lähdettäisiin ruotimaan, siihen eri riittäisi pari sivua tekstiä alkuunkaan.... mutta se on toinen keskustelu.

Naiset ja miehet ovat erilaisia mm. tunne-elämän reaktioiltaan, sitä on turhaa kiistää. Tutustu aivotutkimuksiin. Ei sillä ole esim. älykkyyden tai pätevyyden kanssa mitään tekemistä, eikä siitä kannata nostaa älämölöä. Näin se vaan on, ja se kyllä näkyi tuossakin kisassa.

Tästä ei olekaan enää pitkänmatka siihen, että naiset sopivat äideiksi ja miehet päättäviin tehtäviin. Hienoa.

Heh, naisethan OVAT äitejä (jos heillä on lapsia). Se nyt vain ovat faktaa. Vai sopivatko miehet paremmin äideiksi?

Sinun kommenttisi on harvinaisen mustavalkoinen.

Missä kohtaa sanoin,  että "naiset sopivat äideiksi ja miehet päättäviin tehtäviin"? Aivan käsittämätön lausuma. Nainen voi olla sekä äiti että pääministeri. Onko siinä sinulle itsellesi joku ongelma?

Tuo vertaus on oikein jos verrataan samoja asioita, eli  että "naiset sopivat äideiksi ja miehet isiksi". Silloin se on kohdillaan. 

En siis sanonut etteivät naiset sopisi päättäviin tehtäviin. Päin vastoin, sanoin ettei tällä ole mitään tekemistä älykkyyden tai pätevyyden kanssa. Omassa vastakkain asettelua hakevassa ajatusmaailmassasi taidat vetää mutkia suoriksi - joka vain lisää eriarvoisuutta maailmassa.

Mutta veikkaan, että kirjoituksesi olikin feministin kynästä. Sillä taas ei ole mitään tekemistä logiikan tai todellisuuden kanssa.

Ei ole olemassa mitään erillistä tapaa siihen, miten naisia johdetaan. Ei armeijassa eikä työelämässä. Ei, vaikka sinä ja Reeo sellaista kannatattekin.

Feministiksi kas haukkuminen, on vain sekin yksi tapa vaientaa ja halventaa naista.

Jos naiselle sanotaan esimerkiksi tuollaisessa kilpailutilanteessa tms "vahvasti" niin siitä tulee huuto ihan varmasti. Johan ne naiset kiljuvat Reeolle muutenkin jos "pyysi" tekemään jotakin esim keittiössä. Tuli heti konflikti että Reeo on psykopaatti ja että voivoi kun me sitä pelätään.

Vierailija
85829/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten roomalaiset lähtivät vuorostaan tauolle. Miksei täällä ulístá monen kirjoittajan voimin että miksei harjoittelu kiinnosta ja masentuneita ja negatiivisia ja laiskoja?

Vierailija
85830/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kauden yksi ilmiöitä niin asukkaissa kuin katsojissakin on ollut silmänpalvonta: sellainen kuuvalotus, että kun mä ilmoitan olevani hyvä, niin sitten mä olen. Kun minä ilmoitan olevani oikeassa, niin sitten minä kanssa olen. Kun minä ilmoitan, että tuo on toksinen, niin sitten se on. Kun minä ilmoitan olevani nainen, niin sitten minä kanssa olen, vaikka mulla olisi munat. Kun minä ilmoitan, että tuo kirjoitti sen twiitin, niin se kanssa kirjoitti. Kaikki on ilmoitusasioita, se on kätevää, nopeaa ja tehokasta.

Katsojilla ilmoitusasia on ollut mm. se, että Heidin on tottelevainen ja tekee mitä miehet käskee. Joo. Näin. Kyseessä on tämän kauden arvaamattomin pelaaja, joka on heittänyt tärkeimmän liittolaisensakin tarvittaessa häätöpenkille. Hänen pahimmat arvostelijansa Laura, Merve ja kumppanit eivät unelmissaankaan uskaltaisi olla niin rohkeita ja omapäisiä, että olisivat sujauttaneet toisensa luiskaan. Ei, he tottelevat ryhmänsä päätöksiä. 

Oikeasti voimakas, pärjäävä, hyvällä asenteella pääsääntöisesti koko ajan oleva nainen tuolla on nimenomaan ollut Heidi. Nuori, lapsellinen vielä ja sitten kuitenkin monessa asiassa hyvin kypsän oloinen pohdiskelija. Löytyy hoksaavuutta, fyysistä kestävyyttä. Sen rinnalla nämä ilmoitus-ihmiset ovat paperia (Milena 'olen bosslady ja voimakas' (no et ole kumpaakaan), Merve 'olen älykäs ja feministi' (no et ole, ja et ole), Laura 'olen läppämachine ja hyvis (no et ole ollenkaan, ja et ole todellakaan), Millu 'olen hyvä valehtelemaan ja piereksimään' (no e...joo kyllä olet, ja olet kyllä).

Erittäin osuvasti kirjoitettu! Näillä argumenteilla en näe kaudelle kuin yhden oikean voittajan ja se on Heidi!

Heidille todellakin tuon voiton suo 🙂. On ansainnut sen, ja voittorahoilla varmaan enemmän käyttöä kuin Reeolla.

Vierailija
85831/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mokansa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiö kirjoitti:

Bb plaza kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura johtaa inhokkilistaa ja inhokki listalla olevat yleensä tippuu.

Reeo johtaa suosikkina ja sitä se on ollut  alusta saakka. 

Missä inhokkilistassa? Onko laajojen kansanosien käyttämä?

Inhokkilista löytyy BB Plazan sivulta.

Löytyykö linkkiä siihen?

Osaatko kirjoittaa google hakuun Bb plaza?

Ei ole kovin vaikeaa..

https://bbplaza.org

Ja vielä helpommaksi tehtynä

OHO! No joo johtaa kyllä Laura aika hyvin tota inhokkilistaa

Ja vastaanottaa 30.000 (brutto) puolentoista viikon kuluttua.

Ja roppakauoalla negatiivista julkisuutta. Ei ole sen arvoinen voitto kyllä. Mutta mitäs läks, ei voi kuin itseään syyttää...

Myönteistä julkisuutta. Vain jotkut palstaläyhääjät eivät pidä hänestä, mutta paljon on aitoja faneja.

Älä nyt jaksa. Jopa jodelissa keskustellaan nykyään, että ihme hapannaama. 

Jodel on paikallinen. Jollain toisella paikkakunnalla on eri tekstit. Ja tuolla edellä mainostetussa inhokkipalstassa niitä äänestäjiä on todella vähän. Mahtuisivat yhteen kaivoon.

Jodelissa voi muutta kaupunkia. Täällä vauvalla on satoja keskustelijoita, twitterissä satoja, yl i lau dalla satoja ja missään laurasta ei tykätä yksittäisiä ihmisiä lukuunottamatta. Tämän voi jokainen omalla silmällä katsoa. 

Laurasta tykkääjät todetaan taas sunnuntai-iltana.

Laura takia toivon, että nämä ihmiset ei ole yksittäisiä. Todella toivon. Laura on puhunut miten ajattelee paljon mitä muut ajattelee ja jos nyt tulee ulos talosta ja näkee kaiken tämän..

Tietenkin ovat yksittäisiä. Et kai sinä tosissasi kuvittele, että ne älyvapaat jutut jostain sponsoriryhmästä voisivat olla totta?

Eli lauraa äänestää vain muutama ihminen? 

Ei noiden prosenttipalkeista saa selville kuinka monta äänestäjää ylipäätänsä on. Prosentit voidaan laskea vaikka 100euron mukaan  100=100ääntä

Vierailija
85832/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on todella typerää, jopa Lauraa itseään kohtaan, jos joku läheinen kampanjoi ja kerää ääniä Lauralle jonkin somekampanjan voimin. Ja ilmeisen paljon on rahaa palanut Lauran pitämiseen talossa.

Voi olla melko iso jutti, kun tulee talosta ulos, ja huomaa että mitään suurta kansan suosiota ei oikeasti ole edes ollut.

Lopeta tuo typerä salaliittoteoriointisi.

Minä pidän eniten Laurasta, koska hän on rauhallinen, tavallinen järkevä nuori nainen, joka ei kikattele ja kilju pissisten lailla. Enkä todellakaan kuulu mihinkään ryhmään, en edes tiedä, mikä Lauran sukunimi on. On vain ylivertainen muihin ryhmän naisiin nähden.

Ei kilju? Siellä PK-huoneessakin huusi niin kovaa, että korvat särkyi.

Vierailija
85833/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kenenkään muiden ilmeitä ole tuijotettu niin mikroskoopilla kuin Lauran. Lauran ns. perusilme näyttää vakavalta, niin kuin Väinökin putkitehtävässä kysyi, miksi näyttää niin surulliselta (en muista oliko just tuo sana), niin Laura sanoi, että ei ole surullinen, vaan keskittynyt. Noita Lauran ilmeitä tulkitaan jatkuvasti väärin. Ja toki päästeli eilen ärräpäitä ja oli hetken vihainen itselleen, kun auto meni miten sattuu, mutta kyllä siellä myös Lauran naurukin raikui. Ja eihän siellä Reeo ja kumppanitkaan jatkuvasti ole virneessä. Onko se niin, että naisten pitäisi olla jatkuvasti suu hymyssä? Sitä tunnutaan vaativan.

On sellainen outo villitys, että hänestä raportoidaan somessa ja ilmoitetaan 24/7 kamera ja kellonaika kun sanoi että hitto, mulkaisi vihaisesti, oli selvästi kiukkuinen jne...

No johtuiskohan se siitä, että laurafanaatikot kieltävät kaikki ja pyytävät todisteita. Siksi porukka laittaa noita kellonaikoja, mutta siitäkin huolimatta nää fanaatikot kieltää ja syyttää kirjoittajaa valehtelijaksi vaikka totuus näkyy suoraan kuvasta.

Nuo "raportit" ovat tasoltaan nolla. Todellakin "suhtautui masentuneesti" ja muita sellaisia väitteitä, jotka perustuvat kirjoittajan kuvitelmiin, ei talon tapahtumiin. Ja esimerkiksi kun näkivät autoradan, kaikki naiset huusivat että nyy ollaan vierailla vesillä. Miikka oli kai joskus tuollaista kokeillut pari minuuttia. Kuitenkin tänne piti kirjoitella että nimenomaan Laura olisi ollut erityisen lyöty ja negatiivinen. Kuitenkin mitään eroa muuhun ryhmään ei ollut.

Ja sinäkö luulet että sun jutut Heidistä ja Miikasta otetaan totena? Menepäs nyt siitä mustamaalaamaan niitä muualle harhoinesi.😂

En mustamaalaa ketään talossa olevaa. En vain pidä valehtelijoista somepalstoilla.

Vierailija
85834/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidille todellakin tuon voiton suo 🙂. On ansainnut sen, ja voittorahoilla varmaan enemmän käyttöä kuin Reeolla.

Heidi myös treenaa hyvällä asenteella myös tätä autotehtävää, muilla naisilla ei hermot kestä. Loistavaa tekemistä!

Vierailija
85835/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitäänsanomaton tallustaja ja töppönen (Heidi) yäk!

Miksi kirjoitat tällaista? Voitko hyvin?

Vierailija
85836/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Reeon mollaamista koosteessa, huoh🥱

Olihan tuo typerä kommentti Reeolta.

No, Reeon kommentti oli nyt vaan totuus.

Miehet ja naiset ovat erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla, vaikka miten yritetään vääntää kaikki samaan sukupuolettomaan muottiin. Olen nainen, mutta olen sitä mieltä että naiset tarvitsevat tuollaisessa tilanteessa vähän lempeämpää kisakäsittelyä. Ettei tule itku, niin kuin meinasi moneen kertaan tulla eräillä.

Uskomatonta, että meillä on naispääministeri ja joku viitsii kirjoittaa näin haitallista soopaa.

Mitä se naispääministeri tähän kuuluu? Toki - jos hänen tekemisiään tässä lähdettäisiin ruotimaan, siihen eri riittäisi pari sivua tekstiä alkuunkaan.... mutta se on toinen keskustelu.

Naiset ja miehet ovat erilaisia mm. tunne-elämän reaktioiltaan, sitä on turhaa kiistää. Tutustu aivotutkimuksiin. Ei sillä ole esim. älykkyyden tai pätevyyden kanssa mitään tekemistä, eikä siitä kannata nostaa älämölöä. Näin se vaan on, ja se kyllä näkyi tuossakin kisassa.

Tästä ei olekaan enää pitkänmatka siihen, että naiset sopivat äideiksi ja miehet päättäviin tehtäviin. Hienoa.

Heh, naisethan OVAT äitejä (jos heillä on lapsia). Se nyt vain ovat faktaa. Vai sopivatko miehet paremmin äideiksi?

Sinun kommenttisi on harvinaisen mustavalkoinen.

Missä kohtaa sanoin,  että "naiset sopivat äideiksi ja miehet päättäviin tehtäviin"? Aivan käsittämätön lausuma. Nainen voi olla sekä äiti että pääministeri. Onko siinä sinulle itsellesi joku ongelma?

Tuo vertaus on oikein jos verrataan samoja asioita, eli  että "naiset sopivat äideiksi ja miehet isiksi". Silloin se on kohdillaan. 

En siis sanonut etteivät naiset sopisi päättäviin tehtäviin. Päin vastoin, sanoin ettei tällä ole mitään tekemistä älykkyyden tai pätevyyden kanssa. Omassa vastakkain asettelua hakevassa ajatusmaailmassasi taidat vetää mutkia suoriksi - joka vain lisää eriarvoisuutta maailmassa.

Mutta veikkaan, että kirjoituksesi olikin feministin kynästä. Sillä taas ei ole mitään tekemistä logiikan tai todellisuuden kanssa.

Ei ole olemassa mitään erillistä tapaa siihen, miten naisia johdetaan. Ei armeijassa eikä työelämässä. Ei, vaikka sinä ja Reeo sellaista kannatattekin.

Feministiksi kas haukkuminen, on vain sekin yksi tapa vaientaa ja halventaa naista.

Jos naiselle sanotaan esimerkiksi tuollaisessa kilpailutilanteessa tms "vahvasti" niin siitä tulee huuto ihan varmasti. Johan ne naiset kiljuvat Reeolle muutenkin jos "pyysi" tekemään jotakin esim keittiössä. Tuli heti konflikti että Reeo on psykopaatti ja että voivoi kun me sitä pelätään.

Omista luuloista tehty yleistys koskemaan kaikkia naisia ei vain mene läpi enää nykyaikana ja hyvä niin. Naisia johdetaan ihan samalla tavalla kuin miehiäkin.

Vierailija
85837/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa on ihan sama kuri oli ne sitten naisia, tai miehiä ja se komento on käskyttämistä kova äänisesti. 

Talon naiset laittavat halvasta miehiä ja odottavat, että mies tanssisi hänen pillinsä mukaan.

Reeoa saa kiittää, se on passannut vilpittömästi naisia, kun naisista jokunen mieluimmin vetelehtii  ja  murjottaa, näyttää mieltään, ainakin eräs.

Vierailija
85838/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kenenkään muiden ilmeitä ole tuijotettu niin mikroskoopilla kuin Lauran. Lauran ns. perusilme näyttää vakavalta, niin kuin Väinökin putkitehtävässä kysyi, miksi näyttää niin surulliselta (en muista oliko just tuo sana), niin Laura sanoi, että ei ole surullinen, vaan keskittynyt. Noita Lauran ilmeitä tulkitaan jatkuvasti väärin. Ja toki päästeli eilen ärräpäitä ja oli hetken vihainen itselleen, kun auto meni miten sattuu, mutta kyllä siellä myös Lauran naurukin raikui. Ja eihän siellä Reeo ja kumppanitkaan jatkuvasti ole virneessä. Onko se niin, että naisten pitäisi olla jatkuvasti suu hymyssä? Sitä tunnutaan vaativan.

On sellainen outo villitys, että hänestä raportoidaan somessa ja ilmoitetaan 24/7 kamera ja kellonaika kun sanoi että hitto, mulkaisi vihaisesti, oli selvästi kiukkuinen jne...

No johtuiskohan se siitä, että laurafanaatikot kieltävät kaikki ja pyytävät todisteita. Siksi porukka laittaa noita kellonaikoja, mutta siitäkin huolimatta nää fanaatikot kieltää ja syyttää kirjoittajaa valehtelijaksi vaikka totuus näkyy suoraan kuvasta.

Nuo "raportit" ovat tasoltaan nolla. Todellakin "suhtautui masentuneesti" ja muita sellaisia väitteitä, jotka perustuvat kirjoittajan kuvitelmiin, ei talon tapahtumiin. Ja esimerkiksi kun näkivät autoradan, kaikki naiset huusivat että nyy ollaan vierailla vesillä. Miikka oli kai joskus tuollaista kokeillut pari minuuttia. Kuitenkin tänne piti kirjoitella että nimenomaan Laura olisi ollut erityisen lyöty ja negatiivinen. Kuitenkin mitään eroa muuhun ryhmään ei ollut.

Ja sinäkö luulet että sun jutut Heidistä ja Miikasta otetaan totena? Menepäs nyt siitä mustamaalaamaan niitä muualle harhoinesi.😂

En mustamaalaa ketään talossa olevaa. En vain pidä valehtelijoista somepalstoilla.

Ja sinä olet yksi niistä. Et muka ole haukkunut, vaikka aivan selvästi ole, et halua vain myöntää sitä.

Vierailija
85839/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Facebookissakin muutama ihminen on tehnyt usemman profiiliin uudella nimellä ja kuvalla, että pääsevät Lauraa haukkumaan. :D

Vierailija
85840/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet yksi niistä. Et muka ole haukkunut, vaikka aivan selvästi ole, et halua vain myöntää sitä.

Erehdyt. En ole haukkunut ketään. Enkä hauku.

Ketju on lukittu.