Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla pidän tuosta Sallasta. Onko ainut joka sanoo en anna Heidille ääntä ? Laura vaan ei ehkä pitänyt ajatuksesta. Laura varmaan kaipaa sitä entistä jengiä. Tämä , kun on peliä toiset vaan putoaa pelistä. On tosiaan huono kausi. Tuotannolta toivoisin todellakin , että katsojille näytettäisiin myös Laurasta juttuja koosteissa. Oli eilenkin niin vihaisen näköinen ja kiukuttaa , kun joku menee pieleen. Jos leikki autoilla noin veetyttää niin ei kaikki hyvin.
Ei vaan koosteeseen laitetaan taas todennäköisesti se ainoa vahingoniloinen naurukohtaus tuossa autoilussa. Muu aika menikin sitten itsesääliin. Eihän sitä tietenkään laiteta koosteeseen kun halutaan näyttää tuo Laura niin positiivisena.
Tämän kauden yksi ilmiöitä niin asukkaissa kuin katsojissakin on ollut silmänpalvonta: sellainen kuuvalotus, että kun mä ilmoitan olevani hyvä, niin sitten mä olen. Kun minä ilmoitan olevani oikeassa, niin sitten minä kanssa olen. Kun minä ilmoitan, että tuo on toksinen, niin sitten se on. Kun minä ilmoitan olevani nainen, niin sitten minä kanssa olen, vaikka mulla olisi munat. Kun minä ilmoitan, että tuo kirjoitti sen twiitin, niin se kanssa kirjoitti. Kaikki on ilmoitusasioita, se on kätevää, nopeaa ja tehokasta.
Katsojilla ilmoitusasia on ollut mm. se, että Heidin on tottelevainen ja tekee mitä miehet käskee. Joo. Näin. Kyseessä on tämän kauden arvaamattomin pelaaja, joka on heittänyt tärkeimmän liittolaisensakin tarvittaessa häätöpenkille. Hänen pahimmat arvostelijansa Laura, Merve ja kumppanit eivät unelmissaankaan uskaltaisi olla niin rohkeita ja omapäisiä, että olisivat sujauttaneet toisensa luiskaan. Ei, he tottelevat ryhmänsä päätöksiä.
Oikeasti voimakas, pärjäävä, hyvällä asenteella pääsääntöisesti koko ajan oleva nainen tuolla on nimenomaan ollut Heidi. Nuori, lapsellinen vielä ja sitten kuitenkin monessa asiassa hyvin kypsän oloinen pohdiskelija. Löytyy hoksaavuutta, fyysistä kestävyyttä. Sen rinnalla nämä ilmoitus-ihmiset ovat paperia (Milena 'olen bosslady ja voimakas' (no et ole kumpaakaan), Merve 'olen älykäs ja feministi' (no et ole, ja et ole), Laura 'olen läppämachine ja hyvis (no et ole ollenkaan, ja et ole todellakaan), Millu 'olen hyvä valehtelemaan ja piereksimään' (no e...joo kyllä olet, ja olet kyllä).
Väiski The Pihajuoppo voittoon!!!
Että on taas ihmisten ymmäryksessä vikaa.
Ensinnäkin, vaikka Heidi ei olisi kirjoittanut twiittiä, niin on hän kuitenkin ollut yksi twiittikohun näkyvimpiä henkilöitä, koska Milena syyllisti talossa ja syyllistää vieläkin asiasta Heidiä. Heidihän meni ihan sekaisin ja se toi sisältöä taloon.
Toiseksi, en ole väittänyt että nämä Heidin tempaukset olisivat jotain millä pitäisi kehua itseään. Puhuin siitä, että Heidi ei ole mielestäni tylsä asukas, koska on ollut monessa talon tapahtumassa mukana. Ei Kirsi, Nabaz, Daiyana ja Tuulakaan olleet mitään mukavimpia tyyppejä, mutta he olivat asukkaita jotka toivat paljon sisältöä taloon.
Laura on varmasti ihan hyvä tyyppi. Mutta mielestäni hän ei ole tuonut taloon juurikaan mitään toisin kuin moni muu jotka ovat joutuneet harmillisesti lähtemään. Ehkä tuo Heidin ihme ystävyyskuvio on ihan mielenkiintoinen, kun ei ota oikein selvää, tykkääkö Laura Heidistä vai ei. Tässäkin taas Heidi on osallisena.
Vierailija kirjoitti:
24/7 katsellessa näkee ja kuulee eikä Lauran pikku piikit jää huomaamatta. Kyllä siinä on varsinainrn teeskentelijä..
Katson 24/7 ja näen kaikkien piikit. Ei mitään erityistä. Miksi keskityt vain yhden talolaisen tekemisiin?
Iltajuttelut makkarissa eilen, mitä tapahtuu kun loppuviikko lähenee:
Laura aloitti: huomaatteko, Heidi on ruvennu taas tiskaamaan...
Miikka: ja Laura yrittää hymyillä :)
Reeo: ja Millulla alkaa tiktok-tanssimuuvit!
Reeo esittelee kankeita tanssimuuveja, miettii miten iteltä irtois.
Miehet ovat luonnostaan kauniita. Istuvat jo pöydässä kun naiset yhä kampaa ja meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kenenkään muiden ilmeitä ole tuijotettu niin mikroskoopilla kuin Lauran. Lauran ns. perusilme näyttää vakavalta, niin kuin Väinökin putkitehtävässä kysyi, miksi näyttää niin surulliselta (en muista oliko just tuo sana), niin Laura sanoi, että ei ole surullinen, vaan keskittynyt. Noita Lauran ilmeitä tulkitaan jatkuvasti väärin. Ja toki päästeli eilen ärräpäitä ja oli hetken vihainen itselleen, kun auto meni miten sattuu, mutta kyllä siellä myös Lauran naurukin raikui. Ja eihän siellä Reeo ja kumppanitkaan jatkuvasti ole virneessä. Onko se niin, että naisten pitäisi olla jatkuvasti suu hymyssä? Sitä tunnutaan vaativan.
On sellainen outo villitys, että hänestä raportoidaan somessa ja ilmoitetaan 24/7 kamera ja kellonaika kun sanoi että hitto, mulkaisi vihaisesti, oli selvästi kiukkuinen jne...
No johtuiskohan se siitä, että laurafanaatikot kieltävät kaikki ja pyytävät todisteita. Siksi porukka laittaa noita kellonaikoja, mutta siitäkin huolimatta nää fanaatikot kieltää ja syyttää kirjoittajaa valehtelijaksi vaikka totuus näkyy suoraan kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on samassa tuotannossa töissä hmm...
Okei. No Reeohan on käytännössä Nelosella töissä ja on itse kertonut tuolla painaneensa duunia hikipäässä vielä hotellihuoneessa. Varmaan sitä Suorinta reittiä -ohjelmaa. Eli siinä mielessä Reeon voitto olisi tylsä, kun menisi käytännössä melkein tuotannon omalle jampalle.
Eihän tuo monia vaikuta haittaava, Reeosta kun on kyse. Miasta on nostettu enemmän meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden yksi ilmiöitä niin asukkaissa kuin katsojissakin on ollut silmänpalvonta: sellainen kuuvalotus, että kun mä ilmoitan olevani hyvä, niin sitten mä olen. Kun minä ilmoitan olevani oikeassa, niin sitten minä kanssa olen. Kun minä ilmoitan, että tuo on toksinen, niin sitten se on. Kun minä ilmoitan olevani nainen, niin sitten minä kanssa olen, vaikka mulla olisi munat. Kun minä ilmoitan, että tuo kirjoitti sen twiitin, niin se kanssa kirjoitti. Kaikki on ilmoitusasioita, se on kätevää, nopeaa ja tehokasta.
Katsojilla ilmoitusasia on ollut mm. se, että Heidin on tottelevainen ja tekee mitä miehet käskee. Joo. Näin. Kyseessä on tämän kauden arvaamattomin pelaaja, joka on heittänyt tärkeimmän liittolaisensakin tarvittaessa häätöpenkille. Hänen pahimmat arvostelijansa Laura, Merve ja kumppanit eivät unelmissaankaan uskaltaisi olla niin rohkeita ja omapäisiä, että olisivat sujauttaneet toisensa luiskaan. Ei, he tottelevat ryhmänsä päätöksiä.
Oikeasti voimakas, pärjäävä, hyvällä asenteella pääsääntöisesti koko ajan oleva nainen tuolla on nimenomaan ollut Heidi. Nuori, lapsellinen vielä ja sitten kuitenkin monessa asiassa hyvin kypsän oloinen pohdiskelija. Löytyy hoksaavuutta, fyysistä kestävyyttä. Sen rinnalla nämä ilmoitus-ihmiset ovat paperia (Milena 'olen bosslady ja voimakas' (no et ole kumpaakaan), Merve 'olen älykäs ja feministi' (no et ole, ja et ole), Laura 'olen läppämachine ja hyvis (no et ole ollenkaan, ja et ole todellakaan), Millu 'olen hyvä valehtelemaan ja piereksimään' (no e...joo kyllä olet, ja olet kyllä).
Väiski The Pihajuoppo voittoon!!!
Erittäin osuvasti kirjoitettu! Näillä argumenteilla en näe kaudelle kuin yhden oikean voittajan ja se on Heidi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kenenkään muiden ilmeitä ole tuijotettu niin mikroskoopilla kuin Lauran. Lauran ns. perusilme näyttää vakavalta, niin kuin Väinökin putkitehtävässä kysyi, miksi näyttää niin surulliselta (en muista oliko just tuo sana), niin Laura sanoi, että ei ole surullinen, vaan keskittynyt. Noita Lauran ilmeitä tulkitaan jatkuvasti väärin. Ja toki päästeli eilen ärräpäitä ja oli hetken vihainen itselleen, kun auto meni miten sattuu, mutta kyllä siellä myös Lauran naurukin raikui. Ja eihän siellä Reeo ja kumppanitkaan jatkuvasti ole virneessä. Onko se niin, että naisten pitäisi olla jatkuvasti suu hymyssä? Sitä tunnutaan vaativan.
On sellainen outo villitys, että hänestä raportoidaan somessa ja ilmoitetaan 24/7 kamera ja kellonaika kun sanoi että hitto, mulkaisi vihaisesti, oli selvästi kiukkuinen jne...
No johtuiskohan se siitä, että laurafanaatikot kieltävät kaikki ja pyytävät todisteita. Siksi porukka laittaa noita kellonaikoja, mutta siitäkin huolimatta nää fanaatikot kieltää ja syyttää kirjoittajaa valehtelijaksi vaikka totuus näkyy suoraan kuvasta.
Nuo "raportit" ovat tasoltaan nolla. Todellakin "suhtautui masentuneesti" ja muita sellaisia väitteitä, jotka perustuvat kirjoittajan kuvitelmiin, ei talon tapahtumiin. Ja esimerkiksi kun näkivät autoradan, kaikki naiset huusivat että nyy ollaan vierailla vesillä. Miikka oli kai joskus tuollaista kokeillut pari minuuttia. Kuitenkin tänne piti kirjoitella että nimenomaan Laura olisi ollut erityisen lyöty ja negatiivinen. Kuitenkin mitään eroa muuhun ryhmään ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks twiitistä edes puhuttiin enää sen jälkeen kun Heidi sanoi Milenalle ja muillekin et ei muista kirjoittikin sitä vai ei. Sehän oli tunnustus. Ainut tapa tunnustaa siinä vaiheessa enää. Heidiä hävetti vietävästi luonnollisesti, pelkäsi, et asia paljastui kuitenkin jostain kameroista.
Milena sanoi livessä eilen hyvin, et hassua et nimenomaan Heidi sanoi näin, koska hänellä oli niin hyvä muisti ja vielä valokuvamuisti, ja asiasta oli puhuttu ja kaikki talossa tiesi tän.
Milena vainosi Heidiä asiasta niin pitkään ja sai tämän gaslightingin avulla jo epäilemään omaa muistiaan. Siitä tuossa on vain kysymys.
Milena ojensi Heidiä aivan ansiosta. Heidin on vaan opittava, ettei elämää voi elää tuolla lailla niin kuin se elää.
Mitä ihmettä höpiset? Ensinnäkään Milena ei ole Heidiä mitenkään "ojentanut", vaan jyräsi ja sadistisesti kiusasi, perusteetta. Toisekseen, 10 vuotta vanhemmalla Milenalla vaikuttaa olevan paljon enemmän opittavaa kuin Heidillä.
Vierailija kirjoitti:
Koosteet ovat kuin jostain lastentarhasta ja niiden katsojat saavat ihan väärän kuvan talolaisista. Koosteista jätetään näköjään tahallaan pois kaikki läppälooran kiukuttelut joita on joka päivä vaikka ovat nyt päässeet takaisin paremmalle puolelle taloa. Kamera kuvaa kiukkuista ja puhumatonta looraa vaikka muualla olisi jotain keskusteluakin. Ei mikään ihme, että suuri osa porukkaa on kääntynyt tätä vastaan kun ei näytetä todellisuutta.
Niinpä. Joukkospykoosissa olevat L-fanit, sukulaiset ja "ystävät" vaan äänestävät, mutta me 24/7 katsojat vaan teemme havainnot. Mä en ole koskaan rahaa tähän likoon pistänyt, enkä pistä.
Ihmettelen vaan äänestäjien oikeustajua.
Laura johtaa inhokkilistaa ja inhokki listalla olevat yleensä tippuu.
Reeo johtaa suosikkina ja sitä se on ollut alusta saakka.
Missä inhokkilistassa? Onko laajojen kansanosien käyttämä?
Ainakin Twitterissä Laura johtaa inhokkilistaa 65%
Veikkaan, että sekin on vaikuttanut äänestyskäyttäytymiseen, kun Lauraa on alettu epäreilusti närppimään. 24/7-katsoja huomaa, kun joku otetaan täällä ulkopuolella silmatikuksi ja epäreilusti vääristellään, niin sekin on vielä enemmän aktivoinut Lauran äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo "raportit" ovat tasoltaan nolla. Todellakin "suhtautui masentuneesti" ja muita sellaisia väitteitä, jotka perustuvat kirjoittajan kuvitelmiin, ei talon tapahtumiin. Ja esimerkiksi kun näkivät autoradan, kaikki naiset huusivat että nyy ollaan vierailla vesillä. Miikka oli kai joskus tuollaista kokeillut pari minuuttia. Kuitenkin tänne piti kirjoitella että nimenomaan Laura olisi ollut erityisen lyöty ja negatiivinen. Kuitenkin mitään eroa muuhun ryhmään ei ollut.
Laura oli ehdottomasti negatiivinen lähes koko päivän eilen, hän sai tsemppauksia kaikilta, lukuisia pk-huonekäyntejä ja alkoi loppupäivästä hirnumaan kuin heikkopäinen.
Katsottu on ja todettu, täysin epätasapainoinen ihminen. Päälääkärille menee tämän kauden voittajan potti. Eikä tule edes potti riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkilista löytyy BB Plazan sivulta.
Löytyykö linkkiä siihen?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sekin on vaikuttanut äänestyskäyttäytymiseen, kun Lauraa on alettu epäreilusti närppimään. 24/7-katsoja huomaa, kun joku otetaan täällä ulkopuolella silmatikuksi ja epäreilusti vääristellään, niin sekin on vielä enemmän aktivoinut Lauran äänestäjiä.
Luulenpa että nämä somekampanjat ovat Lauralle eduksi. Nuo kuorossa huutajat eivät saa käännytettyä ketään äänestämään Lauraa vastaan. Hänen äänestäjänsä eivät välttämättä roiku somekanavilla lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu on samassa tuotannossa töissä hmm...
Okei. No Reeohan on käytännössä Nelosella töissä ja on itse kertonut tuolla painaneensa duunia hikipäässä vielä hotellihuoneessa. Varmaan sitä Suorinta reittiä -ohjelmaa. Eli siinä mielessä Reeon voitto olisi tylsä, kun menisi käytännössä melkein tuotannon omalle jampalle.
Eihän tuo monia vaikuta haittaava, Reeosta kun on kyse. Miasta on nostettu enemmän meteliä.
Reeo ei ole nelosen leivissä, vaan tekee omass firmassaan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkilista löytyy BB Plazan sivulta.
Löytyykö linkkiä siihen?
Osaatko kirjoittaa google hakuun Bb plaza?
Ei ole kovin vaikeaa..
24/7 katsellessa näkee ja kuulee eikä Lauran pikku piikit jää huomaamatta. Kyllä siinä on varsinainrn teeskentelijä..