Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Cristal keksi tosi hyvän idean. Mimmien pitäisi sopia,että äänestävät vahvimpia siis Reeoa,Miikkaa ja Lauraa mutta ei ne tietenkään keksi tota.
Heidi on täysin Reeon määräysvallan alla. Ei taatusti lähde tuollaiseen. :D Miehet päättää ja naiset tottelee. Se on meininki tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolla on kroppa kuin Loirilla pahimmillaan, vaikka ikää on vasta viisikymmentä vuotta. Milla vois pitää niitä ylipainosaarnojaan Reeolle.
Sun kannattaa olla aika täydellinen että tuut huutelee. Muidenkin kuin äitis mielestä :*
Ylipaino on terveysriski. Ei tarvitse olla täydellinen, että sen ymmärtää.
Älä ikinä mene ravintolaan jossa on laiha kokki!
Miikka taas puhuu videosta. Eli se, että miten tyttöystävä käyttyti ei ollutkaan pelkästään katsojien foliohattuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Reeon mollaamista koosteessa, huoh🥱
Olihan tuo typerä kommentti Reeolta.
No, Reeon kommentti oli nyt vaan totuus.
Miehet ja naiset ovat erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla, vaikka miten yritetään vääntää kaikki samaan sukupuolettomaan muottiin. Olen nainen, mutta olen sitä mieltä että naiset tarvitsevat tuollaisessa tilanteessa vähän lempeämpää kisakäsittelyä. Ettei tule itku, niin kuin meinasi moneen kertaan tulla eräillä.
Jep. Stereotyyppien vahvistaminen on niiiin fiksua touhua.
No mun mielestä vaan todellisten asioiden pois sulkeminen ei niitä poista vaikka mikä olisi. Miehet ja naiset nyt vaan toimii vähä eritavalla ja se on fakta, ei se asia katoa minnekään vaikka siitä ei puhuta.
Mun mielestä on ihan fiksua että tiedostaa ja ymmärtää, että naiset reagoi moniin asioihin eritavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miikka taas nuoleskelee ja jeesustelee makkarissa
Taas täysin perusteetonta Miikan mollaamista ja kiusaamista täällä.
Katsoin oikein tarkoituksella minuutti minuutilta koosteen, ja en nähnyt yhtään mitään sellaista käytöstä Miikalta, mitä täällä eräät valehtelijat levittävät.
Päinvastoin, kehui porukkaa "me ollaan kova kuusikko", ja tosi iloisena sanoi kuinka kivaa oli, ja mm. kaakaon saaminen kaikille oli yksi parhaista päivistä. Niinkuin olikin -mitä ihmeen nuoleskelua se on?Miikka vei aivan rauhallisesti läpi koko putkitehtävän osaltaan sitä läpi, hermostumatta kertaakaan. Koko porukan yhteishenki tuntui aivan saumattomalta, kehuivat ja halailivat toisiaan ja olivat todella lämpimissä tunnelmissa. Jos positiivisuus ja koko porukan kehuminen on minä-minä -toimintaa, niin jotain on kyllä mennyt pahasti pieleen arviointikyvyssä tällä synkällä kommentoijalla. Vai ottaako päähän että siellä on vielä suositun Reeon lisäksi yksi mies? Feministit liikkeellä Kim Sainion johdolla?
Se Miikan kiusaaminen ja inhoaminen tapahtuu vain täällä, eräiden kiusaajien toimesta. Lähentelee jo vihapuhetta suorastaan. Eipä talossa häntä näytetä inhottavan.
Mutta Kim Sainion käytös on suorastaan alta kaiken arvostelun, aivan alatyylistä ja epäreilua maalittamista.
Huomenna taas vaihteeksi krissu studiossa. Huoh
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidin kulmakarvoja ja naaman kuntoa (247 puhuu nyt). Onhan tuo noin nuoreksi ihmeen huono tilanne. Kulmakarvat puolesta välistä sivuille ihan näkymättömät, ihossa ihan ryppyjä, päälaella kalju...
Hiljaa Ulla Tapanisen kuvatus.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäin laura reeon ja heidin kanssa keskustemassa yö myöhään 🤷😄
Ei vielä ole yömyöhä.
Syleksii, pieree, kiroo, polttaa, nuuskia huulen alle. Pieru kakka juttuja.
Huomioita
-salla ja laura ohuthiuksisia vanhoja piikoja.
-lauralla varm rikas suku joka äänestää
-lauralla huono ryhti iso takamus.harmaavarpunen.aina tympeä ilme.
-salla.mia tupakoivien möreä ääni.
-merve kisko eka röökii ja perään astmapiippua.sen takii ääni niin karkee .
-heidillä kelt hampaat.tarvisi oikomishoidon.ei kaunis nainen.varmasti kiusattu kiekumisen takia koulussa!reppana.ihastunut vissin reiskaan.
-reeolla silmät isonee kun näkee heidin.why?vaimolla kiva kattoo kotona.onhan se tyttö nuori.onko oikein ett reeo ollut bb ssä joskus töis ja nyt kilpailee?
Ollut halpis kausi.ei esiintyjiä..ei bileitä..ei kunnon tehtäviä...
Vierailija kirjoitti:
SovinistiSIKA Reeo. Miikka kehui kanssakilpailijoita. Miikka voittoon.
Just ajattelin että Reeo on sovinisti
Miikkaa en toivo voittoon mutta jos noista kahdesta pitäis valita niin sitten Miikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset ovat erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla, vaikka miten yritetään vääntää kaikki samaan sukupuolettomaan muottiin. Olen nainen, mutta olen sitä mieltä että naiset tarvitsevat tuollaisessa tilanteessa vähän lempeämpää kisakäsittelyä. Ettei tule itku, niin kuin meinasi moneen kertaan tulla eräillä.
Erilaisuuksien ja poikkeavuuksien vahvistaminen sitten taas onkin niiiiin fiksua touhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että meillä on naispääministeri ja joku viitsii kirjoittaa näin haitallista soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristal keksi tosi hyvän idean. Mimmien pitäisi sopia,että äänestävät vahvimpia siis Reeoa,Miikkaa ja Lauraa mutta ei ne tietenkään keksi tota.
Heidi on täysin Reeon määräysvallan alla. Ei taatusti lähde tuollaiseen. :D Miehet päättää ja naiset tottelee. Se on meininki tällä kaudella.
Näin se on! Miehet ne on muutenkin, ketkä määrää, akat saa vikistä. Kyllä jätkät tuon pelin vie.
Miikka roikkuu Miassa. Viimeiset epätoivoiset yritykset saada Mia jengiinsä kun Sallaa ei onnistuneet houkutella jengiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei uskalla enää äänestää Reeoa. Sanoi sen viimeisimmän jälkeen, että pelkää Reeoa. Niinpä heittää taas "parhaan kaverinsa" Sallan bussin alle. Koska Sallan suhtautuminen jatkuvaan tykitykseen on lempeä. Mitä se on ollut, joku 8 kertaa häätöpenkillä? Jo tuon takia Salla saisi voittaa koko roskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisuuksien ja poikkeavuuksien vahvistaminen sitten taas onkin niiiiin fiksua touhua?
Ennakkoluuloja vahvistava yleistäminen ei ole hyvä lähtökohta milloinkaan, eikä missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että meillä on naispääministeri ja joku viitsii kirjoittaa näin haitallista soopaa.
Mitä se naispääministeri tähän kuuluu? Toki - jos hänen tekemisiään tässä lähdettäisiin ruotimaan, siihen eri riittäisi pari sivua tekstiä alkuunkaan.... mutta se on toinen keskustelu.
Naiset ja miehet ovat erilaisia mm. tunne-elämän reaktioiltaan, sitä on turhaa kiistää. Tutustu aivotutkimuksiin. Ei sillä ole esim. älykkyyden tai pätevyyden kanssa mitään tekemistä, eikä siitä kannata nostaa älämölöä. Näin se vaan on, ja se kyllä näkyi tuossakin kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Heidi pitäisi jo laittaa pois tuolta ihan psyykkisten syiden takia. "Hikka" ja hermostunut heiluminen on jo pahaa katsottavaa.
Heidi heiluu koko ajan. Tai jlk vispaa. Totta. Ei pras paikka pikkuflikal tual mulukkaajien keskel
Yllättäin laura reeon ja heidin kanssa keskustemassa yö myöhään 🤷😄