Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ulosottoa ollut koskaan kun en ole törsännyt tatuointeihin ja rahapeleihin. Oonko mä nyt jotenkin huonompi ihminen? Säästöjä ei ole, köyhä oon. Mutta en oo ollut ulosotossa eikä oo tatuointeja.
Ei mullakaan ollu ulosottoja. Ja ei tatskoja, ulkomaan matkoja, tupakkaa, alkoholia eikä autoa. Köyhä mäkin. Onneks on tää bigbrother huvitus.
Minusta tuollaisen sairaasti pierevän ihmisen paikka ei ole tuolla, jossa useita muita ihmisiä joutuu olemaan samassa tilassa.
Nuorena helposti voi ylivelkaantua. Hienosti Miikka on maksanut velkansa pois, sanoiko siihen menneen yli 10 v. Hyvä esimerkki on muille nuorille, joilla on isot velat ulosotossa, että voi selviytyä ja saada asiansa kuntoon. Arvostan.
Millu ei kunnioita muita yhtään piereskelemällä ympäriinsä ja sitten karmea teatraalinen tekonauru päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena helposti voi ylivelkaantua. Hienosti Miikka on maksanut velkansa pois, sanoiko siihen menneen yli 10 v. Hyvä esimerkki on muille nuorille, joilla on isot velat ulosotossa, että voi selviytyä ja saada asiansa kuntoon. Arvostan.
En arvosta yhtään, en todellakaan haluaisi että nykynuoret ootais mallia hänestä .Elvistellään, jeesustellaan, kovistellaan. Joo, ottakaa vaan lainaa ja tatskat, kyllä ne ulosotot sitten maksat jotenki ja kun rahat loppuu nii meet johkin mediaan vähän valittamaan niin kyllä ihmiset tulee päätä silittään että kuin hieno tyyppi oot.
Mia itse sanoi että hällä laktoosi intoleranssi. En tiedä sitten onko virallisesti diagnosoitu. Mutta Mia mättää suuhunsa mitä sattuu tarkistamatta onko tuote laktoositon. Työntää pierua koko ajan ja välillä väkisin ja tahallaan. Ei ollenkaan välitä kun muut joutuvat hengittämään suolistokaasujaan.
Miten kukaan jaksaa ees kuunnella tuota Miikkaa???
Ei voi kuin ihmetellä miten noi muut pystyy olemaan tuolla pierun hajussa.
Kun Mia päivittäin mainostaa miten hän hengailee Sofian kanssa ulkoelämässä. Miettikääs kun Sofia transjengeineen meikkautuu tunteja, laittautuu. Ja Sofiahan sanoi ettei kertaakaan pieraissut bb talossa. Entä kun pieru Mia tulee juhlimaan heidän kanssaan niin mitenkäs sitten osaa pierua pidätellä kun ei tuolla talossakaan. Sofian hieno jengi nyrpistää nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan jaksaa ees kuunnella tuota Miikkaa???
Hyvin jaksan. Reeon ja Nabazin lisäksi mun ainoat lempparit tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Miikahan sanoi jo alkupäivinä että kotona odottaa parit vekselit niin voitolla kuittaisi ne. No rahasta tuskin pula nyt kun rouvakin hiukset ja kynnet laitattanut ja töissä. Kyllä kai 2 lapsetonta työssä kävijää elää hyvin.
Miikka on hyvä esimerkki nuoresta, joka on hoitanut asiansa kuntoon. Velat maksettu ja hyvä työpaikka. Siihen vielä päälle hyvä parisuhde, kiva seurata hänen matkaansa BB-talossa.
Siis hyvänen aika miten ilkeästi tuo Miikka puhuu Millulle.
" Älä Pierre" "Siirrä noi 47 numeroiset jalkaa mun edestä"
Jotain rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomaiset ovat halveksuttavin ammatti
Niissä transaktioissa se velallinen on se joka ansaitsee halveksunnan, jos jotakuta pitää halveksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomaiset ovat halveksuttavin ammatti
Niissä transaktioissa se velallinen on se joka ansaitsee halveksunnan, jos jotakuta pitää halveksua.
Valtiolle rahaa keräävät, eivät itselleen!
Miikka on kuulunut mun suosikkeihin alusta lähtien. Toivottavasti pääsee turvaan ennen läyhääjä Lauraa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan energinen ilopilleri taas läppä koosteessa.
Toi oli varmaankin vitsi. Sainiokin sanoi koosteessa ettei toivo Lauran voittoa, koska jos henkilö on alkuhaastattelussa luvannut olevansa läppämachine ja ei olla nyt 10 viikkoon nähty niitä läppiä, niin tällainen henkilö ei ansaitse voittoa koska on valehdellut
Kyllä Miikka turvaa rReeoon ja hHeidiiin.. puhuu muille kuin pullop..sesika.
Jotka kainosti hymyilevät alta kulmain hänen töksäyksilleen
2v seurustellut ja piti ottaa tatskat joista osa liittyi tyttöystävään. Tonnien tatskat. Pitihän sitä uskotella rakkauttaan tuttöystävälle.