Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49361/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Yhden kerran on nimennyt Merveä, viime kerralla. Ja senhän Merve jo varmaan aavistaakin. Merve nimennyt Heidiä jo ekalla viikolla.

Neukkarissa halusi Merven ulos ja pelastaa itsensä. Ja antaa häätöpisteen Mervelle tällä viikolla.

Miksi Mervelle ei saisi antaa pisteitä? Onko hän jotenkin pelin yläpuolella mielestäsi?

Vierailija
49362/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua Tuulan hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49363/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Esitti Heidi Merven bb ystävää, makoili Merven kainalossa ja olikin neuvottelu huoneessa haluavan Merven ulos ja nimesi Merven ja edelleen haluaa Merven häätöön.

Merve tekee Heidille ihan samaa... oletko sokea/kuuro vai katsotko pelkkiä koosteita kenties? Merve, Laura, Mia ja Milena juonimassa kaikki yhdessä Heidiä pois leikkimällä hänen hyvää ystävää ettei tämä tajuaisi mitään.

Vierailija
49364/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää. [/quote

Turha sitten on kaveria esittää kun haluaa talosta ulos. Heidi feikki.

Vierailija
49365/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,

Kyllä, Heidi tai Reeo. Joku roomasta kuitenkin, jos aavistelevat valehäätöä. Tuotannon viime viikolla järjestämän päällikön suolauksen jälkeen saattaa kallistua Heidiin.

Vierailija
49366/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten

EI implantit tollein irtoa, sillä on todennäköisesti huonosti tehdyt laminaatit.

Sulle on kerrottu väärää tietoa. Eivät ole mitkään laminaatit. Onnettomuuden jälkeen jouduttu laittamaan kolme hammasimplanttia. Ja kyllä, ne voivat lähteä irti.

Implantit ruuvataan hammasluuhun yksittäin, on erittäin outoa että kaikki implantit irtoavat puremisesta kaikki kolme _yhtä aikaa_ , siksi oletan kyse on muista rakenteista kuten laminaateista , joilla voidaan korjata osittain murtuneita hampaita. Itsellä laminoitua kaksi yläetuhammasta kulumien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49367/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Esitti Heidi Merven bb ystävää, makoili Merven kainalossa ja olikin neuvottelu huoneessa haluavan Merven ulos ja nimesi Merven ja edelleen haluaa Merven häätöön.

Merve tekee Heidille ihan samaa... oletko sokea/kuuro vai katsotko pelkkiä koosteita kenties? Merve, Laura, Mia ja Milena juonimassa kaikki yhdessä Heidiä pois leikkimällä hänen hyvää ystävää ettei tämä tajuaisi mitään.

Ei nää lampaat tajuu itekkää kuinka kaksinaamaisia kaksinaismoralisteja leikkivätkään. Merve saa olla pahis, Heidi ei. Ihan turha tollasten kans vääntää..

Vierailija
49368/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt turpa kiinni Heidi. Et edes itkenyt juuri yhtään parhaan kaverisi Millan lähdettyä ja nyt itket vuolaasti Tuulan vuoksi! Lopeta esittäminen!

Milla muka Heidin paras kaceri, no voihan lol, eikä ollut. Reeo on Heidin bestis, ja aluksi luuli että Laura ois kaveri.

Nyt tykkää Tuulasta, koska lähentyivät viime viikolla ja juttelivat makkarissa pitkään kuin mummo ja lapsenlapsi.

Jos Heidi itkee, se on aitoa. Heidi ei turhista nillitä tai pillitä.. Tuolla on niin ahdistavaa, että mikä tahansa voi laukasta itkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49369/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää. [/quote

Turha sitten on kaveria esittää kun haluaa talosta ulos. Heidi feikki.

Mitäs se Laura tekeekään? Laura on feikein.

Vierailija
49370/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee tuula kun ei voi nauraa tekonauruaan ja esitellä leegojaan.

Ulos vaan ja mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49371/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikalla on kyllä nuuska huulessa.

Vierailija
49372/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten

EI implantit tollein irtoa, sillä on todennäköisesti huonosti tehdyt laminaatit.

Sulle on kerrottu väärää tietoa. Eivät ole mitkään laminaatit. Onnettomuuden jälkeen jouduttu laittamaan kolme hammasimplanttia. Ja kyllä, ne voivat lähteä irti.

Implantit ruuvataan hammasluuhun yksittäin, on erittäin outoa että kaikki implantit irtoavat puremisesta kaikki kolme _yhtä aikaa_ , siksi oletan kyse on muista rakenteista kuten laminaateista , joilla voidaan korjata osittain murtuneita hampaita. Itsellä laminoitua kaksi yläetuhammasta kulumien vuoksi.

NE ON IMPLANTIT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49373/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalta taisi lähteä hammaskuoret ei  hammasimplantit.

Vierailija
49374/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kovan onnen BB.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49375/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää. [/quote

Turha sitten on kaveria esittää kun haluaa talosta ulos. Heidi feikki.

Tuollahan sun logiikalla kaikki esittää toistensa kavereita 🤣🤣🤣🤣 voi luoja, lopeta jo toi hölmöily.

Vierailija
49376/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,

Tää ois täydellisintä mitä vois tapahtua! Heidi hyötyy eniten.

Ne valehäätää Sallan koska arvaavat tämän olevan valehäätö ja sitten iskevät Heidille ja Reeolle ja ehkä myös Miikalle pisteitä sunnuntain häätöön. Tää voi olla kohtalokas viikko Heidille, ikävä kyllä. Olen sitä mieltä että ei normitilanteessa tippuisi mutta jos vastassa olisikin Reeo, Miikka ja vaikka Sofia niin vaikeaksi voi mennä..

Vierailija
49377/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää. [/quote

Turha sitten on kaveria esittää kun haluaa talosta ulos. Heidi feikki.

Ei hän mitään kaveria esitä, kohtelee ihan normaalisti. Tuolla esim. lauta-Laura nimenomaan esittää kaveria ja mielistelee, mutta heti kun Heidi kääntää selkäsnsä, alkaa kauhea läyhääminen. Sama noiden muiden paskakasojen kohdalla.

Vierailija
49378/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä? 

On. Oletko seurannut koosteita? Wc:ssä on heidän jengillä vääntöä ketkä laitetaan häätöön.

Kuka voi tota Merve löllykän vartaloa pitää kauniina. Hirveältä näyttää tuossa asussa nyt. Eilen lähetyksessä rintavalle epäsopiva paita. Myötähäpeä iski.

Vierailija
49379/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt turpa kiinni Heidi. Et edes itkenyt juuri yhtään parhaan kaverisi Millan lähdettyä ja nyt itket vuolaasti Tuulan vuoksi! Lopeta esittäminen!

Milla muka Heidin paras kaceri, no voihan lol, eikä ollut. Reeo on Heidin bestis, ja aluksi luuli että Laura ois kaveri.

Nyt tykkää Tuulasta, koska lähentyivät viime viikolla ja juttelivat makkarissa pitkään kuin mummo ja lapsenlapsi.

Jos Heidi itkee, se on aitoa. Heidi ei turhista nillitä tai pillitä.. Tuolla on niin ahdistavaa, että mikä tahansa voi laukasta itkun.

Mulle tuli myös fiilis, että Heidi sekä pelästyi että alkoi Tuulan käytöksen seurauksena tuntea suurta myötätuntoa häntä kohtaan.

Vierailija
49380/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan täynnä tuota miikan moraalisointia!!  nytkin tuolla jotain jeesustelee, että jos tuula menee hammaslääkäriin se on siinä, eikä saisi tulla takaisin. Aika moni bb kilpailija on käynyt hamppilääkärissä ja tullut takas. Olis hiljaa välillä eikä aina alottais tuota moraalisaarnaa

Ketju on lukittu.