Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummankaan puolelta mitään ihastusta todellakaan. Reeo voisi ikänsä puolesta olla vaikka Heidin isä. Puhtaasti peliä. Reeo on varmaan ainut talossa kenelle Heidi voi jutella. Eivät nuo edes lääpi toisia ym.
Eipä se ikä ole este . Heidi on niin sinisilmäinen . Selvästi ihastunut.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä noin suuri ikäero todella usein on este.
Ja todella usein ei ole este. Jännä tää (naisten?) defenssi ja halu olla uskomatta asiaa.
Jos maailmassa on vähääkään oikeudenmukaisuutta, niin Salla ja Milla saa jäädä ja Laura tai Millu saa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummankaan puolelta mitään ihastusta todellakaan. Reeo voisi ikänsä puolesta olla vaikka Heidin isä. Puhtaasti peliä. Reeo on varmaan ainut talossa kenelle Heidi voi jutella. Eivät nuo edes lääpi toisia ym.
Eipä se ikä ole este . Heidi on niin sinisilmäinen . Selvästi ihastunut.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä noin suuri ikäero todella usein on este.
Ihan sama koska Reeolla on rakas vaimo .
Huomisen plääni. Ensin Milla turvaan ja sitten ääniä Sallalle. Millu saa Lauraa enemmän ääniä joka tapauksessa.
Minulle on sw ja sama kuka putoaa. En tuhlaa rahojani tähän enempi kuin on tarpeellista. Enkä ole tuhlannutkaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikka läppä kiinni! Läyhäjengille vaahtoaa kuinka Reeolla on vaikutusvaltaisia ystäviä, jotka käyttää massia. Miikka on kaiketi kateellinen
Hauska sinänsä, et Miikka kuvittelee että jotain randomeita kiinostas laittaa hirveetä määrää rahaa johonki BB äänestykseen.
Aivan nIin ja epäilen, että pitäisi laittaa tonneja, ennenkuin sillä olisi merkittävää merkitystä. Tälläisen tonnin voi sitten käyttää fiksumminkin ja jos haluaa tukea jotain ihmistä, niin tekee mielummin suoran lahjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sw ja sama kuka putoaa. En tuhlaa rahojani tähän enempi kuin on tarpeellista. Enkä ole tuhlannutkaan....
Niin kauan kun Merve ei ole sohvalla niin itse en äänestä euroakaan.
Ja vaikka ns kansa äänestäisi näissä äänestyksissä mitä tahansa, niin minulle se on kuin eduskuntavaalit, jossa en niissäkään ole aina kansan kanssa samaa mieltä(mm kokoomuksen äänestäjät). Joten nämä kansan äänestykset ja niissä menestyjät ei todellakaan kerro koko kansan miellipidettä. Ja pitää ottaa sekin huomioon, ettei monilla ole kiinnostusta osallistua maksullisiin äänestyksiin. Nukkuvien puolue on huomattava eduskuntavaaleissakin ja se hyödyttää kokoomusta eniten.
Mis, Sofia ja Merve juttelevat parisuhdeasioita niin välillä kamera näyttää Tuulaa, suupielet alaspäin jotenkin rumasti katsoo kun nuoret naiset reilusti puhuvat ongelmista.
Sitten alkaa kehumaan miten Iiiiihanaa kuunnella, enpä tiedä uskoako
Vierailija kirjoitti:
Mis, Sofia ja Merve juttelevat parisuhdeasioita niin välillä kamera näyttää Tuulaa, suupielet alaspäin jotenkin rumasti katsoo kun nuoret naiset reilusti puhuvat ongelmista.
Sitten alkaa kehumaan miten Iiiiihanaa kuunnella, enpä tiedä uskoako
Tarkoitin Mia!!!!
Sofia on kyllä upea transnainen
Millulta katos elämänilo talossa ku Aleksi lähti. Tylsää katseltavaa enää. Kuten kaikki muutkin asukkaat.
Tuula einota odaa edes keskusteluun paitsi että ihanaa kun te keskustelette ja voi miten upeeta. Jne.
Mitä Tuula tekee talossa? Suupieoet alaspäin laahusta påivästä toiseen ja katkeroituu, jos ei saa erikoiskohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Merve ei ole sohvalla niin itse en äänestä euroakaan.
Siitä saa joku vielä hyvän vaimon.
Onhan hän jumalatar kun katsoo itseään peilistä on vastenmielinen rivo-riitta joutaisi pois pilaamasta naisten mainetta.285
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia nuo Milla ja Salla kun ihmettelevät miksi ovat häädössä. Kuka kumma äänestänyt heitä. Hohoijaa.
Mun mielestä heillä oli ihan hyvää pohdintaa.
Miksi esim. SOfia ei ole koskaan häädössä , vaikka valittaa lähes joka päivä "Tulsaaaaaa, mä olisin mielummin kotonaaaa,tulsaaaa. blaaaah" Tommoisessa suljetussa ympäristössä tuollainen ruokkii ikävää ilmapiriiä
Merve, Laura, Millu ja Sofia vihdoinkin huomasi ja ymmärsi Sallan ja Millun pelailun ja vehkeilyn sekä sen seikan, että ne on rooman leivissä. Ihan hyvä sinällään ja tekee pelille hyvää olla muutakin kuin rooma sitä ja tätä. Yleensäkään en pidä siitä jos joku on liian ylivoimainen ja siitä syystä en ole hypännyt roomankaan hype junaan. Liian monet intohimoisestii kannattaa roomaa, joka on ollut hallitseva liittouma alusta asti ja Reeo saanut eniten käyttää valtaa juonimalla.
Hauska sinänsä, et Miikka kuvittelee että jotain randomeita kiinostas laittaa hirveetä määrää rahaa johonki BB äänestykseen.