Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei Sofia oo mustis Heidille, korkeintaan siitä kun huomaa että Heidi on suht älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
Se ei voinut olla e pilleri, jätkä, jolla on munat, eikä tule koskaan raskaaksi.
Voihan se olla huumettakin.
Onhan toi hullu voinu ostaa tai pölliä joltain naiselta e-pillereitä ja popsii niitä, kun niin harhoissaan on.
Nussi ja Santeri panevat sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää nyt noi Sofian seksipuheet.
Minua ällöttää koko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sofia oo mustis Heidille, korkeintaan siitä kun huomaa että Heidi on suht älykäs.
Kyllä on.
Tuollaset on aina naisille kateellisia. Lisäksi tuo pyryharakka tykkää Reeosta ja häntö pännii ettö Reeo tykkää isällisesti Heidistä. Itse ei pääse Reeon lähipiiriin millään.
Ilmeet, eleet ja puheet kertovat kaiken. Sofia on säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
Se ei voinut olla e pilleri, jätkä, jolla on munat, eikä tule koskaan raskaaksi.
Voihan se olla huumettakin.
Onhan toi hullu voinu ostaa tai pölliä joltain naiselta e-pillereitä ja popsii niitä, kun niin harhoissaan on.
Totta voihan sillä olla harha kuvitemia, etä voisi tulla raskaaksi. Mitä pillereitä sitten napsii,
lieneekö psyykkeessä jotain sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Merve ruma ilman silmämeikkiä. Näyttää turkkilaiselta mummelilta.
Reeo näyttää pääsiäisnoidalta syylineen ja hamppuhiuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki valitsee suosikkinsa ihan itse . Se että täällä puhutaan omasta suosikeista negatiiviseen sävyyn päinvastoin lisää sympatiaa omaa suosikkia kohtaan .
Juuri näin, mitä enemmän täällä reeoa haukutaan, sitä enemmän olen valmis laittamaan rahaa hänen äänestämiseen
Taitaa mulla olla hiukan enemmän sitä rahaa ja äänestän Reeo vastaan.
Huonosti äänestit sitten viime sunnuntaina
Säästän loppua kohti ja rysäytän kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei mitenkään ole mun suosikkipelaaja, mutta tällainen täysin ylilyövä ala-arvoinen henkilöön kohdistuva haukkuminen saa jo karvat pystyyn. Soffea nälvitään pääsääntöisesti vain siksi että hän on trans. Jatkakaa samaan malliin, niin saatte häätöäänestäjät Sofian puolelle, minut ainakin. Ihmiset siirtyy sorrettujen puolelle.
Ei siksi mikä kertoo levansa, vaan siksi että hankkii elantonsa kuvaamillaan tavoilla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Santeri ei naiseksi muutu jos muovirinnat.
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Muovit näkyy tisseistä läpi. Ihan hirvee ääni sillä, kävelee kuin hyppisi koko ajan.
Naama on selvästi miehen naama. Kai sillä sentään partakone talossa on.
Eiköhän se kohta ole jo sen ikäinen, että rupeaa kaljuuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kyllä siitäkään. Sofialla on yliopistotutkinto, puhuu hyvää englantia, hyvä matikkapää ja suoriutui siitä laskemistehtävästä parhaiten. Heidillä on ok muisti, mutta laskea ei kuulemma osaa. Sanoi sen itsekin. Ei ole päässyt opiskelemaankaan yrityksistä huolimatta.
Reeo meni taas neukkariin. Kaikki ovat todella miettiväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri ei naiseksi muutu jos muovirinnat.
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Muovit näkyy tisseistä läpi. Ihan hirvee ääni sillä, kävelee kuin hyppisi koko ajan.
Naama on selvästi miehen naama. Kai sillä sentään partakone talossa on.
Eiköhän se kohta ole jo sen ikäinen, että rupeaa kaljuuntumaan.
Takaisin ulikselle
Vierailija kirjoitti:
Miikka toivoo salille liittyvää kauppatehtävää. Voi luoja paratkoot. Tylsyyden huipentuma.
Miika on sellainen, josta tulee mieleen että salilla se kalauttaa jotakuta käsipainolla. Siitä huokuu jotain pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on yksi parhaista asukkaista! Lempeä, sydämmellinen, empaattinen ja hyvä keskustelemaan. Ja osaa tosiaan keskustella syvällisiäkin ja se on hyvä.
Alun alkaen olen pitänyt Laurasta . Ja edelleenkin pidän .295
Hyvä, että on meitä Laura fanejakin. Mielestäni hyvää Laurassa on lempeys ja ymmärtäväisyys. Osaa tosiaan kuunnella kaikkia ja olla ystävällinen. Laura on voittaja ainesta ehdottomasti!
Kyllä, ja komppaan tätä mielipidettä! Laurassa on naisvoimaa hyvällä tavalla ja sitä on kaivattu! Ei oo turhaan vielä talossa ja jos minulta kysytään niin menee finaalin asti heittämällä!
Heittämällä menee vain kotiinsa kiristelemään naamaansa.
Naisvoimaa mai ääs, kuiva bimbo joka halusa merkkilaukun, ei osaa edes kaupassa tehdä päätöksiä, alkoi lietsoa heidivihaa syyttä, vaikka esitti kaveria. Jos tollanen on vahva nainen, minä oon pisan torni.
Lauran kaltainen ontto cusipää pilaa vain muidenkin naisten mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kyllä siitäkään. Sofialla on yliopistotutkinto, puhuu hyvää englantia, hyvä matikkapää ja suoriutui siitä laskemistehtävästä parhaiten. Heidillä on ok muisti, mutta laskea ei kuulemma osaa. Sanoi sen itsekin. Ei ole päässyt opiskelemaankaan yrityksistä huolimatta.
riippuu mihin hakee, pääsykokeet, hänen ystävä oli päässyt oikikseen Rovaniemelle. Yrittääkö sinne jne. Onko sanonut mitään mihin on yrittänyt pyrkiä , pitkän matikan suorittanut lukiossa, fysiikan, oisko teknilliseen mutta sinne pääsee suht helposti jos matikka edes E,
Toi Sofia on aina tyrkyttämässä sitä sen lap dancea
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Se on taidettu leikata pois ja muodistaa että mahtuisi "naisen" rooliin.Hänhän on teettänyt muitakin operaatioita Englannissa. Siellä tienaa hyvin "ukkojen" piiskaaja Dominana.
Olepa hyvä:
https://thefappeningblog.com/so-fiaxoxo-thesofiaelle-nude-onlyfans-leaks...
https://gayrecs.com/model/fia_xo/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei mitenkään ole mun suosikkipelaaja, mutta tällainen täysin ylilyövä ala-arvoinen henkilöön kohdistuva haukkuminen saa jo karvat pystyyn. Soffea nälvitään pääsääntöisesti vain siksi että hän on trans. Jatkakaa samaan malliin, niin saatte häätöäänestäjät Sofian puolelle, minut ainakin. Ihmiset siirtyy sorrettujen puolelle.
Ei siksi mikä kertoo levansa, vaan siksi että hankkii elantonsa kuvaamillaan tavoilla.
antaa hankkia, ei vaikuta mitään ja en alamoralisoimaan,
Huonosti äänestit sitten viime sunnuntaina