Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
tiiättekö mikä on elämässä pahinta. se että kiusaajat porskuttaa ja saa huomiota ja menestystä. haluan uskoa karmaan, mutta mielestäni karma voisi liikutella jäseniään ripeämmin.
Onneksi Jassu uskalsi sanoa että tuotanto näyttää vaan Kirsiä. Janni ihan kauhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JASSU RULES!!! Hyvä analyysi Kirsistä, kengänkuva Kirsille persielle!!!!
Mitä Jassu sanoi Kirsistä? Oon mökillä ilman telkkaria, kertokaa pliis.
Sanoi että käyttää vaikka viimeiset pennosensa äänestääkseen Kirsin ulos. Kirsi on kuulemma tyhjä kortti, hän ei anna itsestään mitään. Että Kirsi vaan nostaa punttia ja puhuu pskaa. Ja oikeassahan Jassu on :D
Ei Aleksi ole menossa reiskan remmiin.
Nabaz puhuu hyvällä tuulella Pirkalle kun kyse on lähdöstä.
Meni kyllä maku noista asukkaista. Kunnon kiusaajia.
Ai nyt Nabas tykkää Pirkan sosiaalisudesta?
Kyllä nyt tykätään Pirkasta ku se on lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Ruzbeh puhuivat ystävällisesti Pirkasta ja äänestivät vastoin tahtoaan.
Vastoin tahtoaan? Eikös siellä saa itse päättää ketä äänestää? Ei kai niitten pakko ole äänestää Reiskan määräämää henkilöä. Reiskannuolijat joutavat lähtemään itse ulos jos eivät osaa pitää puoliaan öykkäriä vastaan. Turha inistä jos ei oma tahto riitä. Tuollaisia perässähiihtäjiä ei tarvita.
nabaz teeskentelee taas. varmaan pk huoneessa naurattaa taas
Voisko seuraavassa BB:ssä olla enemmän Pirkan ikäluokan ihmisiä. En jaksa katsella noita parikymppisiä typerine juttuineen ja kiusaamisineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JASSU RULES!!! Hyvä analyysi Kirsistä, kengänkuva Kirsille persielle!!!!
Mitä Jassu sanoi Kirsistä? Oon mökillä ilman telkkaria, kertokaa pliis.
Sanoi suoraan että Kirsi on kiero ja pelkästä pelistä puhuu kaikille ja sanoi että puhuu muista pskaa.
Sekä sen miten omahyväinen Kirsi on voitonvarmana jne.
Talo täyteen yli viis ja kuuskymppisiä!
Nabaz on kunnon pas*anjauhaja. Tuntuu muka pahalta. Puhui aiemmin ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Ruzbeh puhuivat ystävällisesti Pirkasta ja äänestivät vastoin tahtoaan.
Vastoin tahtoaan? Eikös siellä saa itse päättää ketä äänestää? Ei kai niitten pakko ole äänestää Reiskan määräämää henkilöä. Reiskannuolijat joutavat lähtemään itse ulos jos eivät osaa pitää puoliaan öykkäriä vastaan. Turha inistä jos ei oma tahto riitä. Tuollaisia perässähiihtäjiä ei tarvita.
Ei tuolla talossa pärjää tai pysy kovin kauaa ilman liittoumia.
Kuka haluais Millun? Ku ei sillä oo ku yks sana sanavarastossa. Ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Talo täyteen yli viis ja kuuskymppisiä!
ei varmasti tuommosia ikiteini tuuloja lisää.
Aleksi vaikuttaa juttuineen ihan keskenkasvuiselta. Noloa, jätkä on kuitenkin jo 21.
Miksi koosteessa näytetään vain Nabben krokotiilinkyyneliä eikä yhtään hänen kiusaamisiaan?
NYT JOKU UUSI ASUKAS JOKA TUHOAA KIRSIN VALLAN!