Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nabbe puhunut parempaa suomea taloon tultua, nyt hoono soomi, onko pelaamista?
Ei kai tollanen rusina-aivo mitään kieltä opi.
Olispa kiva kuulla hänen ruotsiaan, kun on niin suomenruotsalainen omasta mielestään.Nabbe är svenska talande bättre folkke 🤣
Nej, han är en homosexuall kurd och en maliciös person. Jag hatar honom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe valittaa että Pirkka on erilainen, Pirkka pystyy keskustelemaan, ei juonittele. Tuulakin muka empaattinen, olisi äänestänyt Jerryä häätöön, kai antoi pisteen Pirkalle. Ei mulla olisi mitään miksi en juttelisi tuolla myös Pirkalle. Voisin karsastaa Nabbea, Reeoa, kenties Kirsiä ja tulisi riitaa, ei vidu en vois olla tuolla.
Nimenomaan. Nämä ei siedä erilaisuutta. Mutta koska ovat esim. multikulttuuri-, woke- ja homo- ja transihmisten- propagandan läpi rummutettuja, niin eivät ilkeä sen kummemmin käydä enää näiden ennen hyljeksittyjen ryhmien kimppuun - mutta sitten sitä ärhäkämmin tällaisten 'sallittujen' erilaisten ihmisten kimppuun. Onhan tätä nähty. Se purkautuu se aggressio ja viha aina jollakin tavalla, vaikka kuinka esittäisi, et mä suvaitsen erilaisia ihmisiä ja mä en tuomitse ja blaa blaa blaa.
Ihan pskanhelinää ja uskottavuus tuollaisesta paasaamisesta on mennyt aikoja sitten. Ei niitä tosissaan enää puhukaan kuin jotkut vanhemmat tuulat ja nabbet.
Tämä on kyllä ihmeellinen ilmiö, miten näitä edellämainittuja erikoisryhmiä pitäisi aina olla kohtelemassa silkkihansikkain ettei vain tulisi pahaa mieltä, mutta normaalia ihmistä normaaline käytöksineen saa kurmuuttaa mennen tullen miten haluaa. Uskomatonta shaibaa. Mikä tasa-arvo?
BB vois nyt tehdä jonkun yllättävän päätöksen ja laittaa häätöäänestykseen Pirkan tilalle Kirsin sekä Nabazin, syynä kiusaaminen. Tai sitten häätöäänestykseen vaan suoraan noi pahimmat kiusaajat eli Merven,Nabazin ja Kirsin, eli Jerry myös pelastautuisi.
Juonittelussa ei mitää väärää ole mutta toi kiusaaminen ei vaan mun mielestä ole millään tapaa hyväksyttävää tuolla.
R.karalahti.kovis kirjoitti:
Reeo on pitkätukkainen karalahti, täys konna. Ottaa niin päähän tuo rooma touhu..
Luulin että Reeo on Jouni Hynysen veli🤔
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on kyllä koulukiusaajan perikuva!
Hyi olkoon mikä käärme.
Loukkaus käärmettä kohtaan.
Toivottavasti tämä asukkaiden mahdollisuus potkia tovereitaan ulos loppuisi ensi viikkoon. Koko formaatin alkuperäinen idea ohitetaan, kun katsojat eivät pääse vaikuttamaan, mikä on omiaan aiheuttamaan negatiivisia tunteita. Itse olen todella tympääntynyt tähän kuvioon. Haluan vallan takaisin kotikatsomoihin!
Pitää vaan sopeutua katsojienkin siihen, että pelaaminen ja juonittelu on sallittua. Voihan se tuntua epäreilulta ja olla ikävää, mutta sallituissa rajoissa. Kuten sanottua, niin tuo Pirkan ajojahti alkoi jo eka iltana kun rooma sai päähänsä äänestää pois uudet tulokkaat. Myöhemmin mukaan tullut Nabbe on jatkanut siitä ja hellpoahan se on liittyä jo aiemmin vallinneeseen mielipiteeseen, kuten Pirkan häätämiseen. Se on se yleinen konsensus mikä on vallinnut tai aikaansaatu/rakennettu rooman voimalla eka päivästä asti.
On toi Laurakin tyhmä. Itse oli alussa hyljeksitty ja nyt joku Kirsin suojatti ja on mukana Pirkan syrjimisessä. Eipä enää tarvi senkään syrjimistä sääliä kun itse on samanlainen tilaisuuden tullen.
En oo ehtiny seurata 24/7, mikä tää kiusaamis juttu on? Siis kirsi ja nabaz kiusaa pirkkaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Heidi yrittää bondata muiden naisten kanssa koko ajan. Esim. nyt Kirsin ja Sofian kanssa. Se on huomannut ettei ole hyvä hengailla herraseurassa koko ajan.
No Heidi on selvästi se seuraava, joka on vaarassa jäädä paitsioon. Kyllä Reeo hänet uhraa tarvittaessa silmää räpäyttämättä. Jos Reeo esim. sanoisi toisille, et mua on alkanut ahdistaa, kun tuo Heidi työntyy aina seuraan, niin ihan samanlainen ilmiö nähtäisiin kuin nyt Nabben aloittamana Pirkan ympärillä.
Helppo poishäädettävä, ei rikota ryhmädynamiikkaa, kun yhdessä häädetty on kaikkien inhoama. Nilkkimäistä, mutta sellaisia ihmiset on.
Minkähän takia nuo toiset naiset ei pidä Heidistä niin paljoa? Kirsi on tietty inhonnut sitä alusta lähtien (kokee älyllisenä uhkana?). Mutta nuo muut?
Kausi on pilattu tällä juonittelulla. Tämä ei ole enää BB vaan Selviytyjät sisätiloissa ja kaikilla mukavuuksilla.
Ilman Nabbea Pirkka olisi voinut ehkä vielä jatkaa talossa. Hän kampanjoi kaikille monta päivää kuinka perseestä Pirkka on ja että hänet pitää saada ulos.
Kova käärme tuokin on joka kuiskii vähän kaikkien korviin.
Voisko tuosta Pirkan kohtelusta lähettää jonnekin palautetta..? Harmittaa niin paljon, että tämä hyväksytään tuotannon puolesta. Kiinnostaisikohan ip-lehtiä?
Voin vaan kuvitella, miten tänäänkin koostelähetyksen alkaessa juontaja ja studiovieraat taas hehkuttaa nerokasta kautta, huippuja asukasvalintoja ja talon loistavaa ilmapiiriä...😑
Mitä jos pirkka on vaan ärsyttävä eikä asukkaat jaksa asua sen kanssa? Eikö sitä sais häätää, itse ainakin toivon että tippuu.
Vierailija kirjoitti:
BB vois nyt tehdä jonkun yllättävän päätöksen ja laittaa häätöäänestykseen Pirkan tilalle Kirsin sekä Nabazin, syynä kiusaaminen. Tai sitten häätöäänestykseen vaan suoraan noi pahimmat kiusaajat eli Merven,Nabazin ja Kirsin, eli Jerry myös pelastautuisi.
Juonittelussa ei mitää väärää ole mutta toi kiusaaminen ei vaan mun mielestä ole millään tapaa hyväksyttävää tuolla.
Minusta tuntuu siltä, että te jotkut katsojat nyt vähän liioittelette Pirkan tilannetta. Mielestäni ei ole kiusaamista ollut, vaikka epäsuosiossa on. Se on kuitenkin eri asia. Älkää nähkö kiusausta joka paikassa, missä sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan piti olla positiivinen kaikkien kaveri. Hah.
No, hänhän on johtoasemassa työelämässä. Sen kyllä huomaa.
Huomaa ettei ole tottunut työskentelemään ruohojuuritasolla vaan patsastelemaan siellä herrainkerhossa. Niin on kädetöntä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä asukkaiden mahdollisuus potkia tovereitaan ulos loppuisi ensi viikkoon. Koko formaatin alkuperäinen idea ohitetaan, kun katsojat eivät pääse vaikuttamaan, mikä on omiaan aiheuttamaan negatiivisia tunteita. Itse olen todella tympääntynyt tähän kuvioon. Haluan vallan takaisin kotikatsomoihin!
Jep, tän näin
A) asukkaat päättävät ketkä joutuvat häätöäänestykseen ja katsojat päättää ketkä häädetään
B) katsojat päättävät ketkä joutuvat häätöäänestykseen ja asukkaat päättää ketkä häädetään
Vois vaikka mennä niin että vuorottelis A ja B vaihtoehdot.
Miten muka muut hankki pirkan häätöäänestykseen? Eikö siihen ollut joku kilpaiku?
No, hänhän on johtoasemassa työelämässä. Sen kyllä huomaa.