Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa: mitä miksi

Vierailija
20.08.2008 |

Ajattelin kysäistä onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia kuin minulla kun asia tuntuu hieman oudolta.

Olen mies 34 v. ja eronnut yksinhuoltaja, syistä ei niin väliä, mutta minulla on oikein upea 11 kuukautinen poika, jonka kanssa vietän harva se päivä aikaa lähialueiden leikkipuistoissa. Olen siis tällä hetkellä koti-isä yksinhuoltaja. Tilanne on ollut tämä nelisen kuukautta.

No, tämän neljän kuukauden aikana olen saanut naista enemmän kuin ikinä. En ole koskaan mikään erityinen naisten mies ollut, mutta näköjään kummasti kelpaa ja leikkipuisto näyttää olevan joillekin paikka josta aktiivisesti haetaan miesseuraa. Olen kyllä varmaan ihan ok näköinen ja ainakin urheilullinen jos ei muuta. Neljä kuukautta ja viisi eri naista leikkipuistossa jutustelun pohjalta ja naiset ovat olleet se aktiivinen osapuoli, en minä, ainakaan aloitteen tekemisessä. Varmaan puolet on yksinhuoltajia tai jotain ja puolet ainakin jollain tavoin varattuja, mutta eipä näytä pahemmin estävän menoa. Melkein kaikki naisista ovat minua nuorempia, joku selkeästikin nuorempi. Olen ottanut oikeudekseni kahta heistä tavata myös säännöllisemmin kun en mitään kenellekään ole missään vaiheessa luvannut.

Ymmärrän, että vaikkapa joidenkin yksinhuoltajien mahdollisuudet hakea seuraa voivat olla rajatut, mutta silti tämä yhtäkkinen kiinnostus on yllättänyt voi sanoa täysin. Koskaan en ole kuvitellut, että leikkipuisto olisi mikään iskupaikka ja tuntui ensimmäisellä kerralla todella oudolta tulla jonkun vieraan miehen kotiin harrastamaan seksiä kun muksut on saatu päiväunille. Olen kyllä ajatellut sittemmin pitäytyä vain vapaissa naisissa, mutta vaikea sitä on tosi paikan tullen vastustaa.

Kertokaapas onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia ja miksei naisetkin jos osaatte sanoa mistä ihmeessä tässä oikein on kyse? Onko charmini vain yksinkertaisesti muodostunut iän myötä niin vastustamattomaksi vai mitä=) En valita, mutta kumminkin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin mennä isoon markettiin ruokaostoksille kaksistaan oman 3-vuotiaan pojanvesselin kanssa niin alkaa sellainen lirkutus pojalle ja hymyily ja silmäpeli isille että jos vastaavaa huomiota saisi baarissa osakseen niin flaksi olisi taattu.

Omalta vaimolta kun ei sitä huomiota heru, positiivista ainakaan, niin Cittarissa käymisestä on tullut oikein mieluisaa puuhaa minulle ja vesselikin viihtyy kun hetkeksi malttaa pysähtyä leluhyllyjen väliin.

Tavataan taas siellä, oi ihanat naiset ;)

Vierailija
2/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täälläkin vastaavaa kokemusta siitä, että jopa leikkipuistoista saattaisi miehelle seuraa löytyä. En tosin varattuna ole ollut halukas ryhtymään leikkiin, mutta kiinnostusta on tuntunut joskus olevan naisilla ja kaksi kertaa olen saanut jopa varsin suoran ehdotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei ole käynyt onnen lahjat. Minä olen luonteeltani kovin sosiaalinen joku voisi sanoa "naistennaurattajaksikin". Koskaan ei ole tarttenut yksin olla leikkipuistossa lasten kanssa vaan aina on saanut juttua iskettyä. Eipä ole kukaan tullut ehdottelemaan minulle mitään. Tosin olen sellainen puusilmä myöskin että tuskin olisin tajunnut vaikka joku silmää olisikin iskenyt. Eipä tuo sillai haitannut ole kun kerran naimisissa ollaan mutta kyllähän tollanen aina tuo hyvän mielen.

Vierailija
4/6 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, etteikö tällaista tapahtuisi ja puistoja on varmaankin monenlaisia ja monenkokoisia, mutta ainakaan lähipuistossa, jossa itse käyn ei kovin helposti tuollaista edes voisi päästä käymään jo siitä yksinkertaisesta syystä, että kaikkihan siellä toisensa tuntee ja ns. sosiaalinen kontrolli on aika kova. Luulenpa, että aika pahasti katsottaisiin jos joku nainen siellä iskisi miehiä lasten hoidon lomassa. Puisto on tosin varmaan keskimääräistä pienempi.

Yhden ns. väitetyn tapauksen kyllä tiedän "meilläkin", että eräs naisimmeinen olisi lähtenyt suoraan puistosta erään vieläpä varatun miehen kanssa tosihommiin. Näitä juorujahan hiekkalaatikon reunalla riittää...=)

Vierailija
5/6 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko oikeasti syynä olla joku alkukantainen vietti, että kun nainen näkee miehen lapsen kanssa niin yhdistyy alitajunnassa välittömästi hyvään isäehdokkaaseen... En tiiä, kunhan mietin.

Vierailija
6/6 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpompi avata keskustelu kiinnostavan miehen kanssa.Ja ainakin minun mielestäni se kertoo miehestä jotakin hyvinkin myönteistä,jos mies on lapsen kanssa puistossa ilman äitiä,ja näyttää vielä viihtyvänkin lapsensa kanssa!

Juuri kesällä Helsingissä eräässä isossa leikkipuistossa huomasin selvän terästäytymisen kanssasisarissani kun puistoon tuli isä 1-vuotiaan kanssa ja kohta toinen 2-vuotiaan kanssa.Hiuksia sipaistiin ja paitaa oikaistiin.Huvittavaa oli huomata erään äidin äkillinen tekopirteys ja kikatus ja käkätys muka fiksuillekin kommenteilleen.Joo,tulipa tuota itsekin lisättyä huulirasvaa kun alkoi suuta kuivamaan....

Ihan katseenkestäviä miehiä,mutta valitettavasti toisen lällymäinen puhetyyli ja- anteeksi vain- idioottimaisen nimen hyväksyminen lapselleen(jätän toistamatta) laski hänen osakkeitaan roimasti.Joku tus- eikun tossun alle jäänyt,HOH-Hoi-JAA!

Niin,ehkä leikkipuisto on yksi paikka löytää ns.kunnollinen mies.Tai ainakin siellä voi käydä vaikka lepuuttamassa silmiään.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän