Käskin miehen ostaa Tampaxeja kaupasta, ei tuonut kun kuulemma hävetti!
Kommentit (8)
Mies pelkäsi kaikkien luulevan, että hän ostaa ne itselleen.
Pyynnöstä olisin voinut tuoda. Käskystä on sama lähteä kaljalle kun ei seksiäkään olisi kuitenkaan saatavilla.
Haukotus. Tästä on ollut ketju aiemminkin. Ei iske tämä provo.
Hävettäisiköhän vähemmän, jos kävisitte ostamassa ne tampaxit yhdessä niin, että sinulla on menkkaveriset housut jalassa?
Kannattaa kokeilla.
Nainen ei missään tapauksessa voi itse osata ostaa niitä ennakkoon. Miehen syytä sen täytyy jotenkin olla sekin.
Sanoo myyjälle, että peräsuolesta valuu limaa niin mieskin voi ostaa itselleen. Mulla ainakin valuu kun iso anustappi ollut sisällä pari tuntia ja sitten kiskaisee sen ulos niin nopiaan että suolilimat ihan litisee ja valahtaa lattialle länttejä. Sen jälkeen vielä tihmaa monta tuntia.
Vaikea kyllä ymmärtää tuollaista "miestä".
Sujuvasti on aviomies ostanut kuukautissuojia aina jos olen niitä pyytänyt tuomaan. Kuukautiset on kuitenkin yksi maailman luonnollisimmista asioista 💁
Joku aika sitten myös tytär oli pyytänyt tuomaan ob-tamponeja. Lidlin valikoimaan ne ei ilmeisesti kuulu mutta sujuvasti mies oli valinnut ns korvaavan tuotteen.
Keskenkasvuinen poika sinulla siellä.
Ei ole ikinä ollut täällä päässä ongelma, säännöllisesti mies tuo "oobeet" minulle ja itseasiassa tällä vkolla toi siteitä.