Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ulkomailla nukkua itseksesi rannalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo rumat tatuoinnit kyllä pelottavat rikolliset tiehensä.

Vierailija
2/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen itse matkustellut, että en kokeilisi edes turistikohteessa. Ryöstö on sieltä uhkalistan vähäisimmästä päästä, mutta toki aikuinen ihminen tekee itse arvionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paneminen olisi minulle ihan ok, niin uskaltaisin.

Vierailija
4/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En edes Suomessa. 

Vierailija
5/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin nuorempana olisin voinut uskaltaakin. Olen esimerkiksi kävellyt yksin kännissä Pariisin slummeissa yöllä, nukkunut jossain Keski-Euroopan

rautatieasemilla interreilatessa jne. Nuorena sitä kuvittelee olevansa kuolematon ja ettei mitään pahaa tapahdu. Eikä tuurilla minulle kyllä mitään tapahtunutkaan, välillä ihmettelen, miten olen vielä hengissä.

Iän karttuessa olen tavannut niin paljon k.sipäitä, etten todellakaan luota keneenkään ennen kuin tunnen heidät hyvin, enkä nuku edes huonoissa hotelleissa. Noh, nykyään on toki varaa maksaa paremmasta; ehkä en matkustaisi ollenkaan enää, jos pitäisi edelleen yöpyä jossain murjuissa.

Vierailija
6/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen itse matkustellut, että en kokeilisi edes turistikohteessa. Ryöstö on sieltä uhkalistan vähäisimmästä päästä, mutta toki aikuinen ihminen tekee itse arvionsa.

Joissain maissa voit tulla tuollaisessa tilanteessa murhatuksi vain siksi, että paikallinen mafia saa myytyä sisäelimesi eniten tarjoavalle.

Vierailija
7/7 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te typerät kiviaikavarpaať pelkäätte kaikkea

Espanjassa raiskataan ja ryöstetään miesturistejakin. Siitä pitää huolen afrikkalaiset huumejengit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi