Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä voisin tehdä

Vierailija
29.07.2022 |

Olen tosi surullinen ja masentunut. Kaikki kaverini kenenkanssa muuten olen ollut tekemisissä, hävisivät kuin tuhka tuuleen kesän alussa. Kukaan ei ole ottanut mitään yhteyttä. Viesteihini ei ole vastattu. Olo on todella petetty. Olen kokoajan ollut melkein yksin vain. Aivan järkyttävää aikaa on ollut. Mitä voisin oikeasti tehdä? Onko teillä mitään neuvoja antaa minulle. Todella synkkää on ollut itseni kanssa. En tiedä mitä tapahtuu, jos tämä jatkuu pitkän aikaa vielä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun ikäsi ja elämäntilanteesi on? Oletko esim. opiskelija, työtön? Tai sairauksia? Entä onko sulla perhettä tai muuta sukua, joiden kanssa olet tai olet ollut aiemmin tekemisissä?

Harrastatko mitään, käytkö missään?

Arvailuja ilmassa, kunnes lisätietoa tilanteestasi.

Vierailija
2/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele viihtymään itsesi kanssa. Vaikutat aika raskaalta seuralta, minäkin ahdistuisin kanssasi.

Tai mene johonkin harrastusryhmiin, niissä voit löytää uusia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kriisipuhelimeen. Oikeasti olen ollut itsekin samassa tilanteessa.

Vierailija
4/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne . Jospa ne ystävät palaavat maisemiin kun arki alkaa. Törkeää että eivät vastaa mitään viesteihisi. Juttelu ammatti-ihmisen kanssa voisi tuoda näkökulmia. Esim. kriisipuhelin tai sitten psykologi terveysaseman kautta.

Vierailija
5/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mitä sukupuolta edustat?Työtön? Opiskelija? Mene Helsinki mission sivut.Ei lity uskonton ei lahkon.On kaikille ikän katsomatta apu! Vaikka et olisi Hesalainen.Selaa sivuja,otsikoita Löydät etsimäsi.Kuin sen tiedo tässä ja sivullla: Voit ottaa kontakti numerot nimettömänä kuin catt sama asia!

Vierailija
6/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai myös ahdista?

Vierailija
7/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaverit kyllästyy usein jos ihminen aina soittaessaan pyytää rahaa.

Vierailija
8/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinoloon tottuu joku päivä, jotkut ovat koko elämänsä yksin, sinä tuskin kauaa olet yksin - tulee uusia (ja muualta vanhoja) kavereita vielä. Ja uusia tuttuja löytyy. Oli toisaalta hyvä että selvisi kaverien oikea laatu tai heidän ongelmat viestiin vastaamisessa. Nyt voit soitella lähisukulaiselle joskus tai nähdä, jutella niitä näitä ja tehdä uusia suunnitelmia. Voit tietenkin kysyä jonkun kaverin äidiltä, miksi isompi joukko teki sinulle katoamistempun. Muitakin ihmisiä on petetty, jätetty, ahdistanut joidenkin temput, mutta älä luovuta - asiat selkenevät vielä. Älä ajattele että sinussa on vikaa, muissa oli nyt viat. Jos sinulla on kiva serkku tai tuttu, soita sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän