Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi eilenkin taas join

Vierailija
28.07.2022 |

Jääkaappiin oli jäänyt puolikas viinipullo ja muutama olut. Kajosin sitten myös miehen viskipulloon. Olen pohtinut alkoholin juomisen lopettamista jo pidempään, mutta sitten löydän itseni taas haluamasta alkoholia ja sitten mennään. Kotona juon yksin, puoliso katsoo selvinpäin vierestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänkö paeta jotain elämässäni tai peittää jotain tunnetta? Kova himo iski aivan yllättäen kesken elokuvan, kun muistin että kaapissa on kylmää kaljaa. Eli mitään erikoista ei tapahtunut juuri silloin. Ap

Vierailija
2/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee päätös, että hellität hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se alkoholistin elämä on

Vierailija
4/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta asialla itsesi vaivaaminen. Juot kun siltä tuntuu ja olet juomatta kun ei tee mieli. Ei se sen hankalampaa ole eikä kannata hankalammaksi tehdä.

Vierailija
5/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostatko alkoholia kotiin.

Vierailija
6/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi muuttuu helpommaksi ja sinä itse rennommaksi, kun vaan lopetat juomisen tuon jatkuvan lopettamisen miettimisen sijaan.

Jonkin asteinen ongelmahan tuo sinulle jo on ja siksi sitten tulee sekä näitä outoja juomishimoja että niiden ihmettelyä/harmittelua jälkeenpäin.

Vierailija
7/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika pitkälle tuollaista ruoan ja erityisesti herkkujen kanssa. Onneksi sentään olen absolutisti.

Vierailija
8/8 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viiniä hyvän ruuan kanssa mutta en kyllä joudu jos joku muu ei ota lasia kanssani

Mutta sekaisin kaikkea? Ei ikinä

Ja enemmän kun 1-2 lasia ?

Ei