En ikinä maksaisi perushuoneesta hotellissa yli 100€
Kommentit (12)
Okei, kiva juttu. Itselleni ei ole niin väliä. Mutta kaikilla meillä on omat asiat joissa halutaan säästää, tai joillakin ei ole.
Eihän sitä satastakaan tarvitse maksaa, jos ei majoitu siihen perushuoneeseen. Onko aloittaja sen verran kokenut hotelliasuja, että häneltä veloitetaan huoneen maksu etukäteen? Kyllä ne hotellissa tietää millaisia asiakkaita on tulossa, ja toimivat sen mukaan. Joillekin asiakkaille ei hotellihuonetta anneta vaan sanotaan, että kaikki huoneet on varattu.
No minä maksan. Mikähän tämän aloituksen pointti oli, mistä haluat tässä keskustella?
Ite oon maksanut enimmillään 200e/yö, mutta olikin Central Manhattanilla ja hotellin toiseksi ylimmässä kerroksessa, hienot näkymät etelämanhattanin ylle :)
Monille tulisi kiusaus pysyä hereillä noilla hinnoilla.
Sehän on täysin sinun ongelmas. Uittuuks tänne siitä sanot.
Kyllähän ton maksaa esim Lontoossa mutta että SUOMESSA 😂
Mua pikkusen haittasi tänä kesänä maksaa yhdestä Porvoon hotelliyöstä lähes 300€, mutta 100€ nyt on ihan perushinta, ei tunnu miltään maksaa sen verran.
Hankoon olisi myös vielä tehnyt mieli, mutta hotelliyö 500€, jätän väliin.
Eihän sitä baaripanoa kotiinkaan jaksa viedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ton maksaa esim Lontoossa mutta että SUOMESSA 😂
Korona-ajan myötä työmatkailijat oppineet hoitamaan etäkokouksina asioita, niin jatkossa työmatkailu vähenee. Aiheuttaa hotelleille aikamoisen kustannuspaineen, kun arkena ei huoneita menekään entiseen malliin.
Onneksi tienaan sen verran, että 100€ hotellihuoneesta ei tunnu paljolta.