Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti kaverina

Vierailija
28.07.2022 |

Olen nainen ja tavannut kivan miehen. (alussa oli kiva)
Emme ole edenneet mihinkään tasolle, olisin halunnut tutustua mieheen mutta hän ei anna mitään itsestään.
Epäilen miestä narsistiksi, miehen käytös on sitä luokkaa. Olemme nyt kavereita, mutta onnistuuko kaveruus jos mies on tuollainen. Onko narsistille tyypillistä sivuuttaa puheenaihe? Esim kerroin itsestäni pari asiaa mutta vaihtoi puheenaihetta itseensä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä itsekkyys ei tee vielä kenestäkään narsistia.

Vierailija
2/5 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narsistikaveri, joka ei koskaan puhu itsestään. Mieluummin kääntää huomion aina muihin. Voi kuulostaa kivalta, mutta se huomio on aina megatiivista ja tarkoitettu oman itsensä kohottamiseen.

Vierailija
4/5 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä noin hätäisiä johtopäätöksiä, kun et ihmistä tunne.

Vierailija
5/5 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on narsistikaveri, joka ei koskaan puhu itsestään. Mieluummin kääntää huomion aina muihin. Voi kuulostaa kivalta, mutta se huomio on aina megatiivista ja tarkoitettu oman itsensä kohottamiseen.

Narsistin kipupiste on hirvittävän herkkä itsetunto, kun itsearvostus ei ole kunnossa, syntyy häpeän tunteita. Tästä seuraa, että narsistin pitää saada koko ajan kehua ja ihailua. Tuhoisan narsismista tekee se, että samalla muiden pitää olla huonoja, joten narsisti lyttää heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän