Kuinka pitkään teillä on kestänyt yskä pisimmillään?
Sairastin keuhkokuumeen viikkoja sitten ja yskä ja limaisuus jatkuu edelleen. Välillä lima menee väärään kurkkuun hengittäessä ja yskin vedet silmissä. Tosi noloa julkisella paikalla, kun kaikki luulevat minun sairastavan koronaa.
Kommentit (7)
11 kuukautta, olin jatkuvasti flunssassa ja yskin keuhkojani pihalle. Ihan yhtä helevettiä.
Pari kolme kuukautta. Sitten sain keuhkokuumediagnoosin ja kuukauden sairasloman.
Onko kellään keuhkokuume aiheuttanut sydänlihastulehduksen? Mulla on vasen rinta kipeä.
Joskus yskin lähes tauotta yli viisi viikkoa. Soitin siitä lääkäriin, jossa sanottiin vain, että yskä menee yskimällä ohi ja jos ei kerran ole muuta, niin eipä sille voi mitään. Miehellä meinasi mennä jo hermo, kun yskiä paukutin illalla ja yölläkin, jos en saanut unta ja yritin rauhoittaa yskää jollain Codetabsia, mutta ei auttanut.
Työkaveri sitten sai tarpeekseen ja käski soittaa terveysasemalle. Soitin ja siellä hoitaja kuunteli yskääni hetken sanoen, että no tule sitten. Se olikin sitten keuhkokuume ja sain antibiootit, jotka auttoivat parissa päivässä. Tämäkin oli aikaa ennen koronaa.
Keuhkoröntgen, niin varmistuu ettei ole keuhkosyöpää.
Liki kaksi kuukautta. Kuume nousi aina uudestaan. Tämä oli ennen kuin koronaa oli keksittykään.