Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vuokramökkiin sekä alku- että loppusiivouksen!

Vierailija
27.07.2022 |

Joko loppusiivous sisältyy hintaan tai sitten ei.

Ikävä maksaa loppusiivouksesta seuraavaa varten kun edellinen on "siivonnut" sinne päin. Miten voi olla lähes kaikki astiat rasvaisia ja ulkopuolelta ruuan jäämissä mökillä, jossa astianpesukone ja pesuainetta! Kaikki keittiön ovien kahvat, valokatkaisimet, tv-kaukosäädin, wc-harja (yök) tahmeana liasta. Ei mökin omistajakaan voi ihan kaikkea tarkastaa. Kaikki välineet ja aineet kunnolliseen siivoukseen kuitenkin löytyy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas länsimaalainen kermapêrse akka haluaa!Minäminäminä minä haluan!

Vierailija
2/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen aloitus. Olen perheeni kanssa vuokrannut mökin muutaman kerran ja aina se on ollut enemmän tai vähemmän nuhjuinen.

Olemme tehneet loppusiivouksen itse ja joka kerta mökki on jäänyt siistimpään kuntoon, kuin mitä se oli sinne mennessämme.

Sitten jos vielä mökillä sattuisi olemaan kunnollisia siivousvälineitä, niin sujuisi siivous paremmin. On hankala pestä esim. kylpyhuonetta jos siihen ei ole varattu mitään pesintä.

Olen kyllä harkinnut jatkossa loppusiivouksen ostamista, en tiedä viitsinkö enää siivota niitä mökkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ne on itänaapurin kermaper seiden jälkiä sitten mitä täällä lännessä siivotaan. Näkyy kulttuuriero, varmaan ovat tuoneet myös syöpäläisiä russakoita yms. mukanaan.

Vierailija
4/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että mitä siistimpi mökki, sitä siistimmin itsekin on. Ei viitsi toisten jälkiä siivota. Vuokraajien olisi hyvä myös panostaa välineisiin. Kuka ostaa vuokramökille kaikki pesuaineet (astia-, wc-, yleis-) ja roskapussit, wc- ja talouspaperit, leivinpaperit jne. Näitä kun on riittävästi niin pysyy viikon siistinä.

Mielelläni maksan enemmän näistä ja siivouksesta!

Huom. Kaikki eivät tule mökille mökkeilemään viikoksikaan vaan tarvitsevat yöpymis- ja pesulla käymis -paikan eli ei kiinnosta halonhakkuu ja ns. muut omakotitalon työt, joita saa tehdä kotonakin.

Vierailija
5/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen takia käytämme vuokramökkejä ympäri Suomea. Yritämme etsiä tasokkaita, tilavia yksittäismökkejä (min 50 m naapuriin), oma ranta ja mukavuudet kuten vesiwc sisällä, astianpesukone, jne. Hintaluokka +1000 - 3000 Eur / vko. JA lähtösiivous sisältyy hintaan. Näissä kohteissa ei ongelmaa ole ollut. Jos lähtösiivouksen voi tehdä itse tai ostaa niin se kyllä näkyy mökin siisteystasossa.

Vierailija
6/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasimme (2500 eur/vko) mökin, jossa loppusiivous sisältyi hintaan ja saapuessamme isäntäpariskunta valitteli hikipäässä kun vielä ei ole ihan valmista kun edelliset (venäläiset) olivat jättäneet niin kauheaan kuntoon: mustikkaa valkoisilla nahkatuoleilla ja keittiö täynnä kuivuneita kalansuomuja..

Vierailija
7/10 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrasimme (2500 eur/vko) mökin, jossa loppusiivous sisältyi hintaan ja saapuessamme isäntäpariskunta valitteli hikipäässä kun vielä ei ole ihan valmista kun edelliset (venäläiset) olivat jättäneet niin kauheaan kuntoon: mustikkaa valkoisilla nahkatuoleilla ja keittiö täynnä kuivuneita kalansuomuja..

Mä oon monta kertaa nähnyt, että loppusiivouksen hinta on ollut venäläisille suurempi. 

Vierailija
8/10 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi aina pitäisi olla lakanat ja pyyhkeet valmiina ja silti peitot ja tyynyt pestäisiin vuokralaisten vaihtuessa.

Vierailija
9/10 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä olimme ensimmäiset vuokralaiset kun oli lomaa ihan alkukesästä. Oli tehty suursiivous pari viikkoa ennen. Täytyy sanoa, että enää en syytä vuokralaisia huonosta siivouksesta. Aina on oltu ennen loppukesästä ja grilli ollut niin törkeässä kunnossa, ettei sitä ole voitu käyttää. No ei sitä oltu putsattu viime kesän jäljiltä ollenkaan. Kun etsin lattianpesuun välineitä loppusiivousta varten, niitä ei ollut. Ilmoitin kyllä asiasta "ai niin kukaan ei ole musitanut tuoda". Ilmeisesti ei ollut suursiivouksessa tätä pikkujuttua tehty. Pölypussi haisi ihan oksennukselle ja oli täynnä. Eli sitä ei oltu tyhjennetty kuin ties milloin, tuskin viime kesän jälkeen. Siellä on kyllä vuokralaisia talvellakin, mutta olimme ne ekat suursiivouksen jälkeen. Vessasta en viitsi edes mainita.. Tai no mainitaan. Siivosin sen heti alussa. 

Sitäkään en ymmärrä, että miksi paistinpannut on aina naarmuisia, pohjasta tosi rasvaisia. Eikö ihmiset osaa putsata paistinpannun pohjaa ja raavitaanko niitä veitsellä? Tuonnekin uusittiin pannut toissa kesänä, mutta jopa oli ehditty niitä pilata. On aina ajateltu, että edelliset ei siivoa kunnolla, mutta näköjään ei omakaan porukka osaa suursiivota. Meidän jäljiltä  mökki on aina siistimpi lähtiessä kuin tullessa, mutta ei me jakseta kaikkia toisten jälkiä siivota. Kuten kun ei sitä törkyistä grilliä käytetä ollenkaan, ei sitä aleta putsatakaan.  

Vierailija
10/10 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paistinpannujuttu on niin totta. Sama juttu joka mökillä ja muuten veitsien kanssa vähän sama aivan tylsiä. Nämä siis aina kotoa mukaan tai ostetaan ja viedään mukanamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi