Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin positiivisen koronatestin, ja pomo pakotti töihin!

Ensimmäinen kesätyö
27.07.2022 |

Aihe on minulle arka ja nolo, mutta sain tosiaan pari viikkoa sitten positiivisen tuloksen virallisesta koronatestistä. Kävin virallisessa testissä, koska pomo tahtoi tartuntapäivärahan sairastumiseni ajalta. Siitä huolimatta pomo pakotti minut tulemaan töihin päivän sairastettuani, koska liikkeen sulkeminen ei ollut kuulemma vaihtoehto. Olen kesätöissä kaupan alalla ja jatkuvassa lähikontaktissa asiakkaisiin. Voiko tästä tulla pomolle jotain seuraamuksia, jos asiasta saa jokin korkeampi taho tietää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkki heilahtaa.

Vierailija
2/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se sut pakotti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntatautipäivärahaa ei ole maksettu enää runsaaseen vuoteen. Mutta muuten ihan cool story bro.

Vierailija
4/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se väärin olet toiminut myös. Oikeastaan sinä olet vaarantanut muut. Pomohan ei voi pakottaa mitenkään. Syyllistää tietty voi.

Vierailija
5/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartuntatautipäivärahaa ei ole maksettu enää runsaaseen vuoteen. Mutta muuten ihan cool story bro.

https://ek.fi/ajankohtaista/uutiset/tartuntatautipaivarahan-saaminen-he…

Vierailija
6/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vöärä tieto. Mulle maksettiin 4 viikkoa sitten 10 päivää. Jos on virallinen testitulos

Vierailija
7/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se väärin olet toiminut myös. Oikeastaan sinä olet vaarantanut muut. Pomohan ei voi pakottaa mitenkään. Syyllistää tietty voi.

Tämä on ensimmäinen kesätyöpaikkani, ja valitsin kahdesta huonosta vaihtoehdosta toisen, koska pelkäsin. Ajatuksenani oli viettää välivuosi lukion jälkeen tässä samassa työpaikassa, mutta nyt epäilen sitä.

Vierailija
8/8 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmoitusluonteinen asia työnantajalle. Minulla on korona ja olen 5pv sairauslomalla. Siinä ei mutinat auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi