Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on riittävä määrä seksiä (orgasmeja) päivässä sinulle nainen?

Vierailija
27.07.2022 |

Ja kehtaatko pyytää mieheltä monasti päivässä? Ja kuinka sitten saat? (vai saatko)
Itse saanut tänään jo 4 kertaa, ja kysäsin ukoltani onko jo liikaa, niin vastasi ettei ole ja aina saat kun haluat. Siis ei olla nuoria enää..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 5-7krt ja enemmänkin haluaisin, mutta kuulemma kukaan ei jaksa tuotakaan määrää kauaa. On todettu hyperseksuaalisuus (ennen nymfomania). Dildot ovat ahkerasti käytössä.

Vierailija
2/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 5-7krt ja enemmänkin haluaisin, mutta kuulemma kukaan ei jaksa tuotakaan määrää kauaa. On todettu hyperseksuaalisuus (ennen nymfomania). Dildot ovat ahkerasti käytössä.

Ollaankohan sukua... :D t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen totesi /tutki?

Vierailija
4/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-2. Jos mieheni sattuu olemaan lähettyvillä, niin aina olen saanut, kun olen halunnut. Tai siis... Ehkä en sittenkään. Ei hän ole kieltäytynyt, mutta olen jättänyt vonkaamatta, jos tiedän, ettei hänellä suorituskyky riitä. Esim. 2 kertaa peräkkäin hän ei pysty. Pitää olla puoli päivää välissä.

Vierailija
5/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin 2 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
6/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse päivittäin. Kun saan, saan monta peräkkäin.

Vierailija
7/13 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tarkoittanut, että aina pitää olla pelkkä yhdyntä, ei kukaan mies jaksa 10 kertaa päivässä, ainakaan jos itse laukeaa.

Mutta saahan naisen tyydytettyä muutoinkin, helposti ja monta kertaa päivässä! Ei minun mies ainakaan valiat, se käy häneltä ns "käden käänteessä".

Vierailija
8/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni haluaa orkun joka toinen päivä. 

Minäpä kerron sulle miksi näin "harvoin". Minä nuolen ja p.anen niin hyvin, että se orgasmin mukanaan tuoma hyvä olo ja lämpö saattaa kestää naisellani jopa kaksikin päivää. Leijailee pää pilvissä ja sen kyllä huomaa. Välipäivinä mä sitten joskus saa jotain muuta hyvin tehdystä työstä, käyn urheilemassa saadakseni hiukan hyvää oloa tai taputtelen vaan itseäni selkään, koska tiedän mitä teen.

Joten se orkkujen lukumäärä ei kerro yhtään mitään. Vaikka sinä tunnutkin toisin ajattelevan. Ihanaa seksiä joka päivä ja viisi orkkua päivittäin...

Vierailija
9/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen yhdynää 1-3 krt päivässä.

N31

Vierailija
10/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

no mitä miinustettavaa tässä on? ihmisillä on erilaiset tarpeet, minulla nämä. N31

Vierailija
11/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Mutta et varmasti saa. Minäkin haluaisin päivittäin, mutta joskus elämää vaan sotkee seksit.

Vierailija
12/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mutta et varmasti saa. Minäkin haluaisin päivittäin, mutta joskus elämää vaan sotkee seksit.

niin tottakai kaikkia esteitä voi tula eteen, mutta mitä vikaa tässä tarpeessa on? N31

Vierailija
13/13 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tässä kysellään riittävää määrää seksiä ja sitten perään on laitettu suluissa (orgasmeja) ikään kuin ne olisivat sama asia. Mulle riittävä määrä seksiä on se, mikä nyt minäkin päivänä sattuu huvittamaan. Joskus panettaa todella paljon, joskus harvoin ei ollenkaan. Orgasmien määrä on minulle yhden tekevä, sillä laatu ratkaisee. Yksi kunnon orgasmi pesee mennen tullen kymmenen laimeaa orkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän